AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 En fyr jeg har møtt kun 1 gang for over 1 måned siden. Sende melding forrige uke om jeg ville komme på besøk fredag, han har sagt at han kun er ute etter å ha sex og ikke noe mere. Noe som også passer fint for meg. Jeg sa vi møtes fredag. Torsdag morgen får jeg invitasjon at jeg  invitert på party hos vennine fredagen, men ble spontant. Så jeg skreiv melding til han kan ikke likevel møtes, men finner på noe til uka. Da skreiv han: så synd. Jeg skreiv beklager veldig altså, så frem til å møte. Blir sånn iblant, han åpnet meldingen og svarte ikke. Jeg sendte også snap igår at jeg var på fest, åpnet bare og svarte ikke, jeg skreiv slutten på kvelden god natt, han åpnet og svarte ikke. Og han ble stille etter 10 min typ etter jeg ikke kunne møte han, så han kunne ikke møtt noen andre heller. Men fyren har jo ikke grunn til å bli sur. Vi  er ikke sammen. Og jeg sa ifra i god tid til han....vi har snakker veldig lite sammen ellers på snap, og har gått over 1 måned vi møttes sist, men da hadde vi ikke sex... men han virker nå da veldig veldig sur. Som at han gjør dette for oppmerksomhet. Han er også litt sånn fyr som ikkr tåler å bli sagt nei til og motsagt. Føler meg ignorert. En slags skyldsfølelse som at jeg må møte han når det skulle passer han Anonymkode: fddd3...053 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Slutt å skriv flere meldinger det vil fremstå som masete og at du vil noe mer. Og det er jo noe han ikke ønsker. Skal vedde en femmer på om du spør om å møtes til sex en dag blir du avist da det ikke passet inn i hans planer. De liker som regel og bestemme og det skal kun skje når det passer han og ikke når du har lyst. Drit i å skriv noe mer. Finn en ny som er villig til at det skal gå begge veier. Hvis du slutter å skrive tar han nok kontakt igjen. Mannfolk pleier å gjøre det. Anonymkode: f1e83...90e 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): En fyr jeg har møtt kun 1 gang for over 1 måned siden. Sende melding forrige uke om jeg ville komme på besøk fredag, han har sagt at han kun er ute etter å ha sex og ikke noe mere. Noe som også passer fint for meg. Jeg sa vi møtes fredag. Torsdag morgen får jeg invitasjon at jeg  invitert på party hos vennine fredagen, men ble spontant. Så jeg skreiv melding til han kan ikke likevel møtes, men finner på noe til uka. Da skreiv han: så synd. Jeg skreiv beklager veldig altså, så frem til å møte. Blir sånn iblant, han åpnet meldingen og svarte ikke. Jeg sendte også snap igår at jeg var på fest, åpnet bare og svarte ikke, jeg skreiv slutten på kvelden god natt, han åpnet og svarte ikke. Og han ble stille etter 10 min typ etter jeg ikke kunne møte han, så han kunne ikke møtt noen andre heller. Men fyren har jo ikke grunn til å bli sur. Vi  er ikke sammen. Og jeg sa ifra i god tid til han....vi har snakker veldig lite sammen ellers på snap, og har gått over 1 måned vi møttes sist, men da hadde vi ikke sex... men han virker nå da veldig veldig sur. Som at han gjør dette for oppmerksomhet. Han er også litt sånn fyr som ikkr tåler å bli sagt nei til og motsagt. Føler meg ignorert. En slags skyldsfølelse som at jeg må møte han når det skulle passer han Anonymkode: fddd3...053 Han var jo ikke sur?  Han skrev «så synd» som er helt nøytralt aksepterende. Alt er i orden. Så begynte du å mase på bekreftelse på at dine prioriteringer er riktige også for han. Og den bekreftelsen verken trenger du om du er et selvstendig menneske eller har han behov for å gi. Jeg tror du tolker alt utover +»overstrømmende positivt» som «sur». Og da blir det veldig slitsomt å samtale. Til neste gang: «ok» er et helt kurant svar, som betyr at alt er helt ok. «Så synd» er et helt ok svar som betyr at de tar synd. Mulig dere tar det igjen - mulig ikke. Uansett ikke så nøye. At folk ikke i hytt og pine bekrefter at dine følelser er ok betyr ikke at de er kritiske til dem. De bare lar dem eksistere. Som er helt normalt. Anonymkode: 495ca...