Gå til innhold

Tror kompis fikk runk på thaimassasjestudio

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du hva, jeg er så utrolig glad for at du ikke jobber i rettsvesenet og ser gjennom fingrene når kvinner blir voldtatt. For runk mot betaling ER en form for voldtekt. Merker det koker når jeg leser slike kommentarer 😖

TS

Anonymkode: e0177...098

Å syns det er ugreit er en ting,men voldtekt er å dra det litt langt 

Anonymkode: de133...fe8

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Disse thaimassasje stedene har jo åpent til langt på kvelden. Gikk forbi ett i går kveld på vei til kiwi- håndskrevet skilt med "ledig" i døra. På vei tilbake fra butikken var skiltet snudd og det stod "opptatt". 

Var fristende å kikke inn gjennom gardin glipa for å se hva som egentlig foregår...

Er du mann ts? I så fall, TAKK for at du eier moral. 

Anonymkode: e7eb9...b95

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å syns det er ugreit er en ting,men voldtekt er å dra det litt langt 

Anonymkode: de133...fe8

Mange sexarbeidere har ikke valgt dette selv. (Trafficing, grooming, dopavhenighet, fattigdom, tidligere missbruk, trusler om vold og verre, mental helse problemer og slike situasjoner)

Selv om kjøperen ikke skulle være oppmerksom på dette, så endrer ikke det, den realiteten av at kvinnen han betaler for, ikke har lyst. Å da blir det jo faktisk voldtekt i de tilfellene, selv om offeret ikke skulle vise det med kroppsspråket.

Det er en vanskelig situasjon, men tror mange som kjøper sex, velger å ignorere den delen av industrien. Eller kanskje ser sånn ned på prostituerte at de ikke anser dem, som individer med rett til å føle eller bestemme over eget liv.

Blir overasket over hvor empatiløse noen er, når de anser noen som et objekt for sex. eller som deres potensielle kjæreste. Som hun fra only fans som nylig, kom ut med at hun er et offer for partner vold og har vært fanget til å tjene penger for ektemannen sin. Men alt mange av fansen reagerer med er: Du er gift? hvordan får jeg tilbake pengene? 

Hoff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har onanert flere funksjonshemmede i norge og, når jeg jobbet i helsevesenet.

Anonymkode: b0019...63e

Hvorfor det?

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
Flintis skrev (9 minutter siden):

Hvorfor det?

Det lo jeg av å lese, fordi det selvfølgelig IKKE er lov hverken innenfor lover og regler og normer og slikt.. Jeg vil tro det vill blit behabdlig heftig alvorlig..

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er det jeg tenker selv. Han har som sagt aldri hatt kjæreste, og så kommer han ut av et slikt sted. Jeg har aldri vært der selv, men vil tror steder som Squeeze osv. gir bedre massasje om man har vondt i ryggen.

Hva mener du med "hva så???"? Hadde ikke du følt et visst ubehag om du fant ut at du muligens er kompis med en potensiell kvinneovergriper?!

TS

Nei 😂

I mine øyne er det nok heller han stakkaren som blir forgrepet på.

Hva tror du han betaler for denne 3 min lange runken? 1000kr? I tillegg til pris for massasjen?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei du gjør ikke vennen din bedre eller dårligere ved å gi han en bot for dette og hun som arbeider der vil antagelig få en annen kunde i stedet.

Du må heller anmelde stedet eller huseier etter hallikparagrafen.

Forøvrig synes jeg sexkjøpsloven er en dustelov som ikke virker og nei jeg har ikke kjøpt sex selv om det var lov før.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Vær en god kamerat, og LA DET LIGGE! Snakk med ham og si din mening, men å true med å gå til politiet gjør deg til et svært rasshøl av en kompis. 
Tips heller politiet om at du mistenker at det foregår ulovlige aktiviteter på stedet, så får det som ev. skjer, skje. 

Anonymkode: 8448c...d35

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vær en god kamerat, og LA DET LIGGE! Snakk med ham og si din mening, men å true med å gå til politiet gjør deg til et svært rasshøl av en kompis. 
Tips heller politiet om at du mistenker at det foregår ulovlige aktiviteter på stedet, så får det som ev. skjer, skje. 

Men skal jeg være en god kamerat, eller et godt medmenneske ovenfor kvinnen som "behandlet" ham?

TS

• Hjerte 1
Skrevet

Hva i himmelens navn har DU igjen for å gå til politiet, TS?! Jeg har selv betalt for helt legal thaimassasje, uten både happy og noen som helst annen ending. Hva som i detalje foregikk der inne, har du overhode ingen ting med! Er du i det moralske politiet, bør du likevel la være å gå rundt med dine lange pekefingre og konse om å fortsatt være kompis, ikke kjerring!

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Å skulle angi ham høres ut i utgangspunktet ganske absurd og lite hensiktsmessig ut, og jeg tviler på at noen vil ha tillit til en som angir en tilsynelatende god venn på grunn av noe sånt. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men skal jeg være en god kamerat, eller et godt medmenneske ovenfor kvinnen som "behandlet" ham?

TS

Som jeg foreslår kan du være begge deler. Du kan gå til snuten uten å involvere din kompis.  

• Liker 2
Gjest Agent smith
Skrevet

Bare glem det og gå videre med livet ditt

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Bare glem det og gå videre med livet ditt

Men Cobra Bubbles, du er jo agent. Er dette din måte å si, vi håndterer det? 😁🕴😎

(Beklager for at jeg kødder med dette igjen, null folkeskikk)

• Liker 1
Skrevet

La det ligge.

• Liker 3
Skrevet

Bordell i byen er heslig. Da vet du iallefall at kompisen din er et ekkelt svin. 

Anonymkode: 0998a...924

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Men Cobra Bubbles, du er jo agent. Er dette din måte å si, vi håndterer det? 😁🕴😎

(Beklager for at jeg kødder med dette igjen, null folkeskikk)

😄

Skrevet
Rosakatt skrev (1 time siden):

Mange sexarbeidere har ikke valgt dette selv. (Trafficing, grooming, dopavhenighet, fattigdom, tidligere missbruk, trusler om vold og verre, mental helse problemer og slike situasjoner)

Selv om kjøperen ikke skulle være oppmerksom på dette, så endrer ikke det, den realiteten av at kvinnen han betaler for, ikke har lyst. Å da blir det jo faktisk voldtekt i de tilfellene, selv om offeret ikke skulle vise det med kroppsspråket.

Det er en vanskelig situasjon, men tror mange som kjøper sex, velger å ignorere den delen av industrien. Eller kanskje ser sånn ned på prostituerte at de ikke anser dem, som individer med rett til å føle eller bestemme over eget liv.

Blir overasket over hvor empatiløse noen er, når de anser noen som et objekt for sex. eller som deres potensielle kjæreste. Som hun fra only fans som nylig, kom ut med at hun er et offer for partner vold og har vært fanget til å tjene penger for ektemannen sin. Men alt mange av fansen reagerer med er: Du er gift? hvordan får jeg tilbake pengene? 

Hoff

Det er riktig. Mange velger det ikke selv, men noen gjør det, og liker det. Hvem det er vet vi ikke. Man burde ikke ta gleden fra dem.

Anonymkode: 62b91...5b5

Skrevet

herregud. du aner jo ikke om din kamerat ble flau fordi han vet ryktet disse stedene har eller fordi han faktisk hadde fått en happy ending.

uting å anmelde kamerater uten bevis.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bør du ikke konsentrere deg om leksene dine i stedet for å lage tulletråder på KG?

Anonymkode: 5a6de...3f7

• Liker 9
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...