Gå til innhold

Rimming + onanere

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har mannen min blitt mer interessert i rompa mi. Ingen av oss er noe særlig glad i analsex, altså penetrering, og vi har stort sett holdt oss unna hverandres rompehull, men i det siste har han begynt å kjenne på eller lett fingre rompehullet mitt mens vi knuller. Det er egentlig litt godt, men gir meg kanskje ikke aalt for mye. I tillegg har han også slikket innom rompehullet når han gir oralsex. Han sier at han tenner litt på å slikke meg der. Det fikk jeg veldig lite ut av, og syns vel egentlig at det var mer distraherende enn deilig. Men, det jeg har funnet ut er at jeg syns det er veldig deilig å bli slikka på/i rompehullet samtidig som jeg koser med klitoris! Spesielt om vi gjør det til en planlagt greie der vi vet at han bare skal slikke rompehullet mitt og at jeg bare skal fingre. Får helt sykt sterke orgasmer av det, spesielt hvis jeg bruker vibrator. Så fra å tenke at rompehullet er no-go i sex og etter å ha brutt den barrieren med at alt med rompe er ekkelt, har dette nå blitt en skikkelig favoritt. Jeg har til og med begynt å spørre etter det sånn i hverdagen når jeg får lyst på en deilig orgasme. Han stiller gladelig opp! Noen flere som har opplevd å gå fra at rompe er skikkelig ekkelt og no-go til at det har blitt en favoritt? Overrasket nemlig meg veldig, men er vel bare et bevis på at hjernen rasjonaliserer og normaliserer alt som gir oss nytelse. 

Er selvfølgelig kun på tale med et rent og nyvaska rompehull. 

Anonymkode: 9a50f...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått fra at rompa var no go og at jeg ble ufokusert til at jeg synes det er skikkelig deilig m ei tunge der. Kan også ha analsex en sjelden gang. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker rimming både passivt og aktivt. Partner får enorme sprutorgasmer når hun facesitter meg og stimulerer klitoris mens jeg rimmer og tungepuler anus. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I det siste har mannen min blitt mer interessert i rompa mi. Ingen av oss er noe særlig glad i analsex, altså penetrering, og vi har stort sett holdt oss unna hverandres rompehull, men i det siste har han begynt å kjenne på eller lett fingre rompehullet mitt mens vi knuller. Det er egentlig litt godt, men gir meg kanskje ikke aalt for mye. I tillegg har han også slikket innom rompehullet når han gir oralsex. Han sier at han tenner litt på å slikke meg der. Det fikk jeg veldig lite ut av, og syns vel egentlig at det var mer distraherende enn deilig. Men, det jeg har funnet ut er at jeg syns det er veldig deilig å bli slikka på/i rompehullet samtidig som jeg koser med klitoris! Spesielt om vi gjør det til en planlagt greie der vi vet at han bare skal slikke rompehullet mitt og at jeg bare skal fingre. Får helt sykt sterke orgasmer av det, spesielt hvis jeg bruker vibrator. Så fra å tenke at rompehullet er no-go i sex og etter å ha brutt den barrieren med at alt med rompe er ekkelt, har dette nå blitt en skikkelig favoritt. Jeg har til og med begynt å spørre etter det sånn i hverdagen når jeg får lyst på en deilig orgasme. Han stiller gladelig opp! Noen flere som har opplevd å gå fra at rompe er skikkelig ekkelt og no-go til at det har blitt en favoritt? Overrasket nemlig meg veldig, men er vel bare et bevis på at hjernen rasjonaliserer og normaliserer alt som gir oss nytelse. 

Er selvfølgelig kun på tale med et rent og nyvaska rompehull. 

Anonymkode: 9a50f...462

Ja, opplever det samme, men jeg er mann, får så voldsomme orgasmer at jeg nær svimer av. Dama har det akkurat likedan som deg. Vi er også i utprøvningsfasen. Dama vil prøve dildo på meg, skal gi de sykeste orgasmer for meg. Har litt sånn gru- gleder tanker, men blir nok ganske sikkert gjort snart.

Anonymkode: c3036...b56

Skrevet

Ja, endelig noen som skjønner at rompa også er en erogen sone det går an å nyte.  Man må prøve for å finne det ut ;)

Anonymkode: 9e3e4...88a

Skrevet

Analt er dødsdeilig om det gjøres riktig....har analsex ca 1 gang pr mnd. Når jeg har lyst. Starter med oppvarming med massering av utsiden og fingring etterhvert...bruker kondom på fingrene. Da er jeg klar for k*k etterpå lett :) 

Alt dette krever trening, folk aner ikke hva de går glipp av når det kommer til analsex. Men hold det til noe krydder man gjør av og til, jeg pleier å ligge på siden med han bak meg. Da tar det ikke lang tid før jeg får sinnsyk orgasme av hele greia uten å røre klitoris. Forbudt OG spennende er stikkordet. Å kjenne støtene mens han snakker dirty til meg i øret. 😍

Anonymkode: 161b6...423

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...