Gå til innhold

Skuffet over at venninne har funnet seg en mann via Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har hun datet hardt og blitt dumpet igjen og igjen Menn på Tinder er jo bare noen useriøse fitteprinser som er ute etter å tømme seg, fatter ikke at hun gidder det. Nå har hun møtt nok en mann og er SÅ forelsket. Men hun ble sur fordi jeg sa at han her er også garantert en fitteprins som kommer til å ødelegge henne psykisk og evt smitte henne med gonorè. Og nå er hun sur på meg. 

Jeg unner henne absolutt å finne seg en bra mann men hun kan umulig finne det på Tinder. Menn på Tinder er sosiopater og får nytelse av å ødelegge damer, og jeg vil ikke at hun skal bli ødelagt. Men hun vil ikke snakke med meg nå. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: cd246...0dc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å dra dine egne erfaringer på henne.

Du oppfører deg som et hespetre av en venninne for å være ærlig.

Anonymkode: 6c85d...6e9

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha, herregud, vet ikke om dette er trolling eller ei 😂

Mange menn er bare interessert i sex, andre er på leting etter kjæreste. Sånn vil det alltid være. 

Mulig at det ville vært færre "fitteprinser" om markedet var mer balansert. 

• Liker 5
Skrevet

Du høres forferdelig bitchy ut altså. Og for et stygt begrep, fitteprins. 🙉 

For øvrig er det masse gode menn på tinder, selvsagt. Jeg møtte samboeren min på tinder. Men var også på date med flere hyggelige menn via tinder før han. Man må sile litt ut naturligvis, akkurat som i virkeligheten, men det går fint an å møte bra menn der også. 

Anonymkode: 55d51...25b

• Liker 12
Skrevet

Min bestevenninne møtte sin nåværende samboer på Tinder. De har vært sammen ett år.

En kompis møtte sin samboer der i forfjor.

Dvs to seriøse menn da. 

Du mener altså at av mange tusen menn på Tinder, så er alle useriøse fordi din venninne ikke har kjæreste ennå? Logisk...

Anonymkode: 8e9e3...840

• Liker 10
Skrevet

Du høres ganske forstyrret ut. Det beste du kan bidra med her er nok å holde munn og passe dine egne saker.

Anonymkode: 9455b...ddf

• Liker 3
Skrevet

Gjør som jeg, bruk mennene istedet. Jeg behandler dem som sexarbeidere jeg ikke trenger å betale. Gidder ikke å vite livshistorien deres eller hva de heter. Null kommunikasjon. Bare dukke opp få det man vil ha og stikke. Er gøy å utnytte fuclboyd på den måten, for da føler de seg misbrukt og skitten. Om det er det spillet de ønsker å spille, så må de tåle å få samme energi i retur.

Anonymkode: 58c16...2c1

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du kunne ha godt av å treffe noen «fitteprinser» selv.

Anonymkode: d3cea...47f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Er hun din eneste venninne? Er du redd du mister henne hvis hun finner seg en mann? 
Har du mann? Eller får du ikke napp?

Anonymkode: 9ca61...6d0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

De siste årene har hun datet hardt og blitt dumpet igjen og igjen Menn på Tinder er jo bare noen useriøse fitteprinser som er ute etter å tømme seg, fatter ikke at hun gidder det. Nå har hun møtt nok en mann og er SÅ forelsket. Men hun ble sur fordi jeg sa at han her er også garantert en fitteprins som kommer til å ødelegge henne psykisk og evt smitte henne med gonorè. Og nå er hun sur på meg. 

Jeg unner henne absolutt å finne seg en bra mann men hun kan umulig finne det på Tinder. Menn på Tinder er sosiopater og får nytelse av å ødelegge damer, og jeg vil ikke at hun skal bli ødelagt. Men hun vil ikke snakke med meg nå. Hva hadde dere gjort? 

Jeg bor sammen med mannen som jeg traff på Tinder. Har jeg grunn til å være redd ? 😱. Jeg tror ikke du skal tro på at alle menn på Tinder er like 😊

• Liker 5
Skrevet

Om dette er sant, er du ei kjip venninne. Mange jeg kjenner har funnet typen sin via Tinder, og det har gått helt fint. Skjønner godt at venninnen din er sur, for du klarer jo ikke å glede deg med henne. Du høres sjalu ut.

Anonymkode: 0ad20...be0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mitt råd: Du får skrive et unnskyld fordi du har blandet deg inn i hennes privatliv, og deretter slutte å blande seg inn i det. Husk at det er mange som har funnet en ordentlig mann på Tinder. Ikke ta videre kontakt om hun ikke vil svare eller snakke med deg igjen. Vi gjør alle våre feil. ❤

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gjør som jeg, bruk mennene istedet. Jeg behandler dem som sexarbeidere jeg ikke trenger å betale. Gidder ikke å vite livshistorien deres eller hva de heter. Null kommunikasjon. Bare dukke opp få det man vil ha og stikke. Er gøy å utnytte fuclboyd på den måten, for da føler de seg misbrukt og skitten. Om det er det spillet de ønsker å spille, så må de tåle å få samme energi i retur.

Anonymkode: 58c16...2c1

Nei takk. Ønsker ikke ditt utsvevednde grenseløse sex liv, det får du ha for deg selv....Ønsker overhodet ikke å få resistent gonore eller syfilis. Ønsker heller ikke mykoplasma, klamydia og herpes eller et ødelagt følelsesliv og manglende evne til å binde meg til en partner.

Man gets painful, drug-resistant ‘super gonorrhoea’ on holiday in Cambodia | news.com.au — Australia’s leading news site

Anonymkode: c7a4b...e8a

• Liker 1
Skrevet

Så første når hun finner noen da misliker du tinder? Hvorfor reagerer du nå og ikkje når hun deitet de 8 andre mennen? 

Anonymkode: b8049...eb7

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (21 timer siden):

Mange menn er bare interessert i sex, andre er på leting etter kjæreste. Sånn vil det alltid være. 

Mulig at det ville vært færre "fitteprinser" om markedet var mer balansert. 

Mitt inntrykk er at det er like mange sånne menn og kvinner andre steder utenom apper også

• Liker 1
Skrevet

skjønner deg godt, ts. drit i disse folka som aldri har prøvd tinder og tror 99% av menn er verdens flotteste mennesker.

Kvinner som har brukt 3 minutt på tinder vet at nesten alle menn på tinder er bare søppel og fitteprinser. Men noen kvinner lærer aldri, og tror at gleden med menn er at de er helt forjævlige. Det nytter ikke å snakke til slike kvinner.

Se på alle kvinnene som skriver inn til Mansbabisar på Insta... de er jo i seriøse forhold med menn som er SKROT og burde vært dumpa. Men disse kvinnene kan ikke snakkes med...fordi cope.

Jeg ville bare gitt opp. Ikke vennskapet altså, men bare ka henne date alle disse fitteprinsene som ødelegger henne. Hun velger det jo selv.

Anonymkode: ba74a...3ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er skuffet over språket ditt. Du kan jo prøve fremstå som et voksent individ, synes jeg.

Men, selv om jeg synes det så kommer ikke du til å la deg affektere. På samme måte kan du forholde deg til dine meninger rundt din venninnes valg, og så kan du ta deg sammen litt.

Skrevet

Er mange hyggelige menn på Tinder. 😊Er i prat med et par som er kjempe kjekke! Er vanskelig og møtes da de bor et godt stykke unna men. 

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at jeg er så bekymret for venninnen min er at jeg ble med henne på legevakta tidligere i år, pga selvmordsforsøk etter hun ble dumpet av nok et Tinder-rasshøl. Hun var lagt inn på psyk. en god stund etter dette. Og nå er hun i gang igjen med dating, hva er oddsen for at denne mannen er noe annerledes? Menn gir jo f i om de sårer noen, virker jo som de nyter det. Da han exen hennes dumpa henne og han fikk vite i ettertid at hun hadde vært gjennom et selvmordsforsøk, hadde han bare ledd og sagt "Så patetisk" (jeg vet for vi har felles bekjente). Hvis hun blir dumpet atter en gang så vet jeg ikke hva hun kan finne på rett og slett. 

Så jeg har nok rett, menn på Tinder = 0 empati, er bare ute etter å tømme seg og lure damer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Grunnen til at jeg er så bekymret for venninnen min er at jeg ble med henne på legevakta tidligere i år, pga selvmordsforsøk etter hun ble dumpet av nok et Tinder-rasshøl. Hun var lagt inn på psyk. en god stund etter dette.

Nei, det er ikke grunnen til selvmordsforsøk. Hun kan ha følt på en stor sorg fra denne mannen, men det var ikke det som var grunnen. Grunnen ligger et dypere sted over lang tid.

Rasshøl kan man møtte overalt.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...