AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 har sittet og tenkt litt. at gjennom årene var det en fyr som hadde lyst på meg. virkelig lyst. kan si at han virkelig elsket meg. husker alle de pengene han lånet meg da jeg ikke fikk penger av lånekassen siden jeg hadde stryket i del valg. utdanning jeg har idag er takket være han. alltid snill og hjelpsom. han innrømmet også at han elsket meg. da kuttet jeg kontakten helt. han sa også at jeg kunne bare beholde pengene og at jeg ikke skylder han noe som helst. etter mange flinger og hookups sitter jeg her og lurer på hvorfor han var siste i lista eller ikke i lista i det heletatt? hvorfor kunne jeg liksom ikke bare ligget med han? har ligget med mange for ingenting. ikke det at jeg elsket dem eller de elsket meg. bare gjorde det for moro skyld. så hvorfor kunne jeg ikke ha det med en som virkelig har bevist at han elsket meg? har noen ganger tenkt på å finne han og kontakte han og muligens ligge med han, men tenker det er for dumt og kanskje for sent. hva tenker dere? Anonymkode: 3f42e...90d 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Det er vel dette mannfolka hele tiden ikke syns noe om. At når kvinnen ikke fikk napp hos de kjekke så er han de behandlet som dritt plutselig bra nok. Hadde ikke jeg likt hvis en mann gjorde til meg. Hadde vært å ta i mot almisser. Men det er nå meg da. Kvinne Anonymkode: 07466...557
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): har sittet og tenkt litt. at gjennom årene var det en fyr som hadde lyst på meg. virkelig lyst. kan si at han virkelig elsket meg. husker alle de pengene han lånet meg da jeg ikke fikk penger av lånekassen siden jeg hadde stryket i del valg. utdanning jeg har idag er takket være han. alltid snill og hjelpsom. han innrømmet også at han elsket meg. da kuttet jeg kontakten helt. han sa også at jeg kunne bare beholde pengene og at jeg ikke skylder han noe som helst. etter mange flinger og hookups sitter jeg her og lurer på hvorfor han var siste i lista eller ikke i lista i det heletatt? hvorfor kunne jeg liksom ikke bare ligget med han? har ligget med mange for ingenting. ikke det at jeg elsket dem eller de elsket meg. bare gjorde det for moro skyld. så hvorfor kunne jeg ikke ha det med en som virkelig har bevist at han elsket meg? har noen ganger tenkt på å finne han og kontakte han og muligens ligge med han, men tenker det er for dumt og kanskje for sent. hva tenker dere? Anonymkode: 3f42e...90d Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 94fd2...84c
exictence Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Er vel ikke snilt å ligge med en som du ikke har følelser for, men han har følelser for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 exictence skrev (1 time siden): Er vel ikke snilt å ligge med en som du ikke har følelser for, men han har følelser for deg? neida, tenker bare at de liggene jeg har hatt har heller ikke hatt følelser for. var bare for moro. det er derfor jeg tenker nå, hvorfor jeg aldri har hatt det med en som hadde faktisk følelser for meg og var der for meg i flere år. det er det som plager meg litt. ts Anonymkode: 3f42e...90d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Vel. Jeg hadde lyst på ei, i flere år. Virkelig lyst. Når hun ikke kunne bli kjæresten min, så betyr det ikke veldig mye at det aldri ble sex heller. Det hadde kanskje vært en fin ting å ha i minnebanken, eller det kunne ha gjort sorgen større. Det er ikke slik at jeg tenker at det hadde vært en trøst, eller erstatning for det jeg ikke fikk. Kommer hun og vil ligge med meg i dag, så må det være for hennes egen lyst og kåtskap, og ikke noe annet. Anonymkode: 44f71...c1c 2
Havspeil Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 Mest sannsynlig har han gått videre. Ville du tenkt tanken om sex med ham nå,dersom det økonomiske aspektet ikke var med i bildet ? Er du kun ensom og griper etter et trygt holdepunkt ? ...etter x antall år ... Du har en egenverdi i deg selv . Han så det for lenge siden. Men du må stå i deg selv og ikke belage livet ditt på andres innvirkning ❤ Det er viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Man kan jo ikke bestemme hvem man tiltrekkes så jeg syns ikke du skal tenke så mye på dette. Du ville ikke ha han og sånn var det. Man skal aldri presse seg til å være med noen man egentlig ikke vil og det er ikke alltid mulig å forklare hvorfor man ikke tiltrekkes den enkelte Anonymkode: e3726...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Hvordan skal det hjelpe å ligge med han? Du besvarte ikke følelsene hans den gangen og kommer ikke til å gjøre det nå. Vil tro historien vil gjenta seg og du kutter all kontakt igjen. Virker som et egokjør hele greia egentlig. Anonymkode: 370d3...de5 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan skal det hjelpe å ligge med han? Du besvarte ikke følelsene hans den gangen og kommer ikke til å gjøre det nå. Vil tro historien vil gjenta seg og du kutter all kontakt igjen. Virker som et egokjør hele greia egentlig. Anonymkode: 370d3...de5 det er ikke det romantiske som teller her. det er det at jeg ikke ga noe til noen som kanskje fortjener det, men samtidig fikk andre det for ingenting. ingen kjærlighet, ingen emosjonell tilknytning heller ingen interesse. nei handler ikke om ego. handler mest om forståelse hvorfor han ble helt utelukket? Anonymkode: 3f42e...90d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): det er ikke det romantiske som teller her. det er det at jeg ikke ga noe til noen som kanskje fortjener det, men samtidig fikk andre det for ingenting. ingen kjærlighet, ingen emosjonell tilknytning heller ingen interesse. nei handler ikke om ego. handler mest om forståelse hvorfor han ble helt utelukket? Anonymkode: 3f42e...90d At han fortjente å ligge med deg, da han var forelsket, fordi du lå med dem som ikke var det? Du tenker så merkelig at til og med jeg som mann, mistenker at dette er trolling fra en annen mann. Anonymkode: 44f71...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): neida, tenker bare at de liggene jeg har hatt har heller ikke hatt følelser for. var bare for moro. det er derfor jeg tenker nå, hvorfor jeg aldri har hatt det med en som hadde faktisk følelser for meg og var der for meg i flere år. det er det som plager meg litt. ts Anonymkode: 3f42e...90d Du ha ike hatt følelser for, nei. Men HAN har følelser for deg. Og da er jo ikke det rett av deg å være så sjofel mot ham og gi fiske forhåpninger. S6ynes det virker som du bare tenker ut fra deg selv, men sånn er det sikkert ikke Anonymkode: 6a406...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå