Gå til innhold

Samboer kom med seksuelle betroelser som gjør meg usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i slutten av 40-årene begge to og har vært samboere i 3 år nå. Vi er åpen om det meste, også seksuelle erfaringer og fantasier. Vi prater og tøyser om mye etter at vi har hatt sex. For noen dager siden fortalte hun at før vi møttes hadde hun hatt nokså regelmessig sex med to kompiser som var bare 21 år gamle. Hun fortalte noe mer også, men det lar jeg ligge. Jeg regnet så det knaket når hun fortalte det, og fant ut hun hadde passert 40 når det pågikk. Jeg ble veldig usikker på hvordan jeg skulle reagere på dette. Jeg må innrømme at jeg ble litt stille med det samme. Jeg kommenterte ikke annet enn med litt forbauselse, ikke noe negativt. Men jeg tenker i ettertid at det var spesielt, og egentlig ganske drøyt. Men så tenkte jeg at det angår da ikke oss nå? Jeg brenner av nysgjerrighet rundt dette, og skal spørre henne mer. Men er det rett og slett for drøyt? Eller er det no big deal? Selv er jeg mest innstilt på at fortid skal være fortid egentlig. Er så glad i henne, og glad for at jeg møtte henne. Har hatt mye problemer med tidligere damer og hun er bare så enkel å være sammen med. Hva tenker dere? Skal jeg bry meg?

Anonymkode: 87064...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bare et problem om du gjør det til et problem. 

• Liker 6
Skrevet

Dette hadde vært dumpegrunn for meg dessverre. En 40-åring som legger seg etter så unge mennesker, nei fysj. Kjønn spiller ingen rolle - utrolig ekkelt uansett! Enten så tenner hun på veldig unge menn eller så lot hun seg bruke av to unge menn med fetish for eldre kvinner, begge deler er veldig utiltrekkende og jeg kunne aldri delt livet med en slik kvinne. 

Anonymkode: c7736...114

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vel, du bryr deg allerede, å det er veldig naturlig at du gjør det 😅

Syns det er bra dere er komfortable å åpne med hverandre, å det er jo kun du som kan kjenne etter hva du føler om dette.

Snakk mer med henne om du har behov for det, hun vil nok høre det, om det er noe du bærer på. 

Bra du har funnet noen du trives med, håper du blir lettere til sinns angående dette i framtiden 😄

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke noe jeg hadde gjort selv, og noe jeg tenker hun burde holdt kjeft om. Men det er ikke såååå ille heller. Unge jenter og gamle menn er veldig vanlig 

Anonymkode: dbcd3...d2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe jeg hadde gjort selv, og noe jeg tenker hun burde holdt kjeft om. Men det er ikke såååå ille heller. Unge jenter og gamle menn er veldig vanlig 

Anonymkode: dbcd3...d2f

Like ugreit samme hvilket kjønn som er yngst og eldst. Ikke stort verre enn ung kvinne gammel mann, men ikke bedre heller. 

Anonymkode: d31ed...82b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Litt rart er det jo. Men men.

Anonymkode: 3de46...b8f

• Liker 1
Gjest Vitalogy
Skrevet

*host* Jeg hadde meg med ei "godt voksen" dame (eldre enn din nåværende) da jeg var 2x. Hadde ikke, og har aldri hatt, noe greie for eldre damer. Det var noen få ganger pga. en merkelig, uforklart kjemi. Sånt kan tydeligvis oppstå!

Jeg har aldri fortalt dette til en partner, mest fordi jeg har ansett det som irrelevant. Det var en greie den gangen. Hvis du virkelig liker denne dama og dere trives godt i lag, prøv å bare aksepter dette.

Skrevet

Ikke tenk så mye på det. Snakk med henne om det du lurer på, men ikke lag noe problem av det. 
Alle involverte har vært voksne nok til å vite hva de gikk til. 
Og som du sier så er fortid fortid. 

Skrevet

Handlingene i seg selv spiller jo ingen roll, gjort er gjort. Men atferden - både det grenseløst promiskuøse og det ukritiske forholdet til enorme aldersforskjeller - tyder dessverre på noen personlighetstrekk som de fleste av oss skyr som pesten.

