Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest personlig
Skrevet

Hei!

Trenger råd da jeg skal være med en guttevenn på 30 år for å kjøpe en oppdatert garderobe. Nå har det seg slik at jeg kjenner ikke noen andre gutter som har ok smak på klær til å spørre, eller så er de for unge/gamle. Har noenlunde peil på klær, men kjøper ikke til menn, så....

Han trenger å oppdatere seg, men jeg må nok velge noe veldig "klassisk" og nøytralt. Han tør helt sikkert ikke å prøve noe som er veldig nymotens, så vi må prøve å satse på noe som er moderne, men safe.

Noen som vet butikker som er ok å prøve?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jack & Jones er vel en helt grei butikk å begynne i? Jeans og tøffe t-skjorter kan kombineres med mye annet, samtidig som det er nøytralt.

Skrevet

Skulle også foreslå Jack & Jones. Der handler mannen min mye tøy, han er midt på treet kles-snobb og sånn passe trendy ;)

Skrevet

Carlings og Jack and Jones har mye fint. Henns og Mauritz er også ok. Brandstad har utrolig mye fint.

Gjest personlig
Skrevet

Takk og takk for gode råd. :) Tenkte nok umiddelbart på Jack and Jones, men det er lenge siden jeg har vært inne i en, så jeg var litt usikker på den. Men ser jeg kan være trygg.

Vi prøver der, og her er en Carlingsbutikk her som jeg vet om også, men ingen Brandstad som jeg vet om. Glemte å skrive at kompisen min bor i Trondheim.

Tar fortsatt gjerne imot flere gode tips!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Da jeg bodde i Tr.heim for noen år siden hadde de mye kule klær på Retro, både for kvinner og menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...