Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger hjelp. Jeg er i uke 6+4 i mitt tredje svangerskap. Har gjevnt hatt menssmerter og vondt nederst i magen eller ikke direkte vondt men en strekkfølelse. Har også fått en liten gravidmage allerede. Men idag begynte jeg å blø litt. Når jeg er på do er det ikke så mye at det er synlig blod i doskålen, men er blod på papiret og trusen. Ingen klumper. Men har fremdeles den smerten nederst i magen. Kan det være spontan abort? Jeg blir veldig redd. Hvordan kan jeg finne ut om jeg holder på å spontanaborterer? Har min første time til jordmor om 6 dager og synes det er lenge til. Er det noe jeg kan gjøre mens jeg venter? 

Anonymkode: d7828...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg blødde den morgenen jeg skulle fått mensen før jeg testet positiv. Blødde bare når jeg satt på do ikke noe verken før eller etter

Anonymkode: d7828...034

Skrevet

Spør om hgc blodprøver til mandag og sp til onsdag 

Skrevet

Du må måle hcg hos legen hver andre dag for å se om den faller. 

Jeg hadde sa i uke 7 for et par mnd siden. Da begynte det med veldig lett sparsom mens som utviklet seg til mye blod i løpet av noen dager. Hadde også noe magesmerter. 

Jeg fikk bare 2-3 uker på clear Blue digital, kom aldri til 3+

Snakk med legen, håper det går fint med babyen ❤️det må ikke være en abort, man kan blø og ting går bra også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...