Gå til innhold

Inspirert av shabby ungkarsbolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil ikke disse mennene ta seg sammen og rydde litt og vaske for en dame de er forelsket i?

Eller vil de, hvis de virkelig er forelsket?

Anonymkode: 629c9...e76

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil ikke kvinner ha langt hår, når menn liker det best? 😅

Anonymkode: 0705d...a27

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor vegrer så mange kvinner seg for analsex?

Anonymkode: 9e631...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor var de to første svar på dette noe som hadde med kvinners utseende og kropp å gjøre? Er det alt vi er for menn?

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De liker ikke mannen så godt at de vil imponere ham

Skrevet

Lurer jeg også på. Hørt om flere tilfeller av skikkelig ekle hjem, masse dritt flytende overalt, null dasspapir, null såpe, bare tvers igjennom EKKELT. 

Anonymkode: 03907...f60

• Liker 4
Skrevet

Man vet jo for eksempel at menns hjerne er ferdig utviklet senere enn kvinners, og jeg tror noe av forklaringen kan ligge i det. At de liksom henger ti år etter evn at de har så lav IQ at de ikke forstår viktigheten av å presentere hjemmet sitt bedre når de får damebesøk. Min erfaring er at høyt utdannede menn har mer ryddig og rene hjem enn vanlige menn men ja veldig spesielt at de andre ikke bryr seg! Tror også det kan ha sammenheng med at de har vært bortskjemte som barn og ungdom og hatt en mor som rydder etter de og ikke stilt krav til at de må være med å rydde og støvsuge selv

Anonymkode: 05bd6...430

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Men det er jo gjerne ingenting annet som tilsier at de ikke har evne til å vaske og rydde om de bare orker? 
Har vært borti min andel av single menn som har hatt det skikkelig skittent og rotete. Ofte har de vært lett å få med på rydding om jeg har orket å hjelpe de. 

Tror mange bare rett å slett ikke bryr seg. Og til slutt velger de nok å bare overse det, fordi det blir så mye.

Og det er jo synd, siden mange er flotte menn på alle andre måter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mange kvinner har jo langt hår. Hva prater du om? 

Anonymkode: 84584...052

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Heterofile par har mer analsex enn homofile menn. Så hva mener du? 

Anonymkode: 84584...052

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (8 timer siden):

Hvorfor var de to første svar på dette noe som hadde med kvinners utseende og kropp å gjøre? Er det alt vi er for menn?

Antagelig fordi det er ment som paralleller til tilsvarende situasjoner der en kanskje selv "nøyer seg" med noe partnere(n) vil finne mindre attraktivt. Det er også relativt sammenlignbart med "utseende" på leilighet og ikke noe å ta på vei for som signal på at det er det eneste som betyr noe. 

Skrevet
8 hours ago, exictence said:

De liker ikke mannen så godt at de vil imponere ham

Og der har du svaret på TS spørsmål ogsa. 

Anonymkode: 34e90...014

Skrevet
herzeleid skrev (22 minutter siden):

Antagelig fordi det er ment som paralleller til tilsvarende situasjoner der en kanskje selv "nøyer seg" med noe partnere(n) vil finne mindre attraktivt. Det er også relativt sammenlignbart med "utseende" på leilighet og ikke noe å ta på vei for som signal på at det er det eneste som betyr noe. 

Du mener at det er sammenlignbart å ha sex man ikke ønsker, ikke nyter og kanskje synes er smertefulle og å selv velge helt frivillig å bo i en svinesti? Heller ikke kort hår er sammenlignbart med det. Bart og kort hår hadde derimot vært sammenlignbart. 

Ingen trenger å nøye seg med noe de ikke ønsker å leve med, men det er langt ute å kjøre når man sammenligner noe som utelukkende belaster kvinnen med noe som utelukkende belaster kvinner det også. Men for all del, menn må så gjerne velge å bo i en svinesti og kreve analsex og langt fint hår hos kvinner. Ikke nøye seg med mindre. Om menn som bor i svinesti får kvinner som er generøse i senga og har langt fint hår, det er vel mer tvilsomt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi boligen hans er så shabby! Og da er han sikkert urenslig selv.

Anonymkode: 2fe2d...644

Skrevet
Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Du mener at det er sammenlignbart å ha sex man ikke ønsker, ikke nyter og kanskje synes er smertefulle og å selv velge helt frivillig å bo i en svinesti? Heller ikke kort hår er sammenlignbart med det. Bart og kort hår hadde derimot vært sammenlignbart. 

Ingen trenger å nøye seg med noe de ikke ønsker å leve med, men det er langt ute å kjøre når man sammenligner noe som utelukkende belaster kvinnen med noe som utelukkende belaster kvinner det også. Men for all del, menn må så gjerne velge å bo i en svinesti og kreve analsex og langt fint hår hos kvinner. Ikke nøye seg med mindre. Om menn som bor i svinesti får kvinner som er generøse i senga og har langt fint hår, det er vel mer tvilsomt. 

Neida er mannen attraktiv herunder god til å prate for seg går alt.

Skrevet
Trolltunge skrev (33 minutter siden):

Jeg tror kanskje du blander "sammenlignbart" med "likt" eller "det samme". 

Skrevet
herzeleid skrev (27 minutter siden):

Er tydeligvis du som ikke kan definisjonen av "sammenlignbart". Du er på jordet 

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (31 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er tydeligvis du som ikke kan definisjonen av "sammenlignbart". Du er på jordet 

Trolltunge skrev (40 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke. 

Da er det kanskje nyttig om dere utdyper hva dere reagerer sånn på. Jeg synes kort hår er en nyttig referanse når en snakker om annet "inventar" som leilighet, og det gir på mange måter en nyttig referanse til noe annet en kanskje ikke "gidder" å opprettholde for eventuelle partnere. 

Skrevet
herzeleid skrev (1 time siden):

Da er det kanskje nyttig om dere utdyper hva dere reagerer sånn på. Jeg synes kort hår er en nyttig referanse når en snakker om annet "inventar" som leilighet, og det gir på mange måter en nyttig referanse til noe annet en kanskje ikke "gidder" å opprettholde for eventuelle partnere. 

Normalt har jeg ikke problemer med å utdype mine synspunkter, men her er du så ute og kjører at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. 

Den dagen jeg leser en interiørartikkel/boligaannonse/annet relevant for måten å bo på hvor kort vs langt hår er vektlagt som vesentlig skal jeg love å ta opp tråden igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...