Gjest Vondt.. Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Kjære... Da jeg traff deg og ble din venn, så hadde jeg langt fra tanker om at det skulle bli oss to.. Du var en useriøs flørt og jeg visste at du hadde gitt mer enn en dame hjertesorg.. Vi hadde etpar spesielle intresser til felles, og jeg lærte å kjenne en flott mann.. Jeg var den du ville ha, du jobbet hardt og lenge, jeg falt hardt.. til slutt.. Vi har hatt noen år sammen nå kjære, bryllupsdagen var som et eventyr, jeg glemmer det aldri, stemningen, følelsene, alt var så rett.. Årene har bringt oss en del uforutsette oppoverbakker, flere oppoverbakker enn nedoverbakker plutselig, flere enn mange andre har, ting ingen av oss kan hjelpe for, og på et eller annet tidspunkt meldte du deg ut, og ble igjen en flørt.. Kjære, det verste var ikke flørtingen, heller ikke ditt behov for oppmerksomhet, det verste var løgnene og sviket da jeg trengte deg å du ikke var der, unnskyldningene og de ordene du ikke sa, ikke sier.. Ærlighet kjære, ærlighet varer lengst... Jeg elsker deg, hjertet mitt banker for deg, hjertet mitt blør ved tanken på å miste deg, du er den som kan gjøre meg så glad, du er den som får meg til å føle meg trygg, du er den som får min beste side frem og som demper de dårlige sidene mine, du er uten tvil min livs kjærlighet.. Men du har brutt tillitten, og du har ingen trøstende ord, kan ikke si noe som kan lege mine sår, jeg stoler ikke på deg lengere, setter spørsmålstegn ved alt vi har og har hatt sammen.. Jeg befinner meg i et følelsesmessig kaos, jeg er i et rom hvor jeg ikke kan finne utgangen, jeg er redd, redd for framtiden.. Jeg har for mange ord og plager deg med dem, du har for få ord og plager meg med det.. Jeg trodde du elsket meg slik jeg elsker deg, det er vondt å lure på om det ikke var slik allikevell... Det er vondt å lure på om jeg har levd på en løgn.. Det er vondt å høre deg si noe, og lure på om du snakker sant..
Sheba Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Skjønner hva du snakker om. Har vært der selv. Har desverre ingen gode råd, kan bare gi deg en Det blir tøffe tider nå - you go girl! Forsøk å tenke på at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere...vanskelig nå skjønner jeg, uff - hjertet mitt blør for deg. :icon_frown:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå