Gå til innhold

Tror kompis fikk runk på thaimassasjestudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg virkelig misliker med dagens samfunn, så er det hvordan enkelte folk skal blande seg inn i andre menneskers liv, akkurat som at de selv er moralens høyborg som resten av samfunnet har forpliktet seg til å kopiere. Blir litt småkvalm av sånn moralonani.

Anonymkode: 9a283...ca0

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei,

Jeg står ovenfor et vanskelig moralsk dilemma nå. I går da jeg gikk en tur, kom tilfeldigvis en kompis av meg ut av et thaimassasjestudio, rett foran øyene på meg.

Han ble likblek i ansiktet og begynte å fomle med ordene, akkurat som han ble tatt i å gjøre noe ulovlig. Siden jeg kjenner han godt, måtte jeg jo spørre om det ble noen "happy ending", men det unnlot han å svare direkte på. I stedet ble det litt tull og tøys som "jaja, jeg lå selvsagt med alle damene der inne, haha", åpenbart ment ironisk. Jeg så han ble veldig stresset og han ba meg om at jeg ikke sa dette videre noe noen. Jeg sa at dette blir mellom oss, og vi pratet bare videre om andre ting.

Men i dag sitter jeg igjen med en vond følelse. Bør jeg tipse politiet om dette? Jeg vil jo ikke tyste på en kompis, men samtidig kan han jo være et potensielt monster som utnytter kvinner. Jeg har jo null beviser annet enn at han ble helt rar og stresset, så jeg kommer jo egentlig ingen vei her. Man kan jo kanskje finne DNA-beviser av sæd eller noe på et håndkle, men jeg skjønner jo at politiet ikke prioriterer dette.

Samtidig synes jeg synd på ham, for han er snart 40 år og har aldri hatt en kjæreste så lenge jeg har kjent ham (derfor mistenker jeg også lovbrudd). Og disse thaimassørene runker vel menn ganske ofte. Selv om det ikke er en unnskyldning dersom min kompis faktisk har betalt for noe slik. Og jeg blir trist av å tenke på at vennskapet vårt kan være over for alltid.

Hva ville dere gjort? Jeg skal uansett prøve å snakke med ham om dette, for slik oppførsel er ikke greit. Han er den snilleste karen ellers, så dette er vanskelig. Spesielt siden jeg lenge har syntes synd på ham siden han er ganske ensom. Kunne ønske jeg ikke opplevde dette for nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Dersom han faktisk har gjort dette, krysser jeg fingrene for at han selv vil melde seg til politiet. Jeg ber til gud om at han bare fikk en vanlig massasje nå 😢

Anonymkode: e0177...098

Men i alle dager, hva er dette for salgs utsøkt fantasi.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er det jeg tenker selv. Han har som sagt aldri hatt kjæreste, og så kommer han ut av et slikt sted. Jeg har aldri vært der selv, men vil tror steder som Squeeze osv. gir bedre massasje om man har vondt i ryggen.

Hva mener du med "hva så???"? Hadde ikke du følt et visst ubehag om du fant ut at du muligens er kompis med en potensiell kvinneovergriper?!

TS

Jeg kunne faktisk brydd meg mindre., men vi er forskjellige.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er bare en ting å gjøre: RING MORRA HANS og si fra hva den perverse sønnen hennes driver med!!!😡

Endret av Beltedyr
Skrevet

Hvorfor skal folk blande seg opp i alt mulig? La nå de stakkars thaidamene få tjene litt ekstra på en runk!

Anonymkode: 78f36...1d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

Jeg står ovenfor et vanskelig moralsk dilemma nå. I går da jeg gikk en tur, kom tilfeldigvis en kompis av meg ut av et thaimassasjestudio, rett foran øyene på meg.

Han ble likblek i ansiktet og begynte å fomle med ordene, akkurat som han ble tatt i å gjøre noe ulovlig. Siden jeg kjenner han godt, måtte jeg jo spørre om det ble noen "happy ending", men det unnlot han å svare direkte på. I stedet ble det litt tull og tøys som "jaja, jeg lå selvsagt med alle damene der inne, haha", åpenbart ment ironisk. Jeg så han ble veldig stresset og han ba meg om at jeg ikke sa dette videre noe noen. Jeg sa at dette blir mellom oss, og vi pratet bare videre om andre ting.

Men i dag sitter jeg igjen med en vond følelse. Bør jeg tipse politiet om dette? Jeg vil jo ikke tyste på en kompis, men samtidig kan han jo være et potensielt monster som utnytter kvinner. Jeg har jo null beviser annet enn at han ble helt rar og stresset, så jeg kommer jo egentlig ingen vei her. Man kan jo kanskje finne DNA-beviser av sæd eller noe på et håndkle, men jeg skjønner jo at politiet ikke prioriterer dette.

Samtidig synes jeg synd på ham, for han er snart 40 år og har aldri hatt en kjæreste så lenge jeg har kjent ham (derfor mistenker jeg også lovbrudd). Og disse thaimassørene runker vel menn ganske ofte. Selv om det ikke er en unnskyldning dersom min kompis faktisk har betalt for noe slik. Og jeg blir trist av å tenke på at vennskapet vårt kan være over for alltid.

Hva ville dere gjort? Jeg skal uansett prøve å snakke med ham om dette, for slik oppførsel er ikke greit. Han er den snilleste karen ellers, så dette er vanskelig. Spesielt siden jeg lenge har syntes synd på ham siden han er ganske ensom. Kunne ønske jeg ikke opplevde dette for nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Dersom han faktisk har gjort dette, krysser jeg fingrene for at han selv vil melde seg til politiet. Jeg ber til gud om at han bare fikk en vanlig massasje nå 😢

Troll 😂

Anonymkode: 85de7...286

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

😂😂😂

Anonymkode: cab30...4f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du hva, jeg er så utrolig glad for at du ikke jobber i rettsvesenet og ser gjennom fingrene når kvinner blir voldtatt. For runk mot betaling ER en form for voldtekt. Merker det koker når jeg leser slike kommentarer 😖

TS

Hva skal du med skjult opptak?

Du har selv sagt at du er villig til og *tøye* reglene litt for at sannheten skal komme frem?

Hva med og la han invitere deg hjem til seg selv, deretter kan du begynne og snakke om det du skulle montere opp hjemme.

Da får du alt svart på hvitt, i tillegg til en fengselsstraff.

Anonymkode: 9a004...f3f

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hei,

Kan det være pga hva han så, nå sier ikke jeg at du er stygg, men folk reagerer forskjellig.

Anonymkode: 9a004...f3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er det jeg tenker selv. Han har som sagt aldri hatt kjæreste, og så kommer han ut av et slikt sted. Jeg har aldri vært der selv, men vil tror steder som Squeeze osv. gir bedre massasje om man har vondt i ryggen.

Hva mener du med "hva så???"? Hadde ikke du følt et visst ubehag om du fant ut at du muligens er kompis med en potensiell kvinneovergriper?!

TS

Hva har dette med at han har vært på Thai massasje, til at han er mulig kvinneovergriper og monster??? Som du skriver her. Du overreagerer og spinner på tanker som er ut helt ut av dimensjoner. Hvis han er din gode og snille kompis, prat med han å fortell da, at sex kjøp er ulovlig. Ja, vet det er ulovlig å kjøpe sex, og han kjøper ikke i såfall av prostituerte, men ikke sikkert han har gjort det og hva så. I verste fall kan han få bøter, men hvis han er en god kompis, ville jeg snakket med han, før du går til politiet. Regner med dette er en mann med normale sjelsevner?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det burde du gjøre, evt be han over på besøk og ha skjultkamera sånn at det er 100% sikkert at politiet kan identifisere han.

Du er ikke "kjip", han er faktisk den kjipe som har utnyttet denne stakkars thai damen. noen ganger er det akkurat dette man trenger for og forstå alvoret i hva han har gjort.

Anonymkode: 145ff...ce8

Herreguuud nå må dere lande litt. Har aldri oppsøkt sånne steder å gjør det aldri heller. Meg forstått er det ofte at menn, også damer blir tilbudt happy ending.

Og hvordan vet du at han er kjip?? TS vet ikke en gang om han fikk happy ending, bare at han kom ut av et Thai massasje studio. Det er et lovlig foretak. Nå dras denne tråden helt ut av proposjoner.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt tips. Det er vel ikke lov å filme folk med skjult kamera, men vurderer å ta straffen for det bare så jeg kan eksponere ham. Merker jeg må tenke litt gjennom dette, er så fryktelig vanskelig.

TS

Nå må du lande litt her. Høres jo ut som du snakker om en voldteksmann eller enda verre. Det er ulovlig å filme andre med skjult kamera, det er kun politiet som kan gjøre. Kameraovervåkning skal være skiltet og kommer inn under Datatilsynets retningslinjer og kan straffes med bøter og i skjerpende omstendigheter, med fengsel. Er du så sikker på at din kompis har begått grove sexuelle lovbrudd, ja da må du heller ta en prat med politiet. Men slik det fremkommer, er dette basert på mistanke. Det at han ble stressa, er jo kanskje fordi slike mistanker om sex kjøp. Det er ikke grove lovovertredelser, slik som det fremkommer, her ser det ut til at det er avdekket skjellig grunn til mistanke om en voldtektsforbryter og et mulig monster. Hm.. er dette en trolle tråd??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det burde du gjøre, evt be han over på besøk og ha skjultkamera sånn at det er 100% sikkert at politiet kan identifisere han.

Du er ikke "kjip", han er faktisk den kjipe som har utnyttet denne stakkars thai damen. noen ganger er det akkurat dette man trenger for og forstå alvoret i hva han har gjort.

Anonymkode: 145ff...ce8

Sender deg samme som til TS.

Nå må du lande litt her. Høres jo ut som du snakker om en voldteksmann eller enda verre. Det er ulovlig å filme andre med skjult kamera, det er kun politiet som kan gjøre. Kameraovervåkning skal være skiltet og kommer inn under Datatilsynets retningslinjer og kan straffes med bøter og i skjerpende omstendigheter, med fengsel. Er du så sikker på at din kompis har begått grove sexuelle lovbrudd, ja da må du heller ta en prat med politiet. Men slik det fremkommer, er dette basert på mistanke. Det at han ble stressa, er jo kanskje fordi slike mistanker om sex kjøp. Det er ikke grove lovovertredelser, slik som det fremkommer, her ser det ut til at det er avdekket skjellig grunn til mistanke om en voldtektsforbryter og et mulig monster. Hm.. er dette en trolle tråd??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (18 timer siden):

Mange sexarbeidere har ikke valgt dette selv. (Trafficing, grooming, dopavhenighet, fattigdom, tidligere missbruk, trusler om vold og verre, mental helse problemer og slike situasjoner)

Selv om kjøperen ikke skulle være oppmerksom på dette, så endrer ikke det, den realiteten av at kvinnen han betaler for, ikke har lyst. Å da blir det jo faktisk voldtekt i de tilfellene, selv om offeret ikke skulle vise det med kroppsspråket.

Det er en vanskelig situasjon, men tror mange som kjøper sex, velger å ignorere den delen av industrien. Eller kanskje ser sånn ned på prostituerte at de ikke anser dem, som individer med rett til å føle eller bestemme over eget liv.

Blir overasket over hvor empatiløse noen er, når de anser noen som et objekt for sex. eller som deres potensielle kjæreste. Som hun fra only fans som nylig, kom ut med at hun er et offer for partner vold og har vært fanget til å tjene penger for ektemannen sin. Men alt mange av fansen reagerer med er: Du er gift? hvordan får jeg tilbake pengene? 

Hoff

Vet mye forferdelig skjer der ute. Men er ikke dette å dra strikken langt over bristepunktet?? TS har ikke gjort annet enn å se sin kompis komme ut fra et Thai sted. Ikke sikkert han en gang hadde vanlig massasje? Hva med Tantra massasje, der er det også vist nok som gir happy ending. Ja, sex kjøp er ulovlig og enn skal respektere det, men her henges han ut som nærmest mulig voldtektsmann og monster. Tror dessuten mange kvinner i de norske hjem har det verre enn Thai massører, med all volden gifte og samboende menn utsetter sine kvinner for.

• Nyttig 1
Skrevet

Vær en god kamerat, og LA DET LIGGE! Snakk med ham og si din mening, men å true med å gå til politiet gjør deg til et svært rasshøl av en kompis. 
Tips heller politiet om at du mistenker at det foregår ulovlige aktiviteter på stedet, så får det som ev. skjer, skje. 

Anonymkode: 8448c...d35

Bra, her er det noen med sunn fornuft.👏👏👏

• Nyttig 1
Skrevet

Ah, nesten forfriskende å lese et trolleinnlegg startet av et kvinnelig troll. Grei start på søndagen dette med kaffikoppen og kg.

Anonymkode: a10f4...522

Skrevet

Men skal jeg være en god kamerat, eller et godt medmenneske ovenfor kvinnen som "behandlet" ham?

TS

Slapp av, du vet ikke en gang om han fikk vanlig massasje. Har du så stor mistanke til at det foregår ulovligheter ved Massasje stedet, tips heller politiet om stedet og ta en god prat med din kompis. Kan jo være han trenger noen å prate med. Du forteller ikke noe om han har normale sjelsevner? Vet du at han aldri har hatt kjæreste, eller bare tror du? Hva om han er homofil?

Skrevet
Ænema skrev (17 timer siden):

herregud. du aner jo ikke om din kamerat ble flau fordi han vet ryktet disse stedene har eller fordi han faktisk hadde fått en happy ending.

uting å anmelde kamerater uten bevis.

Hun fremstiller også sin kompis som potensiell voldtektsmann og monster. Helt på bærtur, spør du meg.

• Liker 1
Skrevet
Rosakatt skrev (17 timer siden):

Hva? Du tenker kunn på de som har det godt. 

La oss ikke snakke om fattige, noen er rike. De må få ha det bra.

La oss ikke snakke om sultne, for noen er mette. De må få ha det bra.

La oss ikke snakke om barn som sliter på skolen, for noen er skoleflinke. De må få ha det bra.

La oss ikke snakke om offer for voldtekt, for noen liker sex. De må få ha det bra. 

Wtf. 

La oss ikke hjelpe noen som helst, for noen har det bra. Tenker du virkelig på denne måten? Har du ingen medlidenhet for de som har det forferdelig? 

Å siden vi ikke vet hvem, burde vi finne det ut, å hjelpe dem.

Enig med deg i alt. Men denne tråden er tatt helt ut av proposjoner. Slik framsatt vet vi ikke en gang om han fikk vanlig massasje. Hun fremsetter sin kompis som mulig voldtektsmann og enda verre, som et monster. Hva om du fikk slike beskyldninger fra bestevenninnen din, fordi du ble sett gående utenfor et Thai studio. Mistenkt for at du muligens hadde vært innom….. Skjønner du eller? Jeg føler oppriktig dette er en trolle tråd.

Jeg vil bare understreke, så det er sagt. Jeg er sterkt i mot kvinneundertrykkelse, sexutnyttelse og kvinnemishandling, - Av alle slag!

• Liker 1
Skrevet

Dette her er 99.9% troll men uansett la oss late for ett øyeblikk at det ikke er troll og TS er faktisk 100% seriøs.

1. Du har ingenting med dette å gjøre, best å bare prøve og gå videre.

2. Uansett hvis du hadde gått til politi så sier du selv at du har null bevis annet enn at han ble rar og stresset som mest sannsynlig er pga. han vet hvordan folk reagerer (bruk deg selv som eksempel) når man ser noen gå ut av en slik plass.

Det er jo ikke sikkert at kompisen din i det heletatt fikk en "happy ending" der inne, kanskje han hadde plager med rygg eller stiv nakke, hvem vet? Det du kan gjøre hvis du absolutt ikke klarer å legge dette ifra deg er å snakke med kompisen din om det men jeg synes det er best å legge det ifra deg å gå videre. 

Anonymkode: 10b7b...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...