Gå til innhold

Usikker på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pratet med en veldig koselig og fresh dame på tinder, men merker at jeg egentlig er usikker fordi jeg ikke klarer å gi slipp på tanken om forhold og sex med en mann. Om det helt hypotetisk skulle tegne seg en fremtid med kone, Volvo stasjonsvogn, 2 barn og hund så tror jeg at jeg kommer til alltid tenke på noe annet i bakhodet.

Det ligger sikkert an til at jeg bør avslutte med henne?

Anonymkode: 4df11...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig lurt.

Anonymkode: c21ff...c22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har pratet med en veldig koselig og fresh dame på tinder, men merker at jeg egentlig er usikker fordi jeg ikke klarer å gi slipp på tanken om forhold og sex med en mann. Om det helt hypotetisk skulle tegne seg en fremtid med kone, Volvo stasjonsvogn, 2 barn og hund så tror jeg at jeg kommer til alltid tenke på noe annet i bakhodet.

Det ligger sikkert an til at jeg bør avslutte med henne?

Om ikke dette er et tegn på å avslutte vet ikke jeg. Lev din sannhet! 

Anonymkode: 56647...f65

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om ikke dette er et tegn på å avslutte vet ikke jeg. Lev din sannhet! 

Går liksom ikke over heller. Prøver finne "feil" med mannekroppen for å overbevise meg sjøl om at det ikke er sånn. Sikkert lurt som dere skriver her å avslutte det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går liksom ikke over heller. Prøver finne "feil" med mannekroppen for å overbevise meg sjøl om at det ikke er sånn. Sikkert lurt som dere skriver her å avslutte det.

Ja, tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste med å holde det gående. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan du ikke gjøre begge deler? Det er lov å være bifil

Anonymkode: 455a1...9ea

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste med å holde det gående. 

Innerst inne vet jeg det tror jeg.

Skrevet

Hvorfor er det så ille å være bifil eller homofil da? I Norge i 2022 så vil jeg nok anse det som innmari safe 😇

Anonymkode: 18d73...e58

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor kan du ikke gjøre begge deler? Det er lov å være bifil

Anonymkode: 455a1...9ea

Ja, jo, det er en mulighet selvfølgelig. Føler det blir litt feil overfor hun jeg prater med nå.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så ille å være bifil eller homofil da? I Norge i 2022 så vil jeg nok anse det som innmari safe 😇

Anonymkode: 18d73...e58

Ikke noe feil med det selvsagt. Bare litt uvant tror jeg for min del. Hadde plakater av halvnakne manlige modeller på veggene i tenåra så det kommer sikkert ikke til å overraske noen heller.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja du bør nok slutte å helle bensin på bålet med damer da. Du vil aldri bli kvitt tanken om en mann om det er det du føler nå, så det vil bare lede til utroskap om du er med en dame og at du føler at du må gjemme og skamme deg over en del av deg selv som du undertrykker. Det blir jo også å holde henne for narr og kaste bort hennes år som hun kunne etablert seg med en annen.Er bedre å forsøke med menn nå så har du prøvd det :)

Anonymkode: c3dd7...266

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja du bør nok slutte å helle bensin på bålet med damer da. Du vil aldri bli kvitt tanken om en mann om det er det du føler nå, så det vil bare lede til utroskap om du er med en dame og at du føler at du må gjemme og skamme deg over en del av deg selv som du undertrykker. Det blir jo også å holde henne for narr og kaste bort hennes år som hun kunne etablert seg med en annen.Er bedre å forsøke med menn nå så har du prøvd det :)

Anonymkode: c3dd7...266

Ønsker ikke å kaste bort hennes tid og være utro. Ville ikke gjort det fysisk, men det er kanskje en form for utroskap når om man tenker like mye på mannfolk som på kone/samboer. 

Har «prøvd» menn på byen og det var slettes ikke så dumt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...