AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg har egentlig aldri ville ha analsex da jeg egentlig ikke synes noe skal inn der,men jeg var på klassefest i natt og traff 2 av de jeg var veldig forelsket i på barneskolen og var litt kjæreste med han ene en del ganger. Jeg valgte etter festen og ta med meg begge hjem ,der ting utviklet seg, vi hadde sex og jeg fikk i begge hull, det var noe av det beste jeg har hatt, var så våt og han ene som fikk ta meg analt var liten ,eller normal heter det kanskje og han som pulte meg var ganske stor, jeg kom 14 ganger, de var veldig utholden og kom bare 1 gang selv . Det jeg lurer på er det vanlig at analsex er mer godt når man får i begge hull? for analsex alene er helt forferdelig synes jeg Anonymkode: ce282...580 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 14 ganger??? Ble du ikke sliten i hånda di?? Anonymkode: 9d459...1a7 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 14 ganger??? Ble du ikke sliten i hånda di?? Anonymkode: 9d459...1a7 Dette er tull fra A til Å. Du hadde ikke klart det på direkten. Så den her runketrån får du kose deg med selv Anonymkode: fe473...54a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Skulle egentlig sitere TS. Anonymkode: fe473...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå