Gå til innhold

Dere med tenåringer er oppe lenge på kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

i helgene. Sitter dere oppe til de skal legge seg? 

Anonymkode: b87db...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men vi pleier å høre dem på badet rett etter vi har lagt oss, så de hører sikkert at vi legger oss og synes det er en god idé.

Anonymkode: 99729...433

• Liker 1
Skrevet

Nei, men hvis de er ute på noe sitter jeg oppe til de har kommet hjem. 

• Liker 3
Skrevet

Er de ute er jeg oppe. Er de hjemme legger jeg meg når jeg er trøtt.

Mine har forøvrig inne tid da.

Anonymkode: f89b0...fc3

• Liker 1
Skrevet

Er alltid oppe til hun kommer hjem. Er hun hjemme sitter hun sammen med oss foreldre, og legger seg når hun vil. Noen ganger før oss, andre ganger etter. Hun er 15 år

Anonymkode: e2e4b...284

Skrevet

Har en 15-åring som sovner alt fra 21 til 02 i helgene avhengig av hvor trøtt han er. Vi gjør avtaler om hvor lenge han kan være oppe (basert på hva vi skal dagen etter) og så går nettet av litt før det. Som oftest er vi i seng.  Ingen i huset er morgenfugler i helgene så det er ok å sove til 11.  Selv står jeg aldri opp før 10 i helgene. (om jeg ikke skal noe) 

Anonymkode: 2304f...3d4

Skrevet

Ts her. 

Jeg er alltid oppe dersom de er ute, men når de er hjemme så orker jeg ikke lengere sitte oppe på kveldene for å passe på de legger seg 😂

Skrevet

Jeg gikk å la meg når jeg var trøtt. Men sa gjerne ifra om at de burde tenke på å legge seg, de også. 
Om de var ute på noe, så hørte jeg alltid når de kom hjem, og vi hadde en avtale på at de kunne ringe meg om det var noe. 

Skrevet

Så lenge de er hjemme så legger jeg meg.

Når de er ute er jeg selvsagt våken, selv om jeg har begynt å noen ganger legge meg i sengen ( hvis det bare er de eldste som er ute) men klarer ikke sove før de kommer hjem. 

Skrevet

Har 16-åring. En av oss sitter alltid oppe til hun har kommet hjem. Men når hun er i hus, legger vi oss ofte først 

Anonymkode: 8533d...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

i helgene. Sitter dere oppe til de skal legge seg? 

Mine er 14 , så nei de legger seg etter meg.

Anonymkode: 77aa0...240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...