Gå til innhold

Tror kompis fikk runk på thaimassasjestudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg står ovenfor et vanskelig moralsk dilemma nå. I går da jeg gikk en tur, kom tilfeldigvis en kompis av meg ut av et thaimassasjestudio, rett foran øyene på meg.

Han ble likblek i ansiktet og begynte å fomle med ordene, akkurat som han ble tatt i å gjøre noe ulovlig. Siden jeg kjenner han godt, måtte jeg jo spørre om det ble noen "happy ending", men det unnlot han å svare direkte på. I stedet ble det litt tull og tøys som "jaja, jeg lå selvsagt med alle damene der inne, haha", åpenbart ment ironisk. Jeg så han ble veldig stresset og han ba meg om at jeg ikke sa dette videre noe noen. Jeg sa at dette blir mellom oss, og vi pratet bare videre om andre ting.

Men i dag sitter jeg igjen med en vond følelse. Bør jeg tipse politiet om dette? Jeg vil jo ikke tyste på en kompis, men samtidig kan han jo være et potensielt monster som utnytter kvinner. Jeg har jo null beviser annet enn at han ble helt rar og stresset, så jeg kommer jo egentlig ingen vei her. Man kan jo kanskje finne DNA-beviser av sæd eller noe på et håndkle, men jeg skjønner jo at politiet ikke prioriterer dette.

Samtidig synes jeg synd på ham, for han er snart 40 år og har aldri hatt en kjæreste så lenge jeg har kjent ham (derfor mistenker jeg også lovbrudd). Og disse thaimassørene runker vel menn ganske ofte. Selv om det ikke er en unnskyldning dersom min kompis faktisk har betalt for noe slik. Og jeg blir trist av å tenke på at vennskapet vårt kan være over for alltid.

Hva ville dere gjort? Jeg skal uansett prøve å snakke med ham om dette, for slik oppførsel er ikke greit. Han er den snilleste karen ellers, så dette er vanskelig. Spesielt siden jeg lenge har syntes synd på ham siden han er ganske ensom. Kunne ønske jeg ikke opplevde dette for nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Dersom han faktisk har gjort dette, krysser jeg fingrene for at han selv vil melde seg til politiet. Jeg ber til gud om at han bare fikk en vanlig massasje nå 😢

Anonymkode: e0177...098

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok bare konkludert med at fyren er ekkel og That’s it

Anonymkode: 588bb...50b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Herre min hatt, selvfølgelig ble han runket.  Jeg sier ikke at alle thai massasje steder tilbyr dette, men mann 40 + stressa da han kom ut. Garantert runk og kanskje litt til.

Men altså, hva så?????

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Selvfølgelig ble det happy ending. Men det kan ingen bevise. Så la det ligge i forhold til politiet.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Politiet vet jo at dette foregår, sannsynligvis også på hvilke steder. Det er ikke info de mangler, heller kapasitet til å prioritere dette foran annet. 

Anonymkode: f5f8b...44e

• Liker 5
Skrevet

Kjøpe sex er ulovlig og kan gi bøter opp mot 25000kr, får han en sånn bot lærer han nok at det og kjøpe sex er ikke greit.

Vær en god kompis å meld han inn, det er sure penger men han kommer til og takke dgt for dette når han selv forstår hva han har gjort.

Anonymkode: 145ff...ce8

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AllahBallah skrev (1 minutt siden):

Herre min hatt, selvfølgelig ble han runket.  Jeg sier ikke at alle thai massasje steder tilbyr dette, men mann 40 + stressa da han kom ut. Garantert runk og kanskje litt til.

Men altså, hva så?????

Det er det jeg tenker selv. Han har som sagt aldri hatt kjæreste, og så kommer han ut av et slikt sted. Jeg har aldri vært der selv, men vil tror steder som Squeeze osv. gir bedre massasje om man har vondt i ryggen.

Hva mener du med "hva så???"? Hadde ikke du følt et visst ubehag om du fant ut at du muligens er kompis med en potensiell kvinneovergriper?!

TS

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøpe sex er ulovlig og kan gi bøter opp mot 25000kr, får han en sånn bot lærer han nok at det og kjøpe sex er ikke greit.

Vær en god kompis å meld han inn, det er sure penger men han kommer til og takke dgt for dette når han selv forstår hva han har gjort.

Selvfølgelig vil han aldri takke for det. De fleste ser det moralske problemet ved samleie og oralsex. Men å gi en mann et par tre drag med hånden er det langt færre som ser på som ille.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er bra å si ifra, tilfelle noen som jobber der ikke gjør det av fri vilje.

Kan de ikke bevise at nettop din kompis har kjøpt, så kan de kanskje bevise, "ta" noen senere, om dette er noe, som skjer mer som daglig uansett 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker på det. Må få høre sannheten først, da. Hvordan er det med skjult lydopptak i slike situasjoner? Da kan jeg få fiske det at av han og true med å gå til politiet om han ikke gjør det frivillig?

Ja, da er jeg en "kjip" kompis. Men tenker mer på hva denne stakkars kvinne evt. kan ha opplevd.

TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det jeg tenker selv. Han har som sagt aldri hatt kjæreste, og så kommer han ut av et slikt sted. Jeg har aldri vært der selv, men vil tror steder som Squeeze osv. gir bedre massasje om man har vondt i ryggen.

Hva mener du med "hva så???"? Hadde ikke du følt et visst ubehag om du fant ut at du muligens er kompis med en potensiell kvinneovergriper?!

TS

Det er lite overgrep med dette. I noen land gjør helsearbeidere det på funksjonshemmede.

I bunn og grunn betaler stakkarslige menn masse penger for 10 sekunders håndjobb. Nærmest de som blir utnyttet.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Du har ingenting konkret å informere politiet om. Eller noen andre.

Politiet vet godt at mange thaimassasjesteder bedriver prostitusjon og at kvinner ofte utnyttes der. Det i seg selv behøver de ikke tips om.

Anonymkode: 905bc...0a9

• Liker 3
Skrevet
Brunello skrev (2 minutter siden):

Det er lite overgrep med dette. I noen land gjør helsearbeidere det på funksjonshemmede.

I bunn og grunn betaler stakkarslige menn masse penger for 10 sekunders håndjobb. Nærmest de som blir utnyttet.

Har onanert flere funksjonshemmede i norge og, når jeg jobbet i helsevesenet.

Anonymkode: b0019...63e

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har onanert flere funksjonshemmede i norge og, når jeg jobbet i helsevesenet.

Anonymkode: b0019...63e

Er det lov, eller var det for å være snill?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker på det. Må få høre sannheten først, da. Hvordan er det med skjult lydopptak i slike situasjoner? Da kan jeg få fiske det at av han og true med å gå til politiet om han ikke gjør det frivillig?

Ja, da er jeg en "kjip" kompis. Men tenker mer på hva denne stakkars kvinne evt. kan ha opplevd.

TS

Det burde du gjøre, evt be han over på besøk og ha skjultkamera sånn at det er 100% sikkert at politiet kan identifisere han.

Du er ikke "kjip", han er faktisk den kjipe som har utnyttet denne stakkars thai damen. noen ganger er det akkurat dette man trenger for og forstå alvoret i hva han har gjort.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns du overreagerer noe helt vannvittig!! Men ja, han fikk nok mest sannsynlig happy ending. Jeg ville definitivt latt det ligge.

Kvinne 38

Anonymkode: 50dbb...741

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det burde du gjøre, evt be han over på besøk og ha skjultkamera sånn at det er 100% sikkert at politiet kan identifisere han.

Du er ikke "kjip", han er faktisk den kjipe som har utnyttet denne stakkars thai damen. noen ganger er det akkurat dette man trenger for og forstå alvoret i hva han har gjort.

Godt tips. Det er vel ikke lov å filme folk med skjult kamera, men vurderer å ta straffen for det bare så jeg kan eksponere ham. Merker jeg må tenke litt gjennom dette, er så fryktelig vanskelig.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns du overreagerer noe helt vannvittig!! Men ja, han fikk nok mest sannsynlig happy ending. Jeg ville definitivt latt det ligge.

Kvinne 38

Vet du hva, jeg er så utrolig glad for at du ikke jobber i rettsvesenet og ser gjennom fingrene når kvinner blir voldtatt. For runk mot betaling ER en form for voldtekt. Merker det koker når jeg leser slike kommentarer 😖

TS

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hahah, ganske bra trolling det her

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at du heller burde slutte å bry deg om hva andre gjør som ikke angår deg.
Han er vennen din, men dette angår absolutt ikke deg og er ikke ditt PROBLEM.

Jeg hadde vært glad for min venn om at han ble seksuelt tildfredsstilt om han sliter med og få dette gjort av andre, så ville jeg unnet han dette.

Ingen er feilfri for og si det sånn.

Det er sikkert ting du har gjort som er ulovligt men ville du gått til politiet med det?

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...