Gå til innhold

Hvem er mer bitchy her ? Hadde du holdt ut ??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvem er mer bitchy grønn eller rød og gjerne forklar hvorfor du synes det og hva begge partnerne trenger å jobbe med eller forbedre.

Hadde du holdt ut med rød ? Eller grønn?

🪀: Hvordan går d

🏓: Hva vil du egt?

🪀: (svarer på story) Hvorfor har du sånne gutter på snap? 

(Hva vil du) vet ikke asa

🏓: Hva gutter?

🪀: De som sier at de skal cumme for deg💀 tf

🏓: Det er bare de jeg velger å vise fordi det er morsomt, de fleste av dem er ikke sånn. Og hvorfor bryr du deg egt?

🪀: Synes bare d var spesielt at d var så mange

Bryr meg egt ikke ville bare snakke med deg ig

🏓: Du er sjalu fordi ingen vil cumme for deg

🪀: Huh?

Ok bare

Ha det r opptatt

Aner ikke hva du mente

🏓: hva 

🪀:  .

🏓: Du er obv mentalsk syk søk hjelp

🪀: hæææ forklar 

Skulle til å si d samme til deg

🏓: hæ

Til meg? Ingen tvinger deg til å chatte med meg fjern deg hvis du skal klage 

🪀: Klager ikke

🏓: Jo du driver å sier at jeg er mentalsk syk osv

🪀: Går d bra egt?

🏓: Med hvem , deg eller meg?

🪀: Meg! Nei deg selvfølgelig

🏓: Hva er det med meg?

🪀: Om dgb med deg

🏓: Det var ikke det du mente. Hvorofr skal det ikke gå bra med meg Huh!!???

🪀: Bare lurte på d. Men går fint hvis du ikke vil svare, Ok sorry sprry daaa

🏓: Du er så negativ hele tiden

🪀: Hm. Sorry hvis d er sånn jeg virker mot deg, mener d ikke

🏓: Hvorfor sier du at du ikke mener det hele tiden men gjør samme tingen om og om igjen. Jeg skjønner bare ikke hva som er galt med deg .

🪀: Okokkk

HVA FAEN MENER DU

Hva er det Jeg gjør igjen og igjen

Hæ? Fortell meg

Tror du jeg er sarkastisk hele tiden?? Er det det??

For da er d din feil

Jeg sier hvordan går det så kaller du meg negativ? Sorry jeg bare skjønner d ikke

🏓: Det er ikke det

🪀: Ok vet du hva bare ikke bry deg om å si d, skal bare snakke kjempe positivt til deg fra nå av

🏓: nei

🪀: neivel

🏓: endelig

🪀: ok...Jeg gruer meg faktisk hver gang du skal si fordi jeg er redd for at du skal være toxic

🏓: Hva mener du ?

(Grønn reader for mange timer ) 

🏓: Er du sur på meg??

🪀: Nei❤️

🪀: gn

(Grønn blir blokka) rød blokka grønn

Endret av Queen BB
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke holdt ut med noen av de. Merkelig kommunikasjon 🙄

Anonymkode: 9f55a...a0f

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde ikke holdt ut med noen av de. Merkelig kommunikasjon 🙄

Men, synes du at grønn er uskyldig eller ikke?

• Liker 1
Skrevet

like håpløse og barnslige begge to

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
Queen BB skrev (5 minutter siden):

Nei, de er begge like skyldig

Anonymkode: a0bc7...a6d

• Liker 6
Skrevet

Er dere venner? Og veldig unge?

For det virker som om ping pong rekkerten er veldig aggresiv avslående mot bomba, å ikke er åpen for kontakt? (Ser de ikke som rød og grønn?)

Er du bomba? Om dette er slik dere alltid kommuniserer, er det kanskje bra med avstand 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

For en usunn relasjon. Er dette et kjærestepar??

Jeg vet ikke hvem som er rød eller grønn, for emojiene har andre farger hos meg. Men nr 2 går rett i strupen på nr 1. Nr 1 går naturlig nok i forsvar. Alt dette er kommunikasjonsmetoder som ødelegger en relasjon. 

Så begge må vokse opp.

Anonymkode: 651ff...0ba

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, Rosakatt said:

Er dere venner? Og veldig unge?

For det virker som om ping pong rekkerten er veldig aggresiv avslående mot bomba, å ikke er åpen for kontakt? (Ser de ikke som rød og grønn?)

Er du bomba? Om dette er slik dere alltid kommuniserer, er det kanskje bra med avstand 

Men hvem synes du ødelegger vennskapet mer rød eller grønn og hvorfor? 

(Chatter på den måten ofte ja)

Skrevet
Queen BB skrev (12 minutter siden):

Hvem er mer bitchy grønn eller rød og gjerne forklar hvorfor du synes det og hva begge partnerne trenger å jobbe med eller forbedre.

🏓: Det er bare de jeg velger å vise fordi det er morsomt, de fleste av dem er ikke sånn. Og hvorfor bryr du deg egt?

Ok bare

Ha det r opptatt

Aner ikke hva du mente

🏓: Hvorfor sier du at du ikke mener det hele tiden men gjør samme tingen om og om igjen. Jeg skjønner bare ikke hva som er galt med deg .

HVA FAEN MENER DU

Hæ? Fortell meg

For da er d din feil

Jeg sier hvordan går det så kaller du meg negativ? Sorry jeg bare skjønner d ikke

🪀: Ok vet du hva bare ikke bry deg om å si d, skal bare snakke kjempe positivt til deg fra nå av

🪀: ok...Jeg gruer meg faktisk hver gang du skal si fordi jeg er redd for at du skal være toxic

(Grønn blir blokka) 

Ikke lett å være fjorten år ser jeg!

Dere er like ille begge to. Chill, drikk en kopp kamille te og gled dere til en mer modnere hjerne. Da blir alt så mye lettere.

Anonymkode: 0c8dd...888

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Queen BB skrev (Akkurat nå):

Først ville jeg ha tenkt rød, men jo mer jeg leser, så er det jo mye, naturlig nok som foregår i livene deres, som vi ikke har innblikk i, gjennom bare denne samtalen.

Å du trenger heller ikke forklare 

Virker som om dere misforstår hverandre, å at det er lettere for dere å gå til angrep på den andre, enn å åpne dere om hva som er den/de egentlige grunnen/grunnene til uvennskapet.

Er grønn sjalu? Bekymret for vennen? Føler seg avvist? 

Føler rød at grønn blander seg for mye, eller føler seg forhåndsdømt og derfor er avslående fra første melding? 

Er det andre ting? 

Kanskje dere snakker bedre over en cam/ telefon samtale eller ansikt til ansikt? 🙂

• Liker 2
Skrevet
Queen BB skrev (41 minutter siden):

Begge er like ille. Kanskje best å droppe hele relasjonen, lære seg normal kommunikasjon og vokse noen år 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Må bare nevne, det å være mentalt syk, det er ikke noe som man skal skamme seg over. Å det at rød sa, du er bare sjalu at ingen vil cumme til deg. Grønn, om det er deg, håper ikke du får dårlig selvtillit av det, det var frekt sakt. Selv om jeg også blir bekymret over hvor unge dere virker, å hvem alle disse mennene/ guttene er.

Bruk tiden med venner du føler deg sett og hørt med. Selv om krangler skjer, så skal du føle deg i trygg med venner ❤️

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Rosakatt said:

Må bare nevne, det å være mentalt syk, det er ikke noe som man skal skamme seg over. Å det at rød sa, du er bare sjalu at ingen vil cumme til deg. Grønn, om det er deg, håper ikke du får dårlig selvtillit av det, det var frekt sakt. Selv om jeg også blir bekymret over hvor unge dere virker, å hvem alle disse mennene/ guttene er.

Bruk tiden med venner du føler deg sett og hørt med. Selv om krangler skjer, så skal du føle deg i trygg med venner ❤️

Hvem mener du er mentalsk syk rød eller grønn? Skjønte ikke helt. 

Skrevet

Skjønte ingenting.

Ærlig talt så gav jeg litt opp etter 5-6 linjer, språket er alt for dårlig og kommunikasjonen utrolig på trynet overdrevent barnslig til at jeg orker å tolke hva som står der. Dere høres veldig unge ut, men allikevel, SÅ dårlig språk har jeg aldri møtt noen som har, selv ikke min venn med tung dysleksi.

Forresten ser jeg ikke noen grønn, ser en rød og en lilla.

gjrnr.png.f4668e4d519296450591c173e7ec40b0.png

Anonymkode: b69be...25a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Queen BB skrev (1 minutt siden):

Hvem mener du er mentalsk syk rød eller grønn? Skjønte ikke helt. 

Åh, mener ikke noen av dere er det 😅 Bare nevnte det, siden det ble brukt for å såre. 

Tilfelle noen av dere, eller noen som leser denne tråden, faktisk er eller senere blir mentalt syk og blir lei seg. 

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skjønte ingenting.

Ærlig talt så gav jeg litt opp etter 5-6 linjer, språket er alt for dårlig og kommunikasjonen utrolig på trynet overdrevent barnslig til at jeg orker å tolke hva som står der. Dere høres veldig unge ut, men allikevel, SÅ dårlig språk har jeg aldri møtt noen som har, selv ikke min venn med tung dysleksi.

Forresten ser jeg ikke noen grønn, ser en rød og en lilla.

gjrnr.png.f4668e4d519296450591c173e7ec40b0.png

Anonymkode: b69be...25a

Det kan være fordi du ikke har iPhone, men den lilla er grønn, og rød er rød.

Skrevet
1 hour ago, Queen BB said:

Ok bare

Ha det r opptatt

Aner ikke hva du mente

HVA FAEN MENER DU

Hæ? Fortell meg

For da er d din feil

(Grønn blir blokka) 

Ping pong rekkerten virker veldig bitchy mot bomba fordi bomba virker og bry seg på en slags syk måte, men bomba hadde ikke trengt og fyre seg så kraftig opp mot ping pong rekkerten.

Jeg hadde ikke orket noen av dem for og være ærlig, i tilegg så var det helt grusomt og prøve og lese det som sto der (gramatikken var ikke tilstede)

Anonymkode: 692fb...0d2

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Queen BB skrev (1 time siden):

Ingen tvil om at den røde er usikker på meg selv og har dårlig selvtillit. Jeg er psykolog og det var ikke mer enn denne samtalen som skulle til for min del, for å kunne forstå dette. Det er faktisk MYE som kommer frem i dialogen her.

Anonymkode: 2efa0...615

Skrevet

Jeg forstår jo at det kan bli mye drama når språket og kommunikasjonen ligger på dette nivået. Det må da oppstå mye unødvendige misforståelser? Begynn å skrive fullstendige setninger på forståelig norsk, så blir det kanskje mindre drama.

Hva slags venner er det som hakker på hverandre slik, begge er jo like ille?

Anonymkode: 2ba56...a6b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg ser det ut som rød føler seg angrepet, og uten tonefall og kroppsspråk og med en historie i vennskapet kan jeg skjønne det. Jeg kan også skjønