AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg blør mye og har brukt både tampong og nattbind, men nå i det siste har jeg blødd igjennom flere ganger. Hva gjør jeg? Noen som har opplevd dette? Det er et stort problem for meg. Anonymkode: 537be...ac4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Har du forsøkt å finne årsaken til at du blør så mye? Oppsøk fastlegen for henvisning til gynekolog, eller ta kontakt med gynekolog direkte. Har du forsøkt menskopp? Anonymkode: fb05e...b5f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Det høres ikke riktig ut. Har det oppstått nylig? Blødningsforstyrrelse kan også være bivirkning etter Coronavaksine. Uansett: bestill legetime ❤ Anonymkode: b787e...11c 1
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Enig med de over her. Kontakt lege og finn ut av hvorfor du blør så mye. Og prøv menskopp. Det var gull verdt for meg.
Fru2020 Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har alltid blødd så mye. Tampong og nattbind har vært mitt refreng. Vekkerklokken på flere ganger om natten for å skifte. Men nå etter 30 år fikk jeg endelig nok og gikk og spurte etter p-piller. Fikk minipillen, hadde mini blødninger hver dag i to måneder, men så sluttet det og jeg har ikke hatt blødning igjen etter (bank i bordet) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Blødd ut meg selv, blødd ut stoler jeg har sittet på. Sukk. Det har vært mye styr.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har også hatt perioder (år) der jeg blødde så mye at jeg måtte ha på vekkerklokken annenhver time. Nå har det heldigvis roet seg litt. Anonymkode: 0c99b...476
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Hvis du er ferdig med å få barn så kan du få brent din livmor. Da stopper all blødning. Anonymkode: 2f4d8...290
Gjest Karamelis Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Bruk trusebleie for voksne. De er ganske behagelige, og du får de kjøpt på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har alltid hatt kraftige menstruasjoner, men så tok det helt av med store blødninger der tampong+nattbind var helt gjennomblødd etter bare 45 minutter. Oppe på natta for å skifte, hadde ekstra klær med på jobb, sluttet å gå på kino osv. Fikk påvist fortykket livmorslimhinne. Siden jeg var ferdig med å få barn, fikk jeg brent bort slimhinna og har ikke hatt menstruasjon etter det. Det er nå 8 år siden. Gynekologen sa det ville hjelpe i minst fem år, så kunne livmorslimhinna bygge seg opp igjen og på sikt skape samme problemer. Da var bedre steg å operere bort livmora. Få undersøkelse hos gynekolog og få hjelp, ingen skal måtte ha det sånn. Anonymkode: e0920...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå