AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Vurderer å kjøpe meg en julekalender, spesielt den fra Rituals. Er den verdt pengene? Evt tips om andre som er bra med gode produkter? Anonymkode: 89392...971
mammamora90 Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Vet ikke helt hvordan den fra rituals er spesifikt, men har forstått det slik at de fleste kosmetikk/velvære kalenderene man får kjøpt består av mange vareprøver eller produkter i miniatyrforpakninger. I tillegg vet man jo strengt tatt ikke hva man får i de 24 lukene, og det er jo ikke sikkert man vil like/ha bruk for alt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Det var en test i VG idag: https://www.minmote.no/skjoennhet/a/EQy4A2/stor-test-av-julekalendere-2022 Anonymkode: d0559...c84 1
AprilLudgate Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg har kikket litt på Margareta Graas sine kalenderåpninger. For meg er det ikke noe poeng da jeg er nokså selektiv på hva jeg liker/passer - så det blir billigere for meg å bare kjøpe de tingene jeg faktisk ville gjenkjøpt 🤷♀️
Ullvott Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Rituals sine kalendere går jo for å være bra, og det kan godt hende at man får varer for (minst) samme verdi som man betaler for. Men som mammamora90 sier: du vet jo ikke hva du får og om du liker eller trenger alt. Jeg kjøpte den største fra Rituals i fjor, men kommer ikke til å gjøre det i år. Det ble for mange produkter fra serier jeg ikke er så begeistret for, eller typer produkter som jeg ikke har bruk for. Dessuten var det noen produkter som er mer rettet mot menn. Når jeg kjøper kalender til meg selv, ønsker jeg produkter til meg selv. Da bruker jeg heller samme sum på å skjemme meg selv bort og kjøpe en hel serie med produkter jeg faktisk liker. PS: den lenken til Min mote er fin, men ubrukelig som forbrukerinformasjon hvis den er lagt ut i dag. Alle kalenderne fra Lyko, som får best terningkast her, har jo vært utsolgt i lang tid allerede. Endret 29. oktober 2022 av Ullvott
AprilLudgate Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 mammamora90 skrev (6 minutter siden): Vet ikke helt hvordan den fra rituals er spesifikt, men har forstått det slik at de fleste kosmetikk/velvære kalenderene man får kjøpt består av mange vareprøver eller produkter i miniatyrforpakninger. I tillegg vet man jo strengt tatt ikke hva man får i de 24 lukene, og det er jo ikke sikkert man vil like/ha bruk for alt. Margareta Graas åpner MANGE ulike - der får man se om man vil 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vurderer å kjøpe meg en julekalender, spesielt den fra Rituals. Er den verdt pengene? Evt tips om andre som er bra med gode produkter? Anonymkode: 89392...971 Nei ikke verdt det den. clinique sin derimot er verdt det Anonymkode: 51121...aa7
MarianneE Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vurderer å kjøpe meg en julekalender, spesielt den fra Rituals. Er den verdt pengene? Evt tips om andre som er bra med gode produkter? Anonymkode: 89392...971 Du kan jo gå på Rituals nettbutikk og se hva kalenderene inneholder
Mamajune11 Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vurderer å kjøpe meg en julekalender, spesielt den fra Rituals. Er den verdt pengene? Evt tips om andre som er bra med gode produkter? Anonymkode: 89392...971 Nei. Kjøp det det du vil ha selv. Da slipper du få ting du uansett ikke bruker.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 Takker for svar - bekreftet egentlig det jeg tenker. Står nok over. Synes egentlig også det er en unødvendig greie, selv om det jo er litt fristende 😅 Anonymkode: 89392...971
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg pleier heller å kjøpe meg en fin julepynt for rundt tusenlappen enn en julekalender. Anonymkode: 14896...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå