AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Del Skrevet 29. oktober 2022 Er eyeliner og øyesminke bare å glemme når man har skikkelig hooded eyes eller hva gjør dere andre? Jeg har søkt på YouTube men de som har hooded eyes der har ikke så hooded som mine så tipsene hjelper ikke! Anonymkode: 61881...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Del Skrevet 29. oktober 2022 Det spørs helt tenker jeg? Jeg har hooded eyes og sliter ikke med at ting smitter over. Men om du har regelrett hengende øyelokk også i vanlig posisjon så blir det jo mer usynlig. Anonymkode: a134a...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det spørs helt tenker jeg? Jeg har hooded eyes og sliter ikke med at ting smitter over. Men om du har regelrett hengende øyelokk også i vanlig posisjon så blir det jo mer usynlig. Anonymkode: a134a...d99 Jeg får ikke til å legge eyeliner spesielt ikke winged eyeliner, og opplever at øyenskygge ikke syntes i det hele tatt når jeg legger det på. Jeg går ofte å hever øyebrynene for å se mer normal ut men får hodepine av det. Lege mente jeg kvalifiserte til øyelokksløft på statens regning men kirurgen sa at det ikke gikk med lokk som mine Anonymkode: 61881...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Del Skrevet 29. oktober 2022 Legg kajal helt i øyevipperoten. Linere kan jeg bare glemme, det smitter av. Lag deg en imaginær linje over din natuloge, altså lenger oppe, og slik at du ser den. Legg en horisontal V i hver ende på øyet. Anonymkode: 74aea...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg sminker meg akkurat som jeg vil og liker. Har hooded eyes. Bruker både flytende eyeliner og kajal. Men ikke sånn som de viser på youtube. Lager vingen som 'vanlig'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå