Gå til innhold

Hvorfor har jeg lyst på oppmerksomhet hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne.. Men jeg er så oppmerksomhetssyk hele tiden! Da fra menn. Jeg elsker den oppmerksomheten, men kunne ønske jeg ikke ville ha oppmerksomhet hele tiden. Med oppmerksomhet mener jeg komplimenter, blikk, litt små flørting.
Andre som er lik? Hva kan man gjøre for å slutte å bry seg så mye om det? 

Anonymkode: a93ad...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne.. Men jeg er så oppmerksomhetssyk hele tiden! Da fra menn. Jeg elsker den oppmerksomheten, men kunne ønske jeg ikke ville ha oppmerksomhet hele tiden. Med oppmerksomhet mener jeg komplimenter, blikk, litt små flørting.

Fordi du er en kvinne? 

Anonymkode: 53524...70d

Skrevet

Det høres ut som om du er ganske usikker, og at du først og fremst burde prøve å finne trygghet i deg selv. Du kan ikke legge ansvaret for din egen lykke i andres hender. 

Anonymkode: 5e588...6f5

• Liker 1
Skrevet

Det er biologisk. Kvinner vil at alle menn skal ha dem konstant.

Anonymkode: 0f8a8...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er biologisk. Kvinner vil at alle menn skal ha dem konstant.

Anonymkode: 0f8a8...3e5

🙄

Anonymkode: 5e588...6f5

• Liker 1
Skrevet

Fordi du er ødelagt av tinder å sosiale medier, det gir deg en falsk følelse av verdt menn gir deg oppmerksomhet og likes dette stimulerer dopamin reseptorene i hjernen din.

Du på grunn av dette aldri til og bli fornøyd i et forhold og er ødelagt for dine fremtidige partnere. 

Anonymkode: 088bb...36a

Skrevet

Behov for bekreftelse?

Anonymkode: 1e53d...031

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tenker det er fordi du er veldig usikker på deg selv . Å trenger validering fra andre . Jobb med egen selvtillit / egenverd 🤗

Skrevet

Jeg er akkurat lik. Har det bare bra om jeg får oppmerksomhet og bekreftelse fra menn. 

Det er fordi jeg er usikker på meg selv. Har bare gitt opp å jobbe med det, klarer ikke å fikse meg selv. Så ligger heller rundt, så har jeg det i hvert fall bra av og til. 

Anonymkode: 91542...2b4

• Liker 1
Skrevet

ha bedre selvtillit er svaret.

disse oppmerksomheten skal alltid validere deg , skjer gjerne jo eldre du blir. helt normalt

jo eldre vi blir vet vi hva enn vi gjør så gå vi nedover , derfor er det deilig med oppmerksomhet selv bare de som er lei å nappe løken

Anonymkode: f390b...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...