Gå til innhold

Kunne du brukt 1,5 millioner på en TV?Hvis du hadde du god råd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn første tanke var nei, men jeg må innrømme at jeg ikke har så god peil på tv at jeg kan si det med sikkerhet. Spiller ps5 og dataspill på tv-en iblant, så har bra tv, men ikke så bra som i linken seff

Jeg antar en del av prisen er den store størrelsen. Jeg har hatt både prosjektor og tv, og jeg foretrekker nok en tv rundt 60 tommer heller enn den i linken og prosjektor.

Når man har god råd trenger man ikke velge, man kan kjøpe tv til både 1.5 mill OG andre ting 🙂

Anonymkode: 88e64...ac3

Skrevet

Nei! Jeg ville ikke hatt den der uansett. Altfor diger, og jeg er ikke interessert i TV. Dessuten hadde sikkert samboeren kommet til å glane på sport halve dagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke godt nok syn til å få glede av den, så nei.

Skrevet

Jo det kunne jeg, men bare hvis jeg hadde såpass mye penger at 1,5 mill ikke ville merkes.

Anonymkode: 2a8bd...423

• Liker 2
Skrevet

Det er paradoksalt at mens tv skjermene har blitt større og større og oppløsningen bedre og bedre, så har hva du kan se på blitt dårligere og dårligere...

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort.

Anonymkode: 9bafa...107

• Liker 2
Skrevet
K.B. skrev (42 minutter siden):

Det er paradoksalt at mens tv skjermene har blitt større og større og oppløsningen bedre og bedre, så har hva du kan se på blitt dårligere og dårligere...

Javel?

Anonymkode: 33797...b95

Skrevet

Råd har vi, , men så lite vi ser på tv så er det bortkastet penger.

Anonymkode: 0fa23...4bb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Hadde jeg derimot vært av typen som satt låst til TV-en omtrent 24/7 - gamet i dagesvis osv så skjønner jeg investeringen.

Men der er ikke jeg så da hadde jeg heller brukt pengene på noe JEG brukte mye tid på.

Endret av Hatsumomo
Skrevet

Nei, det er fortsatt for mye penger for en TV. Av samme grunn hadde jeg heller ikke flytta til Oslos vestkant om jeg ble rik, jeg har overhodet ingen interesse av å betale blodpris for noe uavhengig av min økonomiske situasjon.

Anonymkode: c7fac...dd0

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri ha gjort. Om jeg hadde vært så rik hadde jeg heller donert den summen til forskning. 

• Liker 4
Skrevet

Kunne jeg betalt 15 000 for en tv? Synes DET er dyrt, jeg. 

Anonymkode: 5d57a...326

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei,

tenk så mange dyr og barn man kunne hjulpet med de pengene

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg vært milliardær hadde jeg heller ikke brukt mer enn maks 20.000 på en tv. Hadde heller gitt av min formue til noen som virkelig trengte det. Ingen trenger tv til over en mill 

Anonymkode: 3ff70...bd0

• Liker 3
Skrevet

Kanskje… Spørs hvor mye penger jeg hadde og hva kvalitetene til var sammenlignet med billigere tv’er. Ville nok uansett brukt mye penger påd et da jeg er en av de som sitter klistret til tv’en hele tiden. 

Anonymkode: b6ba1...64b

Skrevet

150000,- ja. Men ikke halvannen million. Alt for mye for noe som er utdatert etter «kort» tid.

Anonymkode: 670ec...abf

• Nyttig 2
Skrevet

Det kunne jeg godt gjort, men den hadde havnet i et dedikert rom og ikke i stua. Og så hadde jeg brukt en del penger på et skikkelig lydanlegg også, å koble opp en kjip lydplanke til denne TVen er jo helligbrøde ;) 

Skrevet

Nei det er for meg helt latterlig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...