Anonymkode: 39d2f...9e4

• Liker 4
Skrevet

VET du at hun hadde passert 40? Ja isåfall da er det drøyt og jeg hadde endret hele synet på mannen min om det samme kom frem om han. 

Bare vær obs på at "før vi møttes" like gjerne kan bety når hun var 31. 

Anonymkode: 332de...1d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor fortalte hun deg dette? 

Jeg hadde gått i graven med disse historiene om det var meg, ikke fortalt de til kjæresten min. 

Så hvorfor TS? 

Anonymkode: 2429c...b52

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor fortalte hun deg dette? 

Jeg hadde gått i graven med disse historiene om det var meg, ikke fortalt de til kjæresten min. 

Så hvorfor TS? 

Anonymkode: 2429c...b52

Det må sies at hun har mye mer erfaring enn meg, så jeg har hørt en del som ikke er hverdagskost for meg. Denne siste historien var bare så annerledes enn de andre. For meg i hvert fall. Men jeg har spurt meg det samme jeg også, flere ganger. Av og til tenker jeg at hun kødder med meg, fordi hun vet at det er så lett å gjøre meg kåt av slike historier. Jeg opplever det som litt pinlig. Hun skjønner jo hva som gjør meg kåt. Jeg må innrømme at akkurat denne siden ved henne er så ny og spennende for meg så jeg lar meg begeistre over at hun har så lett for å snakke om slike ting. Og det tror jeg hun vet. Jeg tror også hun synes det er litt gøy. Det er ikke noe problem. Men jeg tror ikke hun dikter opp ting heller. Hun er ikke så umoden av seg. Tvert i mot har jeg inntrykk av at det bare er så enkelt for henne. Jeg er ganske sikker faktisk. Hun har fått meg med på mye som var utenkelig for meg før jeg møtte henne. Så det er ikke bare prat.

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde det vært bedre om det var andre veien? Om hun var feks 41 og sex med en mann på 69? Jeg har gjort dette, eller altså, jeg kvinne 29, sex med mann 60.

Anonymkode: 9135f...5fa

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke akkurat et tegn på kvalitet, såpass må det være lov til å si.

Anonymkode: 835b6...cc8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det må sies at hun har mye mer erfaring enn meg, så jeg har hørt en del som ikke er hverdagskost for meg. Denne siste historien var bare så annerledes enn de andre. For meg i hvert fall. Men jeg har spurt meg det samme jeg også, flere ganger. Av og til tenker jeg at hun kødder med meg, fordi hun vet at det er så lett å gjøre meg kåt av slike historier. Jeg opplever det som litt pinlig. Hun skjønner jo hva som gjør meg kåt. Jeg må innrømme at akkurat denne siden ved henne er så ny og spennende for meg så jeg lar meg begeistre over at hun har så lett for å snakke om slike ting. Og det tror jeg hun vet. Jeg tror også hun synes det er litt gøy. Det er ikke noe problem. Men jeg tror ikke hun dikter opp ting heller. Hun er ikke så umoden av seg. Tvert i mot har jeg inntrykk av at det bare er så enkelt for henne. Jeg er ganske sikker faktisk. Hun har fått meg med på mye som var utenkelig for meg før jeg møtte henne. Så det er ikke bare prat.

Ok, men det er litt give and take her.

Om du vil være med på leken så må du faktisk tåle steken.

Og den ene steika er potensielt ærlige historier du blir sjalu av. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Handlingene i seg selv spiller jo ingen roll, gjort er gjort. Men atferden - både det grenseløst promiskuøse og det ukritiske forholdet til enorme aldersforskjeller - tyder dessverre på noen personlighetstrekk som de fleste av oss skyr som pesten.

Eller som de fleste menn hyller, når de selv eller andre menn får seg "lammekjøtt".

Anonymkode: 7323e...df0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Eller som de fleste menn hyller, når de selv eller andre menn får seg "lammekjøtt".

Anonymkode: 7323e...df0

Nei, det er absolutt ikke riktig. Folk som oppfører seg slik regnes som stakkarslige og patetiske blant de fleste oppgående menn.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke akkurat et tegn på kvalitet, såpass må det være lov til å si.

Anonymkode: 835b6...cc8

Men det er kvalitet å ha seg med en mann i 40-årene? 

Anonymkode: 450aa...ffc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...