AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Stykt brudd her hjemme for noen måneder siden . Det var gubben som var utro i flere omganger . Det skal sies at vi har hatt et tomt forhold i flere år . Men tross dette er det klart det har vært veldig tøft . Stormen ga seg litt og jeg trodde virkelig at jeg skulle leve alene resten av livet da jeg er oppi årene . Nå kun 3 måneder etter bestemte jeg meg for å prøve dating for første gang ! Jeg tok kontakt med en jeg har hatt litt øye til i noen år og forklarte han rett ut hvordan dette var . Jeg trenge opplæring i dating livet 🤷🏼♀️. Ingen forpliktelser bare ha det gøy . Dette er noe jeg virkelig trengte . Opplæring 🤭 Det ble full klaff,har ikke ledd så mye på mange år og vi klikka på alle plan . Ingen hemmeligheter ,og tror virkelig vi begge brettet ut sjela vår allerede første kveld . Snakket om alt fra barndommen vår,barna mine,forholdene hans ,våre dårlige egenskaper og kapitler i livet vårt som har satt dype spor . Jeg har ikke hatt mange menn da jeg har vært i forhold i flere ti år . Så var så nervøs før dette møte . Men det ble bare fint . Det sexuelle klaffet også ,og er helt vilt at jeg hoppet i seng så fort ! Men føltes bare riktig ! Han holdt rundt meg hele natten mens hendene våres var flettet sammen ! Alt føltes bare alt for riktig 🫣 Jeg deler fortatt bolig med barnefar ,minus de helgene vi har barna . Siden boligmarkedet er dårlig nå har vi bestemt oss for å vente med å legge ut denne frem til Nyttår . Men er dette for tidlig ? Går det virkelig så bra på alle dater man går på ? skal jeg bare gi f i fornuft og nyte de barnefrie helgene med denne mannen ? Eller dette bremsen helt på slik at jeg ikke faller helt for min første date ? 🙀 Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Vent og se. Mange dater kan være sånn her og så sklir det ut til ingenting. Anonymkode: c17b6...025 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vent og se. Mange dater kan være sånn her og så sklir det ut til ingenting. Anonymkode: c17b6...025 Men er det vanlig og ville være sammen med deg hele helgen hver barnefri helg ? Tenkte mer en natt her og der men han her kommer med så mange invitasjoner at jeg blir helt svett 😅🙈🥰 Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det vanlig og ville være sammen med deg hele helgen hver barnefri helg ? Tenkte mer en natt her og der men han her kommer med så mange invitasjoner at jeg blir helt svett 😅🙈🥰 Anonymkode: c4a45...444 Jada og når det blir alvor (du faktisk har flyttet ut) så er det ikke spennende lenger. Anonymkode: c17b6...025
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Unn deg lykken, og ta det som det kommer. Kanskje blir det dere to. Hvis ikke, så vet du at der finnes muligheter for klaff der ute, og at du fungerer fint med andre. Anonymkode: 7e0ec...517 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stykt brudd her hjemme for noen måneder siden . Det var gubben som var utro i flere omganger . Det skal sies at vi har hatt et tomt forhold i flere år . Men tross dette er det klart det har vært veldig tøft . Stormen ga seg litt og jeg trodde virkelig at jeg skulle leve alene resten av livet da jeg er oppi årene . Nå kun 3 måneder etter bestemte jeg meg for å prøve dating for første gang ! Jeg tok kontakt med en jeg har hatt litt øye til i noen år og forklarte han rett ut hvordan dette var . Jeg trenge opplæring i dating livet 🤷🏼♀️. Ingen forpliktelser bare ha det gøy . Dette er noe jeg virkelig trengte . Opplæring 🤭 Det ble full klaff,har ikke ledd så mye på mange år og vi klikka på alle plan . Ingen hemmeligheter ,og tror virkelig vi begge brettet ut sjela vår allerede første kveld . Snakket om alt fra barndommen vår,barna mine,forholdene hans ,våre dårlige egenskaper og kapitler i livet vårt som har satt dype spor . Jeg har ikke hatt mange menn da jeg har vært i forhold i flere ti år . Så var så nervøs før dette møte . Men det ble bare fint . Det sexuelle klaffet også ,og er helt vilt at jeg hoppet i seng så fort ! Men føltes bare riktig ! Han holdt rundt meg hele natten mens hendene våres var flettet sammen ! Alt føltes bare alt for riktig 🫣 Jeg deler fortatt bolig med barnefar ,minus de helgene vi har barna . Siden boligmarkedet er dårlig nå har vi bestemt oss for å vente med å legge ut denne frem til Nyttår . Men er dette for tidlig ? Går det virkelig så bra på alle dater man går på ? skal jeg bare gi f i fornuft og nyte de barnefrie helgene med denne mannen ? Eller dette bremsen helt på slik at jeg ikke faller helt for min første date ? 🙀 Anonymkode: c4a45...444 Jeg opplevde dette en gang, lite visste jeg at fyren skylle bedrive psykisk vold. Etter hvert hadde jeg opplevelser med krisesenter, politi og slikt også. For at jeg falt for alt han valgte å vise meg. Og fir at jeg lot det gå så fort frem. Anonymkode: 222d2...751
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Lev i nuet og nyt at du har det bra. Men vær på vakt for negative sider/opplevelser og ta vare på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Nei det er ikke for raskt, unn deg nytelsen. Er han også singel? Du er ikke helt singel da men… men er det noe som «skurrer» ved han, så ta tegnene på alvor. Anonymkode: cebeb...65e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg opplevde dette en gang, lite visste jeg at fyren skylle bedrive psykisk vold. Etter hvert hadde jeg opplevelser med krisesenter, politi og slikt også. For at jeg falt for alt han valgte å vise meg. Og fir at jeg lot det gå så fort frem. Anonymkode: 222d2...751 Uff ,håper alt går bedere med deg nå ? Ts Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): stygt Anonymkode: 142d3...e41 Hvorfor ? jeg var lojal mot eks i 15 år. Han var utro mot meg i flere runder . Så forklar hva du mener med stykt ? Ts Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 Blåjojo skrev (3 timer siden): Lev i nuet og nyt at du har det bra. Men vær på vakt for negative sider/opplevelser og ta vare på deg selv. Takk . Ts Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #13 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det er ikke for raskt, unn deg nytelsen. Er han også singel? Du er ikke helt singel da men… men er det noe som «skurrer» ved han, så ta tegnene på alvor. Anonymkode: cebeb...65e Jeg er helt singel , men har bare ikke alt det praktiske på plass . Han er også single ja. Er veldig vanskelig å se noe som skurrer enda ,men har mye å lære her . Ts Anonymkode: c4a45...444
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #14 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Unn deg lykken, og ta det som det kommer. Kanskje blir det dere to. Hvis ikke, så vet du at der finnes muligheter for klaff der ute, og at du fungerer fint med andre. Anonymkode: 7e0ec...517 Takk . Jeg trodde virkelig ingen ville like meg i det hele tatt . Så bare dette er helt utrolig for min del . Mistet jo mye av selvtilliten etter all utroskap osv . Men er så glad for at noen i det hele tatt liker meg nå og ikke minst synes jeg er søt . Det gir under minste et håp om fremtiden ,med eller uten han . Ts Anonymkode: c4a45...444 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Skrevet 29. oktober 2022 Kjør på. Men hold det på nivået det er nå. En gid stund til, så ser du hvordan han reagerer iht ex osv etterhvert Anonymkode: 92a95...c5f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ? jeg var lojal mot eks i 15 år. Han var utro mot meg i flere runder . Så forklar hva du mener med stykt ? Ts Anonymkode: c4a45...444 Tror det var en kommentar på at du hadde skrevet stykt i stedet for stygt. Anonymkode: 0dd04...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg har holdt igjen følelser så mange ganger at det har hindret meg i å oppleve gode ting. Nå bare go with the flow og lever i nuet og selvom det ikke alltid varer så har jeg hvertfall kost meg så lenge det varer! Kos deg så lenge det varer du også! Men ikke ha forventninger og ikke vær redd for å kommunisere med daten for å finne ut hvor han står Anonymkode: 1b3b3...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå