AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Dama mi blir utrolig kåt dagen derpå. Til vanlig har vi et helt ordinært sexliv for et barnløst par i slutten av 20-årene; 2-3 ganger i uken. Men dagen etter en skikkelig fest så er kjæresten nesten ustoppelig når vi ligger og slanger oss på sofaen, ser tv og spiser junk. For det meste går det i nær, langsom puling i misjonær eller skje. Hun planlegger for det, for som regel er det t-skjorte og joggebukse, uten undertøy. Om det tar for lang tid før jeg er klar for en ny runde, så tar hun gjerne fingrene fatt. Jeg opplever i utgangspunktet ikke særlig økt sexlyst selv, men når hun setter i gang på denne måten, er det umulig å ikke få tenning. Vi kan sikkert pule 6-7 ganger i løpet av en dag, i tillegg til mye fingring og slikking på nippler. Hun sier at bakfylla gir henne et stort behov for nærhet og bekreftelse på at alt er ok, og at det tenner henne at vi faktisk har tid til å ligge på sofaen sammen og nye hverandre. Andre som opplever økt sexlyst dagen derpå? Anonymkode: ed693...f54
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Høres kjent ut ja 😊 Anonymkode: e4a2d...529
Gjest Agent smith Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Har det sånn når jeg er forkjøla
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Mmm, deilig - sånn har vi det også. Litt «dagenderpåangst» er bare med på å høyne opplevelsen😊 Anonymkode: c8a24...7a9
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg er grisekåt etter fylla osv. Det er så kjipt å ikke ha sex med andre enn seg selv da.
jabx Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dama mi blir utrolig kåt dagen derpå. Til vanlig har vi et helt ordinært sexliv for et barnløst par i slutten av 20-årene; 2-3 ganger i uken. Men dagen etter en skikkelig fest så er kjæresten nesten ustoppelig når vi ligger og slanger oss på sofaen, ser tv og spiser junk. For det meste går det i nær, langsom puling i misjonær eller skje. Hun planlegger for det, for som regel er det t-skjorte og joggebukse, uten undertøy. Om det tar for lang tid før jeg er klar for en ny runde, så tar hun gjerne fingrene fatt. Jeg opplever i utgangspunktet ikke særlig økt sexlyst selv, men når hun setter i gang på denne måten, er det umulig å ikke få tenning. Vi kan sikkert pule 6-7 ganger i løpet av en dag, i tillegg til mye fingring og slikking på nippler. Hun sier at bakfylla gir henne et stort behov for nærhet og bekreftelse på at alt er ok, og at det tenner henne at vi faktisk har tid til å ligge på sofaen sammen og nye hverandre. Andre som opplever økt sexlyst dagen derpå? Anonymkode: ed693...f54 Så koselig da.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 Kjæresten min har alltid dagen derpå-angst og et enormt behov for nærhet og sex da. Han er fullstendig umettelig og vi har sex overalt da. Kan ikke kle på meg noe annet enn en tunika eller en kimono, for klærne er knapt kommet på før han er klar igjen. Jeg er også som regel ekstra kåt dagen derpå. Anonymkode: 08f09...c09
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Høres veldig kjent ut ja. Vi har begge litt ekstra lyst da.
Prejudice Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg er ofte veldig kåt dagen derpå. Kåt og ofte i dårlig form. Men fy flate hvor deilig det da er å få seg noe👄
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Vi var også ute i går og er ofte kåte i fylle og dagen derpå. Vi holdt på ganske lenge i natt kan du si Så høres veldig kjent ut med ekstra behov dagen derpå (og seksen er ofte god også da) Anonymkode: 837e8...d74
charlion31 Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Høres meget kjent ut ja. Var ute i går, og kjenner jeg er mye mer kåt enn vanlig nå.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Dagen derpå er jeg nesten konstant hard. Jeg er ikke nødvendigvis kåt, men jeg blir super følsom så bare penis kommer borti låret eller bare bokseren så er det full salutt med en gang. Anonymkode: 09e40...ba4
Hundejente Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 typen min er veldig kåt dagen derpå, og jeg også, men i mindre grad. Heldigvis, for de påfølgende dagene er han kjempesliten og orker ikke en dritt, aller minst sex, så jeg nyter det jeg får dagen derpå, selv om jeg egentlig er veldig sliten (men også ganske kåt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå