AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Som overskriften sier, har noen av dere gutta kompiser eller noe som har erfaring med slikt? Jeg har sett litt på kommentarer på KG at Slovakia og Tsjekkia kunne vært noe, men andre tips? Anonymkode: 819f8...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg foreslår Norge. Så kan dere kommunisere med hverandre i det minste. Anonymkode: 3b724...998 11 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som overskriften sier, har noen av dere gutta kompiser eller noe som har erfaring med slikt? Jeg har sett litt på kommentarer på KG at Slovakia og Tsjekkia kunne vært noe, men andre tips? Anonymkode: 819f8...ec5 Er det nokon grunn til at du vil ut av Noreg? Altså: kva ser du etter hos ei kvinne? Anonymkode: 0d6f0...bf0 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det nokon grunn til at du vil ut av Noreg? Altså: kva ser du etter hos ei kvinne? Anonymkode: 0d6f0...bf0 TS her! Jeg føler jeg ikke når opp forventningene til en norsk dame og i min alder så vil mange også bare ligge og ikke ha noe forhold. Føler det er mer ekte dating kultur i utlandet hvor man blir ordentlig kjent og at målet er å skape familie til slutt hvis ting går bra. Får ikke samme inntrykk her dessverre og markedet er jo som sagt hardt her. Anonymkode: 819f8...ec5 2 3
Rosakatt Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Hvilket land er det første du tenker på? Hvor vil du se naturen? Er det byer du syns virker fine å besøke? Kanskje ta det fra det? Ikke glem å se deg rundt i søken etter en kvinne, kanskje du møter noen nettop gjennom det å nyte livet og omgivelse også? Du kan møte noen hvor som helst 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her! Jeg føler jeg ikke når opp forventningene til en norsk dame og i min alder så vil mange også bare ligge og ikke ha noe forhold. Føler det er mer ekte dating kultur i utlandet hvor man blir ordentlig kjent og at målet er å skape familie til slutt hvis ting går bra. Får ikke samme inntrykk her dessverre og markedet er jo som sagt hardt her. Anonymkode: 819f8...ec5 Då trur eg du like godt kan ta deg ein tur til bygde-Norge! Viss du flyttar ut av byen så vil er det mange damer som ikkje multi-dater menn! Tar seg tid til å bli kjent og finne på ting saman ❤️ Kjenner eit utal menn som har flytta på bygda, og vips, fann dei kjærleiken også. Anonymkode: 0d6f0...bf0 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Finn deg en norsk en. Da kan du snakke med henne. Og hun tar ikke med barna til hjemlandet ved skillsmisse. Det koster! Anonymkode: 69376...c49 7 3
TheHairyToothfairy Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Norge. Om ikke det funker så kanskje du skal gå noen runder med deg selv før du plager vettet av en kvinne et annet sted i Europa slik at hun og de rundt henne tror at alle menn fra Norge er slik og sånn. 2 1 4
LuOiOO Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker said: Då trur eg du like godt kan ta deg ein tur til bygde-Norge! Viss du flyttar ut av byen så vil er det mange damer som ikkje multi-dater menn! Tar seg tid til å bli kjent og finne på ting saman ❤️ Kjenner eit utal menn som har flytta på bygda, og vips, fann dei kjærleiken også. Anonymkode: 0d6f0...bf0 Vil påstå dette på generell basis er et dårlig tips. Selv om man trolig finner damer av høyere kvalitet som du påpeker. Altså damer med høyere etikk, moral og gode verdier. ❤️ Flere og flere kvinner flytter til byen og mer sentrale områder selv om de vokste opp på bygda. Menn holder seg i høyere grad til bygda dersom de vokste opp der. Dette gjør at det er "overflod" av menn på bygda og dermed vanskeligere på datingmarkedet for menn som bor der. Om noe, så er det heller single kvinner som bør flytte ut på bygda. Trenden er også at flere kvinner enn menn tar høyere utdanning. De med høy utdanning har en tendens til å flytte til mer sentrale strøk hvor det er flere egnede jobber. Vært mange artikkler som påpeker disse tingene i senere år. "Blant landets 422 kommuner har 368 kommuner mannsoverskudd, og 52 kommuner kvinneoverskudd. Mannsoverskuddet øker i takt med hvor lite sentral kommunen er." "I Nore og Uvdal bor det 258 kvinner mellom mellom 20-44 år. I samme aldersgruppe er det 352 menn – altså nesten hundre flere. – En kan ikke påstå at det er mye damer å velge i for å si det sånn, sier Magnus." Endret 29. oktober 2022 av LuOiOO Lagt til mer. 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Om du først vil importere planlagt, vil jeg tro du er ute etter en mer tradisjonell kvinnerolle etc? Ikke Europa. Filippinene. Anonymkode: 7399d...88e 1 1
LuOiOO Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Øst europeiske land har jo mange vakre kvinner. Bonus er at en gjennomsnittlig mann her kan tilby en forholdsvis lukrativ livsstil sammenlignet med det mange er vant til i slike land. De fleste øst europeiske land har dårlig økonomi sammenlignet med Norge. Sjekk f.eks ut bilde jeg har linket til rett nedenfor for å få et inntrykk av økonomi i forskjellige EU land. https://www.eupedia.com/images/content/Household_median_net_income.png Mulig det kan være en liten fordel å fokusere på land som har lav skillsmissestatistikk da det sier litt om kulturen?? Nedre øst Europa er å generelt å foretrekke fremfor øvre øst Europa. Tsjekkia og Ungarn ser ikke så veldig oppløftende på akkurat det feltet med 66 og 67%. Synd å si det. Men mange Ukrainske kvinner vil nok ha mangel på både menn og økonomi i årene som kommer. Er jo mange av de som ser etter et nytt hjem. Mange har flyktet til Polen og andre nærliggende land som f.eks Slovakia, Ungarn, Romania og Moldova. (Vanlig kart nedenfor.) Her i Norge er det et svakt underskudd av kvinner. Selv om forholdet mellom menn og kvinner er ganske likt er vi blant de dårligste i Europa. Sett fra en mann sitt ståsted. Dersom det er 100 menn og 116 kvinner får man et forhold på 0,86. Så for hver hundre menn som finner seg en kvinne er det 16 kvinner som står igjen alene på perrongen. Akkurat det er tilfelle i f.eks Russland og Ukraina. I 2016 tilsvarer det røflig 3,5 millioner for mange kvinner i forhold til menn bare i Ukraina. Om man er villig til å ta Russland med også så snakker vi ekstremt mange kvinner det ikke finnes menn til. Finnes jo mange unge og opplyste kvinner i Russland som kunne tenkt seg et nytt hjem i disse tider også. På dette punktet så fremstår jo øvre øst Europa som paradis. ❤️ Endret 29. oktober 2022 av LuOiOO 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #13 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her! Jeg føler jeg ikke når opp forventningene til en norsk dame og i min alder så vil mange også bare ligge og ikke ha noe forhold. Føler det er mer ekte dating kultur i utlandet hvor man blir ordentlig kjent og at målet er å skape familie til slutt hvis ting går bra. Får ikke samme inntrykk her dessverre og markedet er jo som sagt hardt her. Anonymkode: 819f8...ec5 På din alder? Du sier jo ikke hvor gammel du er. Anonymkode: 55168...70e 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #14 Skrevet 29. oktober 2022 Som mann i slutten av tyveårene selv så skjønner jeg godt at TS velger å se utenfor landegrensene. Klin umulig å finne ei bra dame. Anonymkode: 03569...2c7 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Som mann i slutten av tyveårene selv så skjønner jeg godt at TS velger å se utenfor landegrensene. Klin umulig å finne ei bra dame. Anonymkode: 03569...2c7 Ja, er dama av kvalitet så er hun garantert i forhold, er hun pen så er hun i forhold eller går på rundgang hos topp % av mennene. Da sitter man bare igjen med dritten som ingen vil ha. Nei takk 👎 Anonymkode: e57bd...61b 7
Rosakatt Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som mann i slutten av tyveårene selv så skjønner jeg godt at TS velger å se utenfor landegrensene. Klin umulig å finne ei bra dame. Anonymkode: 03569...2c7 Hvordan er en bra dame for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Skrevet 29. oktober 2022 Øst Europa. De er mye mer femenine enn norske jenter. Jeg er gift med ei fra Ukraina, og hun triller tur med barna våre fullt stylet i fine klær. Mens de andre fruene i gata går uslete i pysj. Bare som eksempel. Veninne hennes også er mye mer stellt i forhold til norske kvinner. Kjønnsrollene er også ganske definerte og de trives med dem. Du ser aldri ei fra øst Europa i joggebukse på butikken liksom… Anonymkode: 1055e...b53 9 1
Rosakatt Skrevet 29. oktober 2022 #18 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Øst Europa. De er mye mer femenine enn norske jenter. Jeg er gift med ei fra Ukraina, og hun triller tur med barna våre fullt stylet i fine klær. Mens de andre fruene i gata går uslete i pysj. Bare som eksempel. Veninne hennes også er mye mer stellt i forhold til norske kvinner. Kjønnsrollene er også ganske definerte og de trives med dem. Du ser aldri ei fra øst Europa i joggebukse på butikken liksom… Anonymkode: 1055e...b53 Din vendetta mot joggebukse og pysj, sårer mitt norske ustelte hjerte 💔 Men bra du har noen du trives med 😄 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #19 Skrevet 29. oktober 2022 LuOiOO skrev (2 timer siden): Øst europeiske land har jo mange vakre kvinner. Bonus er at en gjennomsnittlig mann her kan tilby en forholdsvis lukrativ livsstil sammenlignet med det mange er vant til i slike land. De fleste øst europeiske land har dårlig økonomi sammenlignet med Norge. Sjekk f.eks ut bilde jeg har linket til rett nedenfor for å få et inntrykk av økonomi i forskjellige EU land. https://www.eupedia.com/images/content/Household_median_net_income.png Mulig det kan være en liten fordel å fokusere på land som har lav skillsmissestatistikk da det sier litt om kulturen?? Nedre øst Europa er å generelt å foretrekke fremfor øvre øst Europa. Tsjekkia og Ungarn ser ikke så veldig oppløftende på akkurat det feltet med 66 og 67%. Synd å si det. Men mange Ukrainske kvinner vil nok ha mangel på både menn og økonomi i årene som kommer. Er jo mange av de som ser etter et nytt hjem. Mange har flyktet til Polen og andre nærliggende land som f.eks Slovakia, Ungarn, Romania og Moldova. (Vanlig kart nedenfor.) Her i Norge er det et svakt underskudd av kvinner. Selv om forholdet mellom menn og kvinner er ganske likt er vi blant de dårligste i Europa. Sett fra en mann sitt ståsted. Dersom det er 100 menn og 116 kvinner får man et forhold på 0,86. Så for hver hundre menn som finner seg en kvinne er det 16 kvinner som står igjen alene på perrongen. Akkurat det er tilfelle i f.eks Russland og Ukraina. I 2016 tilsvarer det røflig 3,5 millioner for mange kvinner i forhold til menn bare i Ukraina. Om man er villig til å ta Russland med også så snakker vi ekstremt mange kvinner det ikke finnes menn til. Finnes jo mange unge og opplyste kvinner i Russland som kunne tenkt seg et nytt hjem i disse tider også. På dette punktet så fremstår jo øvre øst Europa som paradis. ❤️ Som ung, opplyst og utdannet kvinne fra Russland ble jeg gift med en norsk mann som var en del eldre og virket seriøs og redelig. Han viste seg å være ute etter en dum kjøkkentjener kombinert med sexslave som han kunne mishandle psykisk, bedra seksuelt og kritisere hele tiden, for absolutt alt. Jeg har nå bodd i Norge i over 20 år og er gift for tredje gang, med en mann fra et annet nordisk land. Det er for første gang jeg opplever en mann som virkelig respekterer meg, anser meg som likeverdig og støtter meg i alt. Øst-europeiske damer er ikke dumme - de ser ganske fort hvordan norske kvinner har det mht likestilling, selvbestemmelse og lignende. I tillegg er kvinnene fra Øst-Europa mye mer hissige og dramatiske (jepp, det gjelder også meg) enn den jevne, konfliktskye norske dama som sitter og godtar manglende deltakelse i husarbeid uten å mukke. Ukrainske kvinner har enda mer "sørlig" blod i seg, og er enda mer emosjonelle enn russiske. De er også veldig selstendige og vil heller være alene enn å godta å slave for mannen. Anonymkode: 55bb3...99b 11 9 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #20 Skrevet 29. oktober 2022 Vestover er undervurdert. Irland har mye bra damer som også setter pris på en fest. Nord England og Skottland også selv om det er en del rart på tannfronten. Engelsk kan du forhåpentligvis.. Norge er det bare å gi bengen i, men du skal ikke lenger enn til Danmark før det er mye bedre. Anonymkode: cb827...d3a 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå