AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 På stedet jeg jobber kommer det selvfølgelig en del kunder innom. Her om dagen kom en fyr jeg har gått i barnehage med, og også videregående skole. I barnehagen var vi gode venner, og jeg var også hjemme hos han flere ganger. De senere årene har han naturlig nok mest vært en bekjent og vi er ikke så godt bekjente at vi har vært venner på facebook og lignende. Da han kom inn på jobben min, gjenkjente jeg navnet hans, og sa noe sånt som "jeg tror vi gikk i samme barnehage? jeg heter xxx". Usikker på om han husket det, men vi småsnakket litt om løst og fast men ikke noe mer enn dette. Jeg synes dog han var ganske kjekk og virket hyggelig. Noen av kollegaene mine kjenner litt til han og har fortalt at han er skilt (usikker på om han er i noe nytt forhold, men han har barn). Er det innafor og adde han på Facebook eller lignende? Vil virkelig ikke virke creepy, og litt merkelig å legge han til etter å ha snakket med han i 2 minutter på min jobb? Vi har ca. 70 felles venner på Facebook, så vi har felles vennekrets sånn sett. Har også ved tidligere anledninger fått han opp på tinder, men ikke turt å like han. Dersom han hadde dukket opp nå hadde jeg definitivt likt han. Vi er begge 30 år Anonymkode: 4b73e...d08
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 det er noe som ikke stemmer her. tror det handler om en ukjent kunde som har vært betatt av deg som har senere gjort at du har blitt betatt tilbake og tilfeldigvis ved en merkelig grunn fikk du informasjon nok som navn og du vil gjerne adde svaret er da nei. Anonymkode: 2b1ee...060
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Hvis det stemmer at dere har 70 felles venner på Facebook , var venner i barnehagen og slo av en prat sist dere møttes så kan du legge han til. Men send samtidig en melding om hvorfor du legger han til. Hvis det ikke stemmer det du skriver og den personen over meg har rett så kan du ikke legge til en kunde du egentlig ikke kjenner. Anonymkode: 89768...d68
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): det er noe som ikke stemmer her. tror det handler om en ukjent kunde som har vært betatt av deg som har senere gjort at du har blitt betatt tilbake og tilfeldigvis ved en merkelig grunn fikk du informasjon nok som navn og du vil gjerne adde svaret er da nei. Anonymkode: 2b1ee...060 Hvis det var tilfelle hadde hun skrevet det i Ts? Anonymkode: ddb50...a93
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis det stemmer at dere har 70 felles venner på Facebook , var venner i barnehagen og slo av en prat sist dere møttes så kan du legge han til. Men send samtidig en melding om hvorfor du legger han til. Hvis det ikke stemmer det du skriver og den personen over meg har rett så kan du ikke legge til en kunde du egentlig ikke kjenner. Anonymkode: 89768...d68 Hva bør jeg i tilfelle skrive? Veldig usikker siden jeg ikke vet om han er singel eller ikke. TS Anonymkode: 4b73e...d08
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Du kan skrive at du syntes det var så hyggelig å møte ham igjen etter alle disse årene, så derfor kan du tenke deg å legge ham til, men så la det være opp til ham om han vil ta mer kontakt. Kan fort virke litt needy og innpåslitent, særlig om han knapt kjente deg igjen. En kjekk og hyggelig mann går sjelden lenge alene, så vær forberedt på at han kan være i et nytt forhold. Anonymkode: 6952c...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå