AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Del Skrevet 29. oktober 2022 Til dere damer over 25: fjerner dere barten/hårene på overleppen? Anonymkode: b91ac...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ja. Synes det er så mange damer jeg ser som har sånn lys dunbart som man ser godt i dagslys, så jeg tar den. vokser også de lyse dunene under øyenbrynene.. PÅ en måte er jeg med på at det har gått langt med dette hårhysteriet i dagens samfunn, men likevel- jeg får meg ikke til å stille med dunbart og hårete legger.. 😕 Anonymkode: 80120...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 29. oktober 2022 #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 Nei, driter i om dunbarten synes. For faen, kan det ikke holde med at vi damer må barbere glufsa, ben og armer? MÅ vi også gå løs på trynet i tillegg?? Nei faen heller, om et mannfolk synes det er ekkelt at jeg har lyse dunhår i ansiktet så er det han som er ekkel og ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg napper Anonymkode: 58ae3...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Jeg napper de bort,jeg🙈 Endret 30. oktober 2022 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Del Skrevet 30. oktober 2022 Barten vokser av seg selv Anonymkode: 5113c...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå