Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hei! Noen som har et godt tips om sølvpuss!Er lei av å gnukke og gni! Har Opphøyd Rose og synes det er vanskelig å få det blankt "nedimellom" rosene!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Gullsmeden skal ha en slags væske som man bare kan dyppe sølvet nedi, så tørke av det, så er det ferdig. Gullsmeden her har ihvertfall sånt
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Takk for tipset!Stikker innom gullsmed, hm der kan man jo risikere å få andre ideer og!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Har du prøvd med sølvpapir og salt-metoden da? Den man har sett på tv-shop? Man trenger ikke de tallerknene...
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Opphøyd rose er oksydert fra fabrikk, og ment å ikke være blankt nedimellom rosene.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Hei gjest! Hadde en mistanke om at det skulle være sånn nedi rosene ja. (Trengte en liten bekreftelse på det) Til Frysepulver; har hørt om metoden men hvordan gjør man det?Takk for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 Hei igjen gjest :-D Det var meg Wendy som svarte etter deg igjen! Er litt ny inne her!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Velkommen hit, Wendy - fint navn forresten! Man tar altså aluminiumsfolie i bunnen av vasken, pøser på med salt og glovarmt vann, også gjør det seg selv. Vi gjorde det lille julaften i fjor, gikk som en lek. Dog varer det ikke like lenge som hvis man gjør det på gamlemåten, men det skal holde seg julen igjennnom og over det liksom
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Takk for det Frysepulver! Jeg skal prøve metoden din, høres jo veldig grei ut! (Men sender mannen min innom en gullsmed for å se etter sølvpuss he-he. Ideer kan jo blomstre der mener jeg).
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #11 Skrevet 5. desember 2005 Ellers kan du også bruke krystall soda. Fyll varmt vann i vasken, ha i litt krystall soda, la ligge et par minutter - god som ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå