Gå til innhold

Er det ikke normalt å tenne på at partner kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler sexlivet er så dårlig nå at jeg klarer ikke bli kåt lenger. Er nesten glad de dagene vi ikke har sex. Har forklart at jeg kommer ved klitoris, men han rører denne aldri nesten. Han tar litt utenpå trusen, i kanskje 1-2 min før han tar den av og begynner å fingre meg. Det er vondt og tørt. 

Jeg har kjøpt vibrator som jeg ønsket vi skulle bruke under sex da det er veldig kjedelig at han aldri bryr seg om jeg kommer eller min nytelse. Aldri oralsex, eller noe nytt. Han sier at han vil klare det selv, og sier «må vi bruker vibrator da». Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 7ad85...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå opp for deg selv. Hvorfor har du sex med han? Si rett ut at han er en elendig sexpartner... hadde jeg aldri giddet.

Og jo, at kona mi nyter er det som tenner meg mest!

Anonymkode: 92673...554

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Enig i at du må være åpen om at sexen ikke er tilstrekkelig for deg, og hva som skal til for at du også skal kunne nyte den

Forstår godt at du har vanskeligere for å bli tent, når kroppen din ikke kan forvente å få orgasme 😔 

Håper han er villig til å lytte 😊

• Nyttig 1
Skrevet

Enig med de over. Det er jo helt umulig å rekke å bli kåt av noe sånt, så kan umulig bli bra sex av det. 
Her tenner vi på hverandres nytelse, og det at jeg blir skikkelig våt og får orgasme ved oralsex er noe som tenner han veldig. 
Vi bruker av og til en vibrator bare for å få litt forandring, men er egentlig ikke nødvendig for at jeg skal få orgasme. 

Du kan jo foreslå at du skal bestemme hvordan det skal være neste gang, og samtidig si litt om at du trenger mer tid på å bli våt og klar for samleie.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre? 

Ja hva skal en gjøre med sånt? Er han fra 1800-tallet? På vegne av 99% av Norges mannlige befolkning så svarer jeg at, ja, vi elsker når jenter kommer, uansett hvor og når. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg føler sexlivet er så dårlig nå at jeg klarer ikke bli kåt lenger. Er nesten glad de dagene vi ikke har sex. Har forklart at jeg kommer ved klitoris, men han rører denne aldri nesten. Han tar litt utenpå trusen, i kanskje 1-2 min før han tar den av og begynner å fingre meg. Det er vondt og tørt. 

Jeg har kjøpt vibrator som jeg ønsket vi skulle bruke under sex da det er veldig kjedelig at han aldri bryr seg om jeg kommer eller min nytelse. Aldri oralsex, eller noe nytt. Han sier at han vil klare det selv, og sier «må vi bruker vibrator da». Hva skal jeg gjøre? 

Det er ikke noe nederlag å bruke sex leke. og han bør også lytte å føle hvordan du har det og justere hans sex så du nyter mye mer. Du må si det til han. Skal jeg nyte 100% så jeg vite at jenta nyter. Hvis ikke jenta nyter så blir det som å ha sex med ei hore. 

• Liker 1
Skrevet

Jo det er det absolutt, men graden av tenning partners orgasme gir meg, varierer jo selvsagt med hva som får henne til å komme.

Selveste gullstandarden er jo når kvinnen kommer mens vi knuller, uten annen ekstra stimulering. Dette er en super boost for min tenning og nytelse. Lever fortsatt på de minnene.

Om hun kommer av slikking og/ eller fingring, er det jo og litt stas, og gir og en viss tenning, dog ingen gullstandard.

Om batteridrevne hjelpemidler er nødvendige for at hun skal komme, gir det meg lite. Selvsagt unner jeg henne nytelse og orgasmer, men har jo selv fint lite å gjøre med det, og da gir det jo heller ikke noe nevneverdig bidrag til min tenning. På toppen av dette, er min nåværende partner slik innrettet at hun kun kan komme en gang, og blir helt "seksuelt avslått" etter orgasmen. Så det er ikke særlig interessant å knulle henne etter at hun har kommet. Å "gjøre meg ferdig", for så å dra frem de batteridrevne leketøyene hun er "avhengig av" er heller ikke særlig stas. Å komme før dama er jo definitivt et dundrende nederlag.

Skrevet

Dumpe han. Han er hensynsløs og egoistisk

Anonymkode: 325f6...cd0

• Nyttig 1
Skrevet
Blåjojo skrev (19 timer siden):

Du kan jo foreslå at du skal bestemme hvordan det skal være neste gang, og samtidig si litt om at du trenger mer tid på å bli våt og klar for samleie.

Denne👍

Anonymkode: 5cbc0...ea5

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva skal jeg gjøre? 

Skaffe deg en partner som ligger litt over barneskolenivå hva kunnskap om kvinnelig seksualitet angår.

Anonymkode: c1e8d...772

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Den kvinnelige versjon av en Lada er de kvinnene som må ha vibrator for å komme i mål. 

Kvinnen fungerer på sett og vis, akkurat som Ladaen, men hvis vi menn kan velge så går vi for den kvinnelige Porschen, hun som kommer av penetrering og er sktiv og hemningsløs i senga. 

Just saying. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til en Lada. Over tid er det ufattelig kjedelig å ha sex med. 

Anonymkode: fd2a9...cf6

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Den kvinnelige versjon av en Lada er de kvinnene som må ha vibrator for å komme i mål. 

Kvinnen fungerer på sett og vis, akkurat som Ladaen, men hvis vi menn kan velge så går vi for den kvinnelige Porschen, hun som kommer av penetrering og er sktiv og hemningsløs i senga. 

Just saying. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til en Lada. Over tid er det ufattelig kjedelig å ha sex med. 

Anonymkode: fd2a9...cf6

Spissformulert, men i bunn og grunn er det sånn det er. Sex er mislykket når dama ikke kommer. Om det er umulig for henne å komme uten diverse elektrotekniske hjelpemidler får jo det hele mere preg av fysioterapi enn sex. Om hun kommer kun ved oral eller fingring er det forsåvidt ok, og gir noe tenning tilbake. Men ingenting slår god gammeldags knulling der begge får like bra utbytte. Ingenting.

Endret av Resignert
Skrevet

Jeg vil tro aat han forventer at du allerede er kåt på han , og dermed så bare stryker han litt på deg i et par minutter. Han synes det er et nederlag at du må bruke vibrator og at det ikke er han som gjør at du kommer. 

Anonymkode: c0f78...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...