Gå til innhold

Danser brudeparets foreldre med hverandre i bryllup nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Hollywood-filmer ser man ofte at brudeparets foreldre danser med hverandre, og at f.eks. brudens mor danser med brudgommen, brudgommens far danser med bruden etc.

Er det vanlig i bryllup i Norge også?

Og, hvem holder tale i bryllup nå? Er det brudgommens far og brudens far, bruden og så brudgommen, eller ikke? Hvem evt.?

Anonymkode: e7de9...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bryllupene jeg har vært i i de senere år så har det knapt vært dansing i det hele tatt.

Anonymkode: 90863...3cd

Skrevet

Har som regel sett brudeparet danse først, deretter har byrden gjerne bevegd seg over til faren.  Men ellers fritt fram.

Når det gjelder taler, har nok jeg vært i mange bryllup med mange taler 😆 Men brudeparets foreldre, forlovere og et par søsken mener jeg er det minste. Dropp heller takk-for-maten tale etc spør du meg, jeg vil mye heller høre fra venner og familie som kan fortelle meg noe om den parten i paret jeg kjenner minst. 

Også pleier det ofte være ulike innslag som sanger fra nieser/nevøer eller familie, venner etc eller film, alt ettersom folk er kreative og stilen på bryllupet generelt 😊

Anonymkode: 927dd...b04

Skrevet

nei, dette har i alle fall jeg aldri lagt merke til. 

brudeparet danser selvfølgelig først, og så kommer enkelte andre par som ønsker å danse etter hvert. Men de aller fleste gjestene bare sitter og ser på. 

Anonymkode: e9d87...c92

Skrevet

Man danser vel med den man vil, bryllup eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...