Gå til innhold

Svak pos test både uke 8 og uke 10. se bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet først i uke 8 md clearblue .streken ble ikke så veldig sterk men godt synlig .testet nå igjen med Make Sure strimmel . Den er myyye svakere enn kontroll streken.. er kjempe dårlig form men kan det da være at babyen ikke utvikler seg men bare morkaken eller noe? Vært gravid før å da har strekene vært mega sterke fra uke 5….

image.jpg

Anonymkode: 01525...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill en ultralyd. Og evt be lege måle hcg?

Anonymkode: 4b22e...3c6

Skrevet

Testene har en maksgrense, hvor de ikke nødvendigvis viser maks styrke hvis det er veldig høy konsentrasjon av hCG. Har selv prøvd i uke 7 og endte opp med å fortynne urinen 6-7 ganger før jeg faktisk fikk helt sterk strek. Så det kan være tilfellet her. 

Men uke 8 er jo flott for en UL, hCG så sent er ikke like interessant fordi det stort sett er veldig høy konsentrasjon.

Anonymkode: 46452...500

Skrevet

Det overrasker meg stadig hvordan folk klarer å finne på nye måter å bekymre seg på inne på dette forumet...

Anonymkode: fed6b...d47

• Liker 6
Skrevet

Du er gravid...du må slutte p teste. En test nå vil ikke vise deg en verdens ting. . når hgc går over en viss grense vil testen ikke bli like sterkte. 

Du er uke 7...du skulle sluttet å teste 5 uker siden.

Du er gravid. Slapp av og nyt ❣️

Anonymkode: eff83...49a

• Liker 1
Skrevet

En test vil ikke fortelle deg noe om babyen eller morkake.

Om du er bekymret..da en hgc blodprøve og ultralyd 

Skrevet

Det er ikke meningen at man skal drive og teste utover i svangerskapet. Det er helt meningsløst.

Anonymkode: b6394...084

Skrevet

Det er ingen grunn til å tro at noe er galt. Om du vil roe deg ned kan du jo bestille privat ultralyd. 

Anonymkode: b3dae...bee

Skrevet

Hvorfor fortsetter noen å teste ut i svangerskapet? :klo:

Anonymkode: cca63...6c2

Skrevet

Mine tester ble svakere fra uke 7-8. Blandet vann og urin nesten 50/50 i et glass å tok test, den ble knall positiv. Er nå 35 uker påvei.

Anonymkode: 900d2...930

• Nyttig 1
Skrevet

Testet på nytt kun fordi jeg skulle vise min beste venninne på en snap🥹 å fortelle det sånn. Den første testen tok jeg nok litt sent men måtte jo teste meg 😂.. hang meg sikkert litt opp i det. Beklager - takk for svar da!😌

Anonymkode: 01525...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...