Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen er så førnøyd med en kollega. Skryter ofte av han. Men vi andre ser en annen side. Han er lat og bruker mye av arbeidstiden på mobil. Har prøvde å si det til sjefen, men hun unnskylder han.  Bare la det gå eller ta det videre? 

Anonymkode: d9ac0...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig og ingenting du kan gjøre. Noen sjefer har ikke peiling på om ansatte jobber hardt eller ikke da de ikke kan faget.

Hadde en helt udugelig kollega en gang som aldri tok på seg en ekstra jobb og alltid svarte nei. Sjefen forgudet han.

Anonymkode: c52ce...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Helt vanlig og ingenting du kan gjøre. Noen sjefer har ikke peiling på om ansatte jobber hardt eller ikke da de ikke kan faget.

Hadde en helt udugelig kollega en gang som aldri tok på seg en ekstra jobb og alltid svarte nei. Sjefen forgudet han.

Anonymkode: c52ce...061

Så irriterende 

Skrevet

Hvordan vet du at sjefen ikke forsøker gjøre noe med det? Det er ikke sånn at sjefen kan oppdatere deg om evt prater og tiltak. Det er heller ikke sånn at det tar seg særlig godt ut om sjefen sier «så bra du sier det, jeg er enig i at fyren er udugelig og lat, fy faen ass».

Anonymkode: 1f38f...9e5

• Liker 4
Skrevet

Det er bakdelen med å jobbe for noen. Du må forholde deg til sjefens mening.

Uansett hvor dumt og feil man mener det er

Anonymkode: c5dc4...23a

• Liker 1
Skrevet

Jeg var dum nok til å ta det opp med personalansvarlig og sjefen fordi jeg var utslitt av å jobbe liv av meg og aldri bli «godkjent» fordi favoritten deres alltid tok æren for mitt jobb. Endte med at jeg fikk beskjed om å skjerpe meg 

Skrevet
On 10/29/2022 at 5:21 PM, AnonymBruker said:

Sjefen er så førnøyd med en kollega. Skryter ofte av han. Men vi andre ser en annen side. Han er lat og bruker mye av arbeidstiden på mobil. Har prøvde å si det til sjefen, men hun unnskylder han.  Bare la det gå eller ta det videre? 

Selv om han sitter mye på mobilen, så kan det være han leverer en veldig god jobb og har gode resultater

Anonymkode: f5d3e...6ea

Skrevet

Finn ut hva ledelsen måler på og bli god på det..

Har verdens lateste kollega men er rå på målingene som blir gjort  dvs. han gjør ikke en millimeter mer enn forventet men er allikevel best..frustrerende ja, for oss som gjør mye som ikke blir målt

Anonymkode: c5dc4...23a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...