Gå til innhold

Forelsket men han er den verste kysseren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde igår besøk av en mann som jeg har det ekstremt fint med. Men andre ord tror jeg at jeg er veldig forelsket. 

Jeg lå i armene hans i to timer igår og vi snakket før han plutselig lener seg ned og kysser meg for første gang. 

Og jeg har aldri vært så sjokkert i mitt liv. 

Det var så ekstremt merkelig. Han stakk hele tunga langt langt inn i munnen min og holdt den der i flere minutter i strekk. .Og bare beveget den rundt.5 minuttet kanskje. 10 på det meste. Kan dere se for dere det? I fem min bare ligge med totalt munnen åpen og føle en lang tunge fylle opp munnen og grave rundt.  Jeg måtte bare ligge det og gape det høyeste jeg klarte, og følte jeg nesten ble kvelt og ikke fikk puste av tunga hans i munnen min. Det var ikke noe bevegelse med leppene, kun totalt åpent gap og en tunge. Null lepper.

Er det noen som har opplevd noe liknende? Jeg vet at en sikkert kan tenkte at er jeg skikkelig forelsket i denne mannen, vil jeg ta mot til meg å si ifra, eller «lære han» å kysse. 
Men etter dette skjedde klarer jeg bare ikke å se på han på samme måte. Og jeg er skikkelig lei meg pga det, for han har jo en så fin personlighet..

Er det fælt av meg? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: d9796...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dumpa han. Og jeg tuller ikke. Det oppstår en slags aversjon når mennesker er så dårlig til å kysse som du beskriver TS. 

Anonymkode: 9e28e...50f

• Liker 8
Skrevet

Sånne menn blir aldri bedre til å kysse.. 

Anonymkode: 0fbeb...d3b

• Liker 5
Skrevet

Ta kontroll og veiled han litt. Hvorfor bare la det skje?

• Liker 6
Skrevet

Ta en prat og si at han må roe seg ned, mindre er mer osv. dumping som de over sier er kanskje litt drastisk i første omgang, men muligens i andre

Anonymkode: 86d65...cec

• Liker 3
Gjest Lillefinger
Skrevet

Ja, opplevd det, både sånn du beskriver, og verre. 

Du må jobbe med din grensesetting. Jeg forstår deg, og at du ble handlingslammet av sjokket.  Jeg har også blitt lammet av sjokk, så dømmer deg ikke. 

Hvis du liker han pga hans personlighet, så ville jeg vurdert å lære han å kysse. Sagt "slik vil jeg bli kysset", også gitt han et forsøk til. Men slike opplevelser som du refererer til gir ofte avsmak og det er forståelig hvis du ikke vil kysse ham igjen pga følelsen av avsky.

Det kan hende at han aldri har fått noen opplæring, og tror at han er verdensmester. Eller at en tidligere partner syns at dette var godt og oppmuntret ham til det.

Noen vil lære, mens andre er fastlåst i sin overbevisning. Det er mange frosker som aldri blir prinser fordi de vil være frosker, og som ikke har innsikt nok til å forstå hvorfor frosker aldri får seg en prinsesse.

Reflekter over hva du liker i hans personlighet, og om du syns dette er grunnlag nok til å snakke med han om det.

Du må gjøre det som føles rett for deg.

Skrevet

🥺

Skrevet
Lillefinger skrev (12 timer siden):

Ja, opplevd det, både sånn du beskriver, og verre. 

Du må jobbe med din grensesetting. Jeg forstår deg, og at du ble handlingslammet av sjokket.  Jeg har også blitt lammet av sjokk, så dømmer deg ikke. 

Hvis du liker han pga hans personlighet, så ville jeg vurdert å lære han å kysse. Sagt "slik vil jeg bli kysset", også gitt han et forsøk til. Men slike opplevelser som du refererer til gir ofte avsmak og det er forståelig hvis du ikke vil kysse ham igjen pga følelsen av avsky.

Det kan hende at han aldri har fått noen opplæring, og tror at han er verdensmester. Eller at en tidligere partner syns at dette var godt og oppmuntret ham til det.

Noen vil lære, mens andre er fastlåst i sin overbevisning. Det er mange frosker som aldri blir prinser fordi de vil være frosker, og som ikke har innsikt nok til å forstå hvorfor frosker aldri får seg en prinsesse.

Reflekter over hva du liker i hans personlighet, og om du syns dette er grunnlag nok til å snakke med han om det.

Du må gjøre det som føles rett for deg.

Enig i denne. 
Prøv å lære han. Ellers er det jo fullstendig krise. 

• Liker 1
Skrevet

Jaja... Kyssa med en pytonslange en gang. Tunga hans stakk fort inn og ut, åsså var den liten, men med utrooooooolig stor selvtillit 😳😂😂😂

For å si det sånn, han ble fort historie..

• Liker 2
Skrevet

Du, han som nå er samboeren min var også veldig dårlig til å kysse da vi møttes. Og jeg skjønner deg så godt for dette ble også et stort problem for meg, snakket med bestevenninna mi om det opp og ned i mente - hun mente jeg måtte ta "praten" men jeg ville ikke såre han...

... og vipps løste det seg av seg selv. Jeg tok mer kontroll i kyssingen, han måtte omstille seg og kopiere meg, og i dag er han den BESTE kysseren jeg har vært borti. 

Vi har snakket om det i ettertid nå som vi er 100% trygge på hverandre. Det var ikke mangel på erfaring eller at han var blitt lurt til å tro at han var verdensmester i kyssing av andre. Han har bare aldri likt å kysse og unngått det så mye som mulig med tidligere partnere - fordi de riktige følelsene ikke har vært der og kyssing er så intimt. Nå elsker han det fordi vår kyssekjemi er spot on og han elsker meg. Vi kan ha lange, deilige klinesessions nå og bygge tenningen til bristepunktet. 

Så mitt tips: om du liker han skikkelig godt, så prøv å ta kontrollen og gi det tid 🤗

Anonymkode: 78587...093

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har opplevd det samme med en godt voksen mann jeg datet en periode. Akkurat sånn som du beskriver ts opplevde jeg og. Jeg også fikk helt sjokk. Utad så var han så selvsikker, skikkelig mann, virket trygg på seg selv og hadde lange samboerskap bak seg. Sånne "hei og hade" kyss, var helt fint. Men når det kom til klining, førte han bare tunga rett inn og den ble bare stående inni munnen min🙈Ingen lepper eller noe. Etterhvert merket jeg at sex også var mye av det samme. Han gjorde egentlig veldig mye rare greier. Tror han var veldig usikker hva gjelder intimitet og faktisk veldig lite erfaring på den fronten, tiltross for lange forhold bak seg. Dessverre likte han ikke når jeg tok føringen heller, da han sa han følte seg lite manndig av det, så dessverre så nyttet ikke noe. Nå var det andre ting som gjorde at det ble slutt med oss, men kjemien må være på plass på den fronten også, og det var det ikke.

Anonymkode: 62d53...a75

Skrevet

Jeg var sammen med en som var en sånn kysser, han bare åpnet munnen og roterte heftig rundt med en spiss tunge. Følte jeg klinte med en chihuahua.

Jeg lærte han å bli bedre, både med at man jo naturlig ofte kopierer den andre litt i rytme og bevegelser, og av at jeg måtte si det rett ut. På en fin måte da, men husker ikke helt hvordan jeg tok opp temaet, det er lenge siden.. kritiserte han ikke, men snakket om at jeg likte å starte rolig med å kysse på leppene, og så litt og litt tunge etc. Klarte på en måte å få han til å ta hintet, uten å få han til å føle han var helt ræva kysser.

Han ble aldri den beste kysseren i verden da. 

Anonymkode: 1225e...87a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde igår besøk av en mann som jeg har det ekstremt fint med. Men andre ord tror jeg at jeg er veldig forelsket. 

Jeg lå i armene hans i to timer igår og vi snakket før han plutselig lener seg ned og kysser meg for første gang. 

Og jeg har aldri vært så sjokkert i mitt liv. 

Det var så ekstremt merkelig. Han stakk hele tunga langt langt inn i munnen min og holdt den der i flere minutter i strekk. .Og bare beveget den rundt.5 minuttet kanskje. 10 på det meste. Kan dere se for dere det? I fem min bare ligge med totalt munnen åpen og føle en lang tunge fylle opp munnen og grave rundt.  Jeg måtte bare ligge det og gape det høyeste jeg klarte, og følte jeg nesten ble kvelt og ikke fikk puste av tunga hans i munnen min. Det var ikke noe bevegelse med leppene, kun totalt åpent gap og en tunge. Null lepper.

Er det noen som har opplevd noe liknende? Jeg vet at en sikkert kan tenkte at er jeg skikkelig forelsket i denne mannen, vil jeg ta mot til meg å si ifra, eller «lære han» å kysse. 
Men etter dette skjedde klarer jeg bare ikke å se på han på samme måte. Og jeg er skikkelig lei meg pga det, for han har jo en så fin personlighet..

Er det fælt av meg? Hva ville dere gjort?

Ja, opplevde det ved forrige date. Fin personlighet og alt, men det der på en mann på 37 er for dårlig. Så jeg droppet han.

Anonymkode: 22856...04d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, opplevde det ved forrige date. Fin personlighet og alt, men det der på en mann på 37 er for dårlig. Så jeg droppet han.

Anonymkode: 22856...04d

Tenker litt det samme…når det er godt voksne menn..

• Liker 1
Skrevet

Skrevet

Opplevd nesten det samme. Veldig merkelig! 

Anonymkode: 7d450...9a9

• Liker 1
Skrevet

Hmm… det der var jo ekstremt!

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at jeg skulle gå inn å skrive at du kan lære han å bli bedre, slik jeg gjorde med min mann. Han var en dårlig kysser i begynnelsen, men med litt instendig «trening» så ble han bedre. Vi tok aldri praten om dette i begynnelsen, men fordi jeg likte ham så godt ga jeg aldri opp.

Hver gang han begynte med å nesten sluke tunga mi og å stappe hele tunga si inn i min munn, så vare sluttet jeg å kysse. Jeg trakk meg helt ut. Når jeg tok initiativ til klining åpnet jeg aldri munnen min nok til at han klarte å stikke hele tungen sin inn eller «hente» ut min tunge. Han tok hintet til slutt, og nå synes jeg han er en god kysser. I ettertid tatt praten om dette, men han er ikke enig i min beskrivelse av hans kyssing, men for leg var det så ille at jeg revurderte forholdet

likevel; han du dater høres helt ekstrem ut.

Anonymkode: 0883a...9d6

Skrevet

Huff, kjenner meg altfor godt igjen.

Problemet her var jo bare at han LIKTE å kysse på den måten. Uansett hvor mye jeg prøvde å lære han opp i å kysse "bedre"/på min måte, så handlet det ikke om at han ikke klarte å kysse annerledes/med mindre tunge.. Han bare hadde ikke lyst. Selv om jeg prøvde å forklare at jeg syntes det var ekkelt. Det å bruke masse tunge var liksom det som tente han. Etter 6 mnd ga jeg opp og gjorde det slutt (ikke bare av den grunnen altså, men det bidro!)

Anonymkode: e2c03...61e

• Liker 1
Skrevet

En sånn kysser opplevde jeg en gang i min ungdom også. Vi var omgangsvenner, gikk på byen en gjeng ofte, og var også på ferie en gruppe sammen, inkl han her. En kveld på byen tok han mot til seg og erklærte at han var så forelsket i meg, og klynget seg inntil meg og ga meg noe han sikkert synes var et skikkelig lidenskapelig kyss.... jeg følte det som du gjorde!! Det var skrekkelig, han bare stakk tunga så langt inn han overhodet klarte, rett inn, og så virket det som han prøvde å pirke meg på drøvelen i svelget med tungespissen sin. Jeg følte at jeg bare hadde et stort stykke daukjøtt stappet i munnen.

Hadde jeg hatt sansen for han tidligere, ble den i hvert fall drept grundig den kvelden etter det "kysset". Det ble aldri oss. Jeg var ikke forelsket på forhånd, men litt nysgjerrig da jeg skjønte hva han følte før han fortalte det. Men enhver interesse falt dødt til jorden da ja.

Det er så viktig å kunne kysse! I hvert fall kysse NORMALT! Ikke som dette.

Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

En sånn kysser opplevde jeg en gang i min ungdom også. Vi var omgangsvenner, gikk på byen en gjeng ofte, og var også på ferie en gruppe sammen, inkl han her. En kveld på byen tok han mot til seg og erklærte at han var så forelsket i meg, og klynget seg inntil meg og ga meg noe han sikkert synes var et skikkelig lidenskapelig kyss.... jeg følte det som du gjorde!! Det var skrekkelig, han bare stakk tunga så langt inn han overhodet klarte, rett inn, og så virket det som han prøvde å pirke meg på drøvelen i svelget med tungespissen sin. Jeg følte at jeg bare hadde et stort stykke daukjøtt stappet i munnen.

Hadde jeg hatt sansen for han tidligere, ble den i hvert fall drept grundig den kvelden etter det "kysset". Det ble aldri oss. Jeg var ikke forelsket på forhånd, men litt nysgjerrig da jeg skjønte hva han følte før han fortalte det. Men enhver interesse falt dødt til jorden da ja.

Det er så viktig å kunne kysse! I hvert fall kysse NORMALT! Ikke som dette.

Er så enig…å kunne kysse er avgjørende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...