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var jo ikke sur?  Han skrev «så synd» som er helt nøytralt aksepterende. Alt er i orden. Så begynte du å mase på bekreftelse på at dine prioriteringer er riktige også for han. Og den bekreftelsen verken trenger du om du er et selvstendig menneske eller har han behov for å gi. Jeg tror du tolker alt utover +»overstrømmende positivt» som «sur». Og da blir det veldig slitsomt å samtale. Til neste gang: «ok» er et helt kurant svar, som betyr at alt er helt ok. «Så synd» er et helt ok svar som betyr at de tar synd. Mulig dere tar det igjen - mulig ikke. Uansett ikke så nøye. At folk ikke i hytt og pine bekrefter at dine følelser er ok betyr ikke at de er kritiske til dem. De bare lar dem eksistere. Som er helt normalt. Anonymkode: 495ca...d2f Han har alltid svart tilbake, både snap og meldinger. Han sender alltid snap tilbake. Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Hvordan kan du si at han er en person som ikke tåler å bli sagt imot eller sagt nei til? Har du spesielle evner som gjør at du kan komme med slike karakteristikker etter bare en samtale? Anonymkode: abec7...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Hva spiller det for noen rolle? Det er en fyr du har møtt EN gang. Anonymkode: ce642...396 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 Du hadde planer med han, og kastet han bort så fort du fikk bedre planer. Forstår godt at han ikke svarer. Selv om man har en FF eller noe annet, man avlyser ikke planer, bare fordi noe annet frister mer plutselig. Og jeg mener at dagen før ikke er «god tid» å si i fra. Anonymkode: 86180...e71 9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan du si at han er en person som ikke tåler å bli sagt imot eller sagt nei til? Har du spesielle evner som gjør at du kan komme med slike karakteristikker etter bare en samtale? Anonymkode: abec7...bd7 For sist gang spurte han om å overnatte sammen og da sa jeg nei, og da ble han kald. Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du hadde planer med han, og kastet han bort så fort du fikk bedre planer. Forstår godt at han ikke svarer. Selv om man har en FF eller noe annet, man avlyser ikke planer, bare fordi noe annet frister mer plutselig. Og jeg mener at dagen før ikke er «god tid» å si i fra. Anonymkode: 86180...e71 Nei men folk er forskjellige, sa jo vi møtes til uka. Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva spiller det for noen rolle? Det er en fyr du har møtt EN gang. Anonymkode: ce642...396 Jeg syns ikke noe om at han skal være stille. Jeg beklagde meg, men han har ikke ignorert før på den måten. Han har alltid svar tilbake. Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke noe om at han skal være stille. Jeg beklagde meg, men han har ikke ignorert før på den måten. Han har alltid svar tilbake. Anonymkode: fddd3...053 Drit i han? Herregud hvorfor gidder du. Dårlig tegn sååå tidlig at dere har elendig kommunikasjon Anonymkode: 1ac92...6d0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg syns ikke noe om at han skal være stille. Jeg beklagde meg, men han har ikke ignorert før på den måten. Han har alltid svar tilbake. Anonymkode: fddd3...053 Jeg tenker at han synes du maser. Han orker ikke. La han være. Kanskje tar han kontakt igjen. Anonymkode: c195d...161 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #13 Skrevet 29. oktober 2022 Du forventer mye av en som bare vil ha sex? Hvorfor skrive god natt melding? Det er jo tydelig at du vil ha mer enn bare sex... Anonymkode: ef4e5...19b 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #14 Skrevet 29. oktober 2022 Hvis det stresser deg så mye at han ignorerer deg etter kun 1 treff der han har sagt tydelig ifra at han kun er ute etter sex.. vel da legger du alt for mye i dette og burde gjerne trekke deg før du eventuelt ender opp såret! Anonymkode: 0d8a2...f17 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du forventer mye av en som bare vil ha sex? Hvorfor skrive god natt melding? Det er jo tydelig at du vil ha mer enn bare sex... Anonymkode: ef4e5...19b Dette ble skrevet i fylla, god natt, når jeg hadde drikki en god del. Ville prøve å ordne opp. Sånn at han ikke tror at jeg er uinteressert! Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis det stresser deg så mye at han ignorerer deg etter kun 1 treff der han har sagt tydelig ifra at han kun er ute etter sex.. vel da legger du alt for mye i dette og burde gjerne trekke deg før du eventuelt ender opp såret! Anonymkode: 0d8a2...f17 Jeg prøvde å ordne opp, sånn at han ikke tror at jeg er uinteressert. Jeg vil ha han kun som ff, og ikke noe mere. Anonymkode: fddd3...053
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Skrevet 29. oktober 2022 Han der hadde jeg ikke giddet å ha sex med. Det er jo lov å være høflig selv om dere bare treffes for sex. Anonymkode: 9f900...e81 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #18 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du forventer mye av en som bare vil ha sex? Hvorfor skrive god natt melding? Det er jo tydelig at du vil ha mer enn bare sex... Anonymkode: ef4e5...19b God natt er høflighet uansett. Vi har sendt til hverandre før. Når vi har snakket sammen. Skal sove nå, god natt. Til og med til folk jeg ikke har møtt før. Vi lever i 2022 Anonymkode: fddd3...053
missmcbeal Skrevet 29. oktober 2022 #19 Skrevet 29. oktober 2022 Dere har blitt enige om å bare være FF. Så avlyser du treffet deres på veldig kort frist, og blir sur fordi han ikke svarer. Du avlyste, det er useriøst, men du oppfører deg som du vil noe mer når du kontakter han og blir såret over å ikke ha fått svar. Så lager du en tråd om det. Virker som du vil veldig mye mer, for du lager mye oppstår over noe som skal være helt ukomplisert. Om du vil ha sex, så avlyser du ikke treff på kort frist og forventer at han er ledig når det passer deg. Om du bare vil være FF, så ikke forvent svar på ting som er helt urelatert. Muligens han har behov for en FF som faktisk ikke avlyser treff, så kanskje han har skiftet deg ut og ikke svarer. Synd for deg, men her har DU ingen grunn til å være sur eller skuffet over at responsen ikke kommer nå. Det var du som avlyste. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #20 Skrevet 29. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: En fyr jeg har møtt kun 1 gang for over 1 måned siden. Sende melding forrige uke om jeg ville komme på besøk fredag, han har sagt at han kun er ute etter å ha sex og ikke noe mere. Noe som også passer fint for meg. Jeg sa vi møtes fredag. Torsdag morgen får jeg invitasjon at jeg  invitert på party hos vennine fredagen, men ble spontant. Så jeg skreiv melding til han kan ikke likevel møtes, men finner på noe til uka. Da skreiv han: så synd. Jeg skreiv beklager veldig altså, så frem til å møte. Blir sånn iblant, han åpnet meldingen og svarte ikke. Jeg sendte også snap igår at jeg var på fest, åpnet bare og svarte ikke, jeg skreiv slutten på kvelden god natt, han åpnet og svarte ikke. Og han ble stille etter 10 min typ etter jeg ikke kunne møte han, så han kunne ikke møtt noen andre heller. Men fyren har jo ikke grunn til å bli sur. Vi  er ikke sammen. Og jeg sa ifra i god tid til han....vi har snakker veldig lite sammen ellers på snap, og har gått over 1 måned vi møttes sist, men da hadde vi ikke sex... men han virker nå da veldig veldig sur. Som at han gjør dette for oppmerksomhet. Han er også litt sånn fyr som ikkr tåler å bli sagt nei til og motsagt. Føler meg ignorert. En slags skyldsfølelse som at jeg må møte han når det skulle passer han Anonymkode: fddd3...053 Jeg hadde også ignorert deg om jeg var han. Sånn tull som du driver med hadde jeg ikke giddet. Du hadde en avtale med han - som du avlyste - fordi du følte at du fikk et bedre tilbud. Ekstremt respektløst. Han er ikke bikkje di som sitter når du sier sitt. Skjerp deg, TS Anonymkode: 4774f...5f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå