Gå til innhold

Dansing med andre menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts igjen.

Jeg må bare legge til at jeg aldri har gjort noe som dette før eller andre ting som skulle tilsi denne sjalusien. Mannen min vet heller ikke at jeg har litt følelser for en annen (venter på at følelsene skal forsvinne). Jeg er også en oppmerksom partner hjemme. Så jeg forstår virkelig ikke at han er såpass sjalu. At han kunne bli sjalu av å se meg og den andre mannen på festen kan jeg forstå, og det er også derfor jeg spør. Samtidig som jeg vet mange venner av det motsatte kjønn kan ha denne type fysisk kontakt uten at det betyr noe som helst. Jeg ble vel tatt litt på senga selv av hele greia og ville nok ikke skjedd i edru tilstand. Men føltes som sagt ikke flørtete, bare hyggelig. Men jeg kan ikke alltid ta hensyn til mannens sjalusi, blant annet dette med at han har ønsket at jeg skiftet jobb til en kvinnedominert arbeidsplass. Så det er litt vanskelig å vite når sjalusien er berettiget og ikke.

Anonymkode: 6159f...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her.

Jeg kan gi litt mer info. Dette med sjalusi har vært en greie i forholdet til mannen lenge. Han liker for eksempel ikke at jeg jobber med menn, spør nøye hvem som var til stede en sjelden gang jeg er ute med jobben eller med gamle venner, stiller spørsmål hvis jeg sitter og skriver en melding osv. Han nekter meg ingenting, men jeg syns det er vanskelig at han er såpass mistenksom når jeg aldri har i nærheten av å gjøre noe galt, har aldri flørtet med andre eller noe. Vi har vært sammen i mange år og har mye bra i forholdet vårt. Men sjalusien syns jeg er vanskelig. 

Så er saken også at mannen jeg danset med er en jeg har litt følelser for, men vi er bare venner og jeg har aldri tenkt tanken på ta initiativet til noe mer. Hadde vi vært single er det mulig det kunne blitt noe, men slik det er nå er vi kun venner. Så det føltes litt spesielt at han satt med armen rundt meg av den grunn og at vi danset rolig sammen. Samtidig tror jeg ingen andre tenkte at det var noe spesielt mellom oss, kun vennskapelig.

Dette er ikke noe jeg kommer til å fortelle mannen, for det vil bare gjøre han usikker uten grunn, og han vil sikkert ha lyst til å nekte meg å dra på fest igjen. Han har tidligere forsøkt å få meg til å skifte jobb for eksempel, fordi jeg jobber med en del menn, og den type innblanding er jeg ikke interessert i. Men jeg burde sikkert holde mer fysisk avstand til denne vennen på neste fest.

Anonymkode: 6159f...666

Ok, mannen din må jobbe med sin sjalusi.

Ok, du må jobbe med at du ikke er god på å håndtere det å være i et forpliktigende monogamt forhold. En mann som du har "følelser" for å kunne å blitt noe mer, er høyrisiko å drive sånn med, hvis du ikke ønsker å bli utro.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...