Gå til innhold

Sitter oppe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blæææhh!!! Klokka er ti over tre på natta. Får ikke sove. Er seksuelt frustrert.

Faen!!

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at du tidl har brukt mange innlegg på å fortelle oss hvor suksessfylt ditt seksualliv er.

Møter du deg sjøl i døra?

Skrevet

Vanskelig å svare deg når vi ikke vet hva problemet ditt er... Løste det seg, siden du forsvant fra skjermen? Det gjør somregel det, ikke sant?!

Skrevet

jeg har vært seksuelt frustrert siden tirsdag :(

Hvem forkorter forresten ord som "Tidligere"? Dette er ikke en CV.

Skrevet
Hvem forkorter forresten ord som "Tidligere"? Dette er ikke en CV.

:ler: Det lurte jeg på også!

Forresten - man bør virkelig ikke bruke forkortelser i en CV heller... Men nå sporer vi av her ;)

Skrevet
Ser at du tidl har brukt mange innlegg på å fortelle oss hvor suksessfylt ditt seksualliv er.

Møter du deg sjøl i døra?

På hvilke måte har jeg brukt mange innlegg på å fortelle hvor suksessfylt mitt seksualliv er?

Jeg bruker stort sett dette forumet på samme måte som de fleste andre - jeg diskuterer sex. En del av denne diskusjonen har blant annet gått ut på å fortelle hva jeg liker, og hva jeg fantaserer om. Men dersom det er ensbetydende med suksessfylt seksualliv -bevares! Da er vi alle sammen en gjeng med suksessfyllte seksuelle vesener her inne!!

Hurra!!

:hoppe:

Skrevet

Ah jeg mente så klart kontaktannonse i avisa :Hehe: Der avslører han seg jo litt! Misunnelig (enda mer) seksuelt frustrert menneske som har gått så langt som å legge inn kontaktannonser, så mange at han/hun ikke klarer å skrive på riktig vis mer!

MVH frøken detektiv!

Skrevet
Jeg var kåt, han sov.

Neste gang kan du jo prøve å sette deg på ham. Finnes ingen gutter i hele verden som ikke setter pris på å våkne til det.

Skrevet

Åh, det er så deilig og våkne av at han bruker fingrene på meg og legger seg oppå meg og kommer helt inn og....resten kan dere fantasere om selv!!

Skrevet
Jeg var kåt, han sov.

Hvorfor vekket du ham ikke? Jeg hadde samme "problem" i natt, men jeg begynte forsiktig og da jeg vekket ham så var han heeeelt med! :kline::humpe:

Skrevet
Hvorfor vekket du ham ikke? Jeg hadde samme "problem" i natt, men jeg begynte forsiktig og da jeg vekket ham så var han heeeelt med!  :kline:  :humpe:

Helt enig. Jeg burde ha vekket ham. Men han sov så godt, var sliten etter en lang dag med masse jobbing. Men så vekket han meg i morges -med akkurat det jeg burde ha vekket ham med i natt ;)

:sjarmor:

Skrevet
Neste gang kan du jo prøve å sette deg på ham. Finnes ingen gutter i hele verden som ikke setter pris på å våkne til det.

Jo, de finnes.

Skrevet
Helt enig. Jeg burde ha vekket ham. Men han sov så godt, var sliten etter en lang dag med masse jobbing. Men så vekket han meg i morges -med akkurat det jeg burde ha vekket ham med i natt  ;)

:sjarmor:

Det var kjekt :) men husk å vekk ham en annen gang, thihi :ler:

Skrevet

Dette er min siste seksuelt frustrerte kveld å sitte oppe på for nå er mensen ferdig :D

Det vil si, jeg treffer han ikke før til onsdagen igjen da, så blir nok en til ;( BU!

Jeg vil ha sex :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...