Juli89 Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Par som ønsker å invitere en 3 person inn for kun sengekos. Hva slags erfaringer har dere med dette? Går det bra eller ender dt dårlig? Ønsket er i første omgang en mann. Vi er i 30 årene begge to. Noen som har noe gode råd her?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Slenger meg på denne, er interessert i det samme. Jeg er 40, kjæresten min i 50-årene. Har fantasert om at han tar med seg en ekstra mann en kveld. Hvordan får folk dette til? Anonymkode: d7710...47c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Vi har hatt soft med et ekstra par. Det var utrolig spennende og en bra opplevelse. De var «vanlige» folk som oss, som bare ville sprite opp sexlivet litt. Single menn opplever vi derimot som veldig desperate og turn off, så vi har ikke funnet noe aktuelt enda. Har lett etter en passende på swingers-sider og Gaysir i ett år uten hell 😅 Anonymkode: 9e03b...393
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Single menn opplever vi derimot som veldig desperate og turn off, så vi har ikke funnet noe aktuelt enda. Ja guuuud, desp menn er så turnoff altså. Menn må være laidback og helst gi inntrykk av at de nettopp har feid over 3-4 smårips like før ankomst. Da snakker vi om digg trekant! Anonymkode: 6f5e1...e53
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Finner haugevis med med menn på cupido. Lag dere en profil og legg ut bilder så kommer de😉😉😉 Anonymkode: 744cc...ad7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 "En 3. person". Turnoff med dårlig tegnsetting. Anonymkode: eab9c...a3c
Lorieen Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 Hva jeg tenker om det? Helt ok, but not for me… Men altså, er ikke det bare å registrere seg på et eller annet forum og la det stå til?
Juli89 Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2022 Lorieen skrev (2 timer siden): Hva jeg tenker om det? Helt ok, but not for me… Men altså, er ikke det bare å registrere seg på et eller annet forum og la det stå til? Jeg spurte om noen hadde noen erfaringer. Ikke hvor jeg finner en person. 1
Juli89 Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "En 3. person". Turnoff med dårlig tegnsetting. Anonymkode: eab9c...a3c Ok
Juli89 Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har hatt soft med et ekstra par. Det var utrolig spennende og en bra opplevelse. De var «vanlige» folk som oss, som bare ville sprite opp sexlivet litt. Single menn opplever vi derimot som veldig desperate og turn off, så vi har ikke funnet noe aktuelt enda. Har lett etter en passende på swingers-sider og Gaysir i ett år uten hell 😅 Anonymkode: 9e03b...393 Noen tips å komme med til noen som aldri har gjort dette før. Hva er viktig for dere. Eller har dere regler dere har blitt enige om i forkant? Ingen sjalusi mellom dere?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Min eks hadde cuckold-fantasi, gjennomførte en videreføring av hans fantasi. Jeg var villig til å bli med på det meste. Viste seg at det var bedre med fantasien enn virkeligheten. For vår del var ikke reglene klare på forhånd, han hadde noen i hodet han ikke hadde kommunisert ut. Og siden jeg kun hadde hatt han som sexpartner antok jeg at alt jeg gjorde med han var ok med den andre, det var det ikke…ble en distanse mellom oss og ting skar seg noen år etter(vi var sammen i over 10 år). Anonymkode: fc47a...bab
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Finner haugevis med med menn på cupido. Lag dere en profil og legg ut bilder så kommer de😉😉😉 Anonymkode: 744cc...ad7 Det er vel ikke akkurat en plass hvor kvalitetsmenn henger. Anonymkode: 5fee5...889
Gjest Paramount Skrevet 29. oktober 2022 #13 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vel ikke akkurat en plass hvor kvalitetsmenn henger. Anonymkode: 5fee5...889 De har kanskje akkurat den kvaliteten som etterspørres?
Swing Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 Vi har gjort dette sporadisk i 10 år og kommer nok til å fortsette i uoverskuelig fremtid. Krever jo veldig god dialog og tillit mellom dere som par. Vår "inngang" til dette ble først på swingersklubb. De første gangene lekte vi ikke med andre heller, men så føltes ting riktig og det ble naturlig for oss å gå videre. Når vi ser tilbake var det riktig for oss å starte der. Tanken var at det ble mer anonymt med en "random" person/personer vi ikke trang forholde oss til hvis vi skulle oppleve det negativt. Men nå er vi altså så trygge på situasjonen at vi gjerne inviterer ekstra person med oss hjem. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 Juli89 skrev (13 timer siden): Noen tips å komme med til noen som aldri har gjort dette før. Hva er viktig for dere. Eller har dere regler dere har blitt enige om i forkant? Ingen sjalusi mellom dere? Vi har regler ja. Og veldig god dialog og kommunikasjon generelt. Vi er vel litt sjalu som alle andre, men har likevel følt det helt trygt og den lille sjalusien som kom der og da var til å leve med. Det mest spennende var å ha sex med andre i samme rom, og den beste sexen hadde vi med hverandre, ikke de andre. Andre vet jo ikke hva vi liker, men vi kjenner hverandre godt etter 20 år.. Vi har møtt flere par for et glass vin osv, men kun det ene paret som har vært aktuelt. Var veldig god stemning. Alle dusjet på forhånd også endte vi alle i samme dobbeltseng. Alt var litt på kryss og tvers 😄 Etterpå snakket vi masse om det. Settingen er spennende, det er ikke egentlig at vi vil ha noen andre, men mer det å gjøre noe nytt etter mange år sammen. Vi er ikke interesserte i partnerbytte, men i sex med flere på en gang. 😊 Anonymkode: 9e03b...393 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #17 Skrevet 30. oktober 2022 For de aller fleste er det nok en veldig dårlig idé. Har selv latt meg friste til å være med på det et par ganger, men det var en gedigen nedtur (som jeg innerst inne skjønte på forhånd). I øyeblikkets opphisselse kan fantasiene noen ganger lure oss på villspor. Den hverdagslige virkeligheten er dessverre ofte mindre sexy enn fantasiene. Anonymkode: 317b6...38d 1
Stillalive Skrevet 30. oktober 2022 #18 Skrevet 30. oktober 2022 Har gode erfaringer med det, noen erfaringer er bedre enn andre. Men slik er det jo også om han/hun/hen har et ons... Å skaffe en ekstra mann er det minste problemet i verden. Å skaffe en ekstra kvinne kalles ikke en enhjørning uten grunn. Å møte et par er 50/50. Så lenge dere er trygge på hverandre så ser jeg ingen problemer med det, men er det så mye som et bittelite hint av sjalusi i forholdet så styr unna..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå