Gå til innhold

Virker ikke Therese Johaug egentlig ganske sutrete?

Gjest plusskatten

Anbefalte innlegg

Villfisker skrev (8 minutter siden):

Tror hun tar det som et kompliment også. Det ligger mye arbeid bak, og det står det respekt av. ☺️

Enig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva som var med vilje eller ikke så oppførte hun seg som ett hespetre etterpå. Det alle hadde skyld, bortsett fra hun. Helt forkastelig. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (4 timer siden):

hvis en russisk / britisk / polsk / amerikansk utøver hadde kommet med det tullet der, så ville du garantert ikke trodd på det, og selvfølgelig ønsket utestengelse for den utenlandske utøveren. 

men bare fordi hun er norsk, så er det liksom "helt greit" å holde på sånn... 

holde på med en sårkrem for lepper?? Ja ok. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som hun sutret under den pressekonferansen etter å ha blitt oppdaget i doping, så høres det ut som hun fikk vite om dette noen få sekunder før hun var med på den pressekonferansen. 

Men hun hadde jo fått vite om dette flere dager i forkant, og så begynte hun å sutre "stakkarslige lille henne" som en åtte-åring som blir oppdaget med hånden i kake-boksen liksom. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fro skrev (På 30.10.2022 den 11.55):

Jeg klarte aldri ha respekt for henne igjen etter måten hun håndterte den dopingsaken på, så jeg har ikke lest noen av sakene om henne denne uken. Ser ikke for meg at dømmekraften hennes er helt hundre prosent denne gangen heller. 

Samme her. Måten hun nektet å ta det minste ansvar og hvordan hun kastet legen under bussen vil for alltid skjemme ettermælet hennes. Hun var en fantastisk idrettsutøver, men ikke et så bra menneske. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (20 timer siden):

Uansett hva som var med vilje eller ikke så oppførte hun seg som ett hespetre etterpå. Det alle hadde skyld, bortsett fra hun. Helt forkastelig. 

StinkySocks skrev (10 timer siden):

Sånn som hun sutret under den pressekonferansen etter å ha blitt oppdaget i doping, så høres det ut som hun fikk vite om dette noen få sekunder før hun var med på den pressekonferansen. 

Men hun hadde jo fått vite om dette flere dager i forkant, og så begynte hun å sutre "stakkarslige lille henne" som en åtte-åring som blir oppdaget med hånden i kake-boksen liksom. 

Hallepalle2 skrev (38 minutter siden):

Samme her. Måten hun nektet å ta det minste ansvar og hvordan hun kastet legen under bussen vil for alltid skjemme ettermælet hennes. Hun var en fantastisk idrettsutøver, men ikke et så bra menneske. 

Pass dere så dere ikke blir stemplet som hatere for å poengtere fakta 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (På 31.10.2022 den 10.54):

Jepp, det er det absolutt verste de folka vet - naturlig vakre, dyktige kvinner.

Er Tone Damli en dyktig kvinne? 😶 Dyktig i å være… pen, da eller?

Johaug er en dyktig kvinne, helt klart, men jeg mistet en del respekt over at hun tok null ansvar i dopingsaken. Hva med «Her har jeg rett og slett tabbet meg fullstendig  ut, jeg trodde dette var innenfor regelverket, det viste det seg å ikke være, og nå må jeg ta konsekvensen av det. Jeg vil presisere at det aldri var min intensjon å bruke noe prestasjonshevende, jeg brukte rett og slett feil medisin for munnsår, og jeg har aldri ment å jukse. Jeg kommer sterkere tilbake».

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hallepalle2 said:

Akkurat det! Hun gjorde en tabbe (om det ikke var bevisst) og tok null ansvar, men klandret heller alle rundt seg og særlig legen. Det er det som gjør at jeg aldri klarer å se henne som en så "flott dame" igjen. Det er lett å smile og være sjarmerende i oppgangstider, men hun viste et helt annet ansikt i en krisesituasjon. Da var hun 100% egoist og ekstremt selvsentrert, og det virket også overbevisende ektefølt. Så nei, hun mistet totalt ansikt for meg i den situasjonen der, uansett hvor skyldig hun var.

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (På 1.11.2022 den 11.47):

Akkurat det! Hun gjorde en tabbe (om det ikke var bevisst) og tok null ansvar, men klandret heller alle rundt seg og særlig legen. Det er det som gjør at jeg aldri klarer å se henne som en så "flott dame" igjen. Det er lett å smile og være sjarmerende i oppgangstider, men hun viste et helt annet ansikt i en krisesituasjon. Da var hun 100% egoist og ekstremt selvsentrert, og det virket også overbevisende ektefølt. Så nei, hun mistet totalt ansikt for meg i den situasjonen der, uansett hvor skyldig hun var.

Det også mange husket den gang, var at hun kort tid før hadde stått frem veldig streng på tv og uttalt at idrettsutøvere selv hadde ansvaret for hva de brukte og hva de fikk i seg. Og noen uker senere hadde hun selv intet ansvar. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 timer siden):

Det også mange husket den gang, var at hun kort tid før hadde stått frem veldig streng på tv og uttalt at idrettsutøvere selv hadde ansvaret for hva de brukte og hva de fikk i seg. Og noen uker senere hadde hun selv intet ansvar. 

Jepp, hun hadde skrytt av hvor nøye hun var, at hun trippelsjekket alt av legemidler og kosttilskudd selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (26 minutter siden):

Jepp, hun hadde skrytt av hvor nøye hun var, at hun trippelsjekket alt av legemidler og kosttilskudd selv.

Det stemmer, nå husket jeg hun sa akkurat det også! Nettopp derfor virket hele pressekonferansen veldig merkelig …

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...