AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Del Skrevet 29. oktober 2022 Hei! 1 uke etter eggløsningen fikk jeg et merkelig utflod jeg aldri har hatt før. Det var masse klart slim, med 3-4 koagler som var formet som en type sædcelle. Med klump og «hale». Hva kan dette være? Jeg begynte først å tenke at det kanskje var noen av sædcellene som festet seg men ikke klarte seg eller lignende. Finner ikke no om dette på nettet. Noen som har opplevd det samme? Vi hadde samleie to dager før eggløsning og samme dag. Anonymkode: cd636...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Del Skrevet 29. oktober 2022 slimpropp? det har du kun når du er gravid Anonymkode: 308f0...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryingforababy11 Skrevet 29. oktober 2022 #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 En type slimklump, så ut som gelé 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Del Skrevet 29. oktober 2022 Altså en sædcelle er ikke noe du kan klare å se med øynene 😂😂 det var nok bare litt slim 🤷♀️ Ikke noe å bekymre seg for. Det kan skje alle i blant. Anonymkode: a32e9...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryingforababy11 Skrevet 29. oktober 2022 #5 Del Skrevet 29. oktober 2022 Syntes bare det var rart når de var formet sånn med blod. Har aldri opplevd det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Del Skrevet 29. oktober 2022 Sædceller kan man ikke se, har du noen gang sett dem i en liten sprut sæd? Nei. Og enda er det millioner av dem der. De er mikroskopisk små Anonymkode: 8ce40...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå