Gå til innhold

Er det noen her inne som har vært utro bare 1 gang og så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsattw videre med livet sitt? Med mann og barn eller med kone og barn etc ? 

Altså at dere er i et supert forhold men alikavel har blitt tiltrukket og tenkt ok det var en engangs glipp, 

Hva med tiden etterpå ? Har dere sakt noe til kona/mannen ? Etc

Anonymkode: 77a31...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang utro alltid utro.... 

Anonymkode: 6b161...b21

• Liker 2
Skrevet

Brente meg på en kollega, aldri mer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

En gang utro alltid utro.... 

Det er ikke sant. 

Anonymkode: c5828...040

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Frucellery skrev (16 minutter siden):

Brente meg på en kollega, aldri mer.

Sa du noe til din partner?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Altså at dere er i et supert forhold men alikavel har blitt tiltrukket og tenkt ok det var en engangs glipp, 

Han begynte med at han aldri kom til å være utro for han hadde opplevd det selv. Han hadde også opplevd å se en forelder være utro mot den andre. Han kjenner til hvor vondt det er.

Så var han utro likevel. Han hadde lært så veldig, vi gikk igjennom det sammen. Det var et tøft år å komme seg over det. Det neste året sammen gikk litt lettere. Jeg begynte å bli trygg på han igjen, men rett etter trygghetsfølelsen kom så var han utro igjen. 

Den siste gangen han var utro så dumpet han meg ut av det blå. Utroskapen fant jeg ut av 1.5 måned etter det hadde skjedd. Så det hadde skjedd 3 dager før han brått dumpet meg.

Så en gang utro, alltid utro. Og det var ikke bare han jeg har opplevd det fra. I mitt første forhold tilga jeg emosjonell utroskap. Etter et 5 år langt forhold tok slutt så fikk jeg vite at han hadde vært fysisk og emosjonelt utro med 4 jenter til. 

Anonymkode: 6de60...765

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han begynte med at han aldri kom til å være utro for han hadde opplevd det selv. Han hadde også opplevd å se en forelder være utro mot den andre. Han kjenner til hvor vondt det er.

Så var han utro likevel. Han hadde lært så veldig, vi gikk igjennom det sammen. Det var et tøft år å komme seg over det. Det neste året sammen gikk litt lettere. Jeg begynte å bli trygg på han igjen, men rett etter trygghetsfølelsen kom så var han utro igjen. 

Den siste gangen han var utro så dumpet han meg ut av det blå. Utroskapen fant jeg ut av 1.5 måned etter det hadde skjedd. Så det hadde skjedd 3 dager før han brått dumpet meg.

Så en gang utro, alltid utro. Og det var ikke bare han jeg har opplevd det fra. I mitt første forhold tilga jeg emosjonell utroskap. Etter et 5 år langt forhold tok slutt så fikk jeg vite at han hadde vært fysisk og emosjonelt utro med 4 jenter til. 

Anonymkode: 6de60...765

Høres ut som om du velger feil menn. 

Anonymkode: 9ec24...34c

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvordan skal man sikre seg mot å velge menn som ikke puler andre da mener du?

Man har ingen garanti for det!

Anonymkode: 76780...7f6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle type menn og kvinner kan være utro. Det er ikke en mal 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle type menn og kvinner kan være utro. Det er ikke en mal 

Utroskap henger som regel sammen med en karakterbrist. Det er ikke noe som plutselig bare «skjer» med vedkommende - som å komme ut for en regnbyge uten paraply eller å få en takstein i hodet. De få som bare begår ett enkeltstående feiltrinn i fylla én gang i livet, tilhører definitivt unntakene blant de utro.

Anonymkode: 8ff4f...85d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke sant. 

Anonymkode: c5828...040

Det er sikkert 80-90% sant. De aller fleste som er utro kunne og ville gjort det igjen under de riktige omstendighetene. Om de ikke blir tatt og det ikke får noen konsekvenser, da er det kun deres egen samvittighet som stopper dem fra å gjøre det igjen og igjen og igjen. Og så sterk moral og samvittighetssans har ikke de fleste som er utro.

Anonymkode: ea8e5...adc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den som er utro bør være voksen nok til å stå fram og fortelle det. Ja det sårer men får hun eller han vite det senere og at du da løy blir det 1000 ganger verre! Ærlighet varer lengst! Og hvorfor være utro? Har du det bra med noen og er i ett forhold gjør du ikke sånt , da slår du opp først!

Anonymkode: 24cfa...def

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sa du noe til din partner?

Nei.

Anonymkode: 8c0a0...f15

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den som er utro bør være voksen nok til å stå fram og fortelle det. Ja det sårer men får hun eller han vite det senere og at du da løy blir det 1000 ganger verre! Ærlighet varer lengst! Og hvorfor være utro? Har du det bra med noen og er i ett forhold gjør du ikke sånt , da slår du opp først!

Anonymkode: 24cfa...def

Det som er viktig å huske på er at utroskap er ofte enn prosess og ikke en enkelt handling. Ja, selve den seksuelle utroskapen er en eller flere handlinger, men veien ditt og når det så blir gjentatt er en prosess.

Noen går inn i den prosessen med et mål om utroskap. Men de fleste sklir inn i den uten å skjønne at dem gradvis øker risiko for utroskap. 

Jeg har aldri vært utro, er bestemt på at jeg aldri ønsker å være utro, men jeg vet at utroskap er kompliserte ting for mennesker og forhold.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Utroskap henger som regel sammen med en karakterbrist. Det er ikke noe som plutselig bare «skjer» med vedkommende - som å komme ut for en regnbyge uten paraply eller å få en takstein i hodet. De få som bare begår ett enkeltstående feiltrinn i fylla én gang i livet, tilhører definitivt unntakene blant de utro.

Anonymkode: 8ff4f...85d

Lite empatisk, stort oppmerksomhetsbehov og behov for bekreftelse, ikke så trygg på seg selv osv. Jeg har aldri hatt partnere som har vært utro og skygger unna menn med slike trekk. 

Anonymkode: 6afcf...2a3

• Liker 1
Skrevet

Ja, en gang helt i starten av forholdet.. Har ikke vært det etterpå eller tenkt tanken uansett hvor dårlig periode vi har vært i. 

Anonymkode: cf17d...569

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, en gang helt i starten av forholdet.. Har ikke vært det etterpå eller tenkt tanken uansett hvor dårlig periode vi har vært i. 

Anonymkode: cf17d...569

Sa du noe ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...