Gå til innhold

Forbanna k*te apemenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry altså. Men jeg blir så irritert!!  Man kan ikke en gang spille Wordfeud uten å møte på sprengkåte menn. Jeg har kun mitt fornavn og et bilde av natur på min Wordfeud- konto. Likevel opplever jeg  at 3 av 4 menn jeg spilte med legger ord som «h*re, k*k, k*ken og p*kken. Vi snakket ikke en gang sammen. Jeg blir så lei. Dette gjelder ikke bare Wordfeud, men også menn jeg snakker med på chatter eller møter på fest/ byen. Vi kan ha en kjempehyggelig og helt vanlig samtale, før det plutselig slår om og de skifter samtaleemne til å være mer seksualisert.

Kjenner jeg får helt avsmak på menn. Alt dreier seg om sex, i tilsynelatende de fleste situasjoner. Er det bare jeg som synes det er slitsomt?? Kjenner jeg får helt avsmak på menn når alt skal være så seksuelt. Kan jo faen ikke ha en vanlig samtale en gang, før de viser sin kåtskap.

Anonymkode: 590a0...23d

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min. Det er INGENTING seksuelt snakk noen gang der i gården. 

Anonymkode: ae62c...d28

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sorry altså. Men jeg blir så irritert!!  Man kan ikke en gang spille Wordfeud uten å møte på sprengkåte menn. Jeg har kun mitt fornavn og et bilde av natur på min Wordfeud- konto. Likevel opplever jeg  at 3 av 4 menn jeg spilte med legger ord som «h*re, k*k, k*ken og p*kken. Vi snakket ikke en gang sammen. Jeg blir så lei. Dette gjelder ikke bare Wordfeud, men også menn jeg snakker med på chatter eller møter på fest/ byen. Vi kan ha en kjempehyggelig og helt vanlig samtale, før det plutselig slår om og de skifter samtaleemne til å være mer seksualisert.

Kjenner jeg får helt avsmak på menn. Alt dreier seg om sex, i tilsynelatende de fleste situasjoner. Er det bare jeg som synes det er slitsomt?? Kjenner jeg får helt avsmak på menn når alt skal være så seksuelt. Kan jo faen ikke ha en vanlig samtale en gang, før de viser sin kåtskap.

Har bare droppet dem, jeg… veldig enkelt. Blir for mye lavmål. 

Anonymkode: 751ea...6e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har bare droppet dem, jeg… veldig enkelt. Blir for mye lavmål. 

Anonymkode: 751ea...6e4

Ja, dropper de, jo jeg og. Men man møter jo på stadig nye, som er akkurat like.

ts

• Liker 2
Skrevet

Ja til og med inne på spill for barn er de! Når så mange menn er ekle er det ikke rart man får negativt syn på menn nei.. 

Anonymkode: b5991...b3b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, dessverre er det mange sånne. Du får ta skjermbilde og sende inn til Wordfeudsnubbar på Instagram, det er som navnet tilsier en shamingkonto om kåtslasker på wordfeud.

Anonymkode: 68993...9f8

• Nyttig 3
Skrevet

Er jo kjempegøy å legge skitne og grisete ord😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 21.29):

😂😂

Skrevet (endret)

Jeg har sluttet og gå ut på byen om kvelden på grunn av dette, samtaler dreier fort over i en seksualisert retning, ofte blir det direkte ekkelt og skummelt, jeg blir tatt på, samt snakket til direkte vulgært, blitt klapset på rumpa så hardt at det har vært håndavtrykk på skinka når jeg kom hjem, blitt tilbudt penger for truse og strømper, det er ikke grenser for hvordan noen menn tar seg til rette.Jeg har vært utsatt for voldtekt som barn og sliter enda med traumer, så orker bare ikke slikt tull.

Endret av Jentegutt
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja det er nok mange av disse rundt om kring håper du har snakketøyet i orden :ler:

• Hjerte 1
Skrevet

Digresjon. Da spør jeg om hva slags plass finner en dette spillet? 

Anonymkode: 7520f...2de

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 21.29):

Beviser at menn også menn er ulike individer.  Menn gjør dit, og menn sier datt. Jeg er altså så utrolig let denne evige generaliseringen dere kvinne diver med her inne   😬

Anonymkode: afc73...c28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er altså så utrolig let denne evige generaliseringen dere kvinne diver med her inne   😬

😅

Anonymkode: d0bbd...c2a

Skrevet

Jeg spiller Word Feud, og har noen ganger lagt opp spill med fremmede, tilfeldige spillere. Og ja, det har hendt at de raskt går over på meldingsfunksjonen i spillet og begynner å spørre hvor gammel jeg er eller hvor jeg bor og slikt, og plutselig kan det komme en forespørsel om jeg er interessert i å treffes....En WordFeud spiller jeg aldri har sett??? NEI.

Sånne spill avslutter jeg kjapt, og godtar ikke ny spillrunde med samme spiller.

Jeg har én ukjent mannlig spiller jeg har spilt mot i to år nå. Nesten meldingsfritt, bare en god jul eller slike ting. Så plutselig en gang skrev han at han lurte på om vi kunne møtes når han var i Oslo (jeg husket ikke at jeg hadde fortalt han en gang at jeg bor i Oslo). Det var så jævlig synd at han også, en fast motspiller over så lang tid, skulle begynne med det gnålet der. Så jeg svarte ikke, og rett etterpå var meldingen slettet. Vi fortsatte å spille WordFeud som om ingenting var blitt sagt. Heldigvis. Nå er det gått månedsvis siden, og han har ikke sendt flere personlige meldinger etter det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Beviser at menn også menn er ulike individer.  Menn gjør dit, og menn sier datt. Jeg er altså så utrolig let denne evige generaliseringen dere kvinne diver med her inne   😬

Anonymkode: afc73...c28

Er det noen som påstår at det gjelder alle menn? Nei, ingen har skrevet "alle menn", men "mange menn". Og det er fakta og noe andre menn også bør forholde seg til og være med å endre istedet for å føle seg støtt av at vi snakker om akuratt deg når vi ikke snakker om deg. 

Hva med menns generalisering av damer? "Damer kan ikke kjøre bil, damer hører hjemme på kjøkkenet, damer kan ikke løfte tungt, damer er svake, damer klarer ikke mannfolk oppgaver" etc etc. Pleier du å hoppe inn i alle sånne omtaler å si "Hey! Ikke ALLE damer! Ikke generaliser damer!"

Hvis en dyreekspert sier til deg at slanger kan være giftige, sier du "Hey! Ikke generaliser slanger, ikke alle er giftige!" 🤣

Anonymkode: b5991...b3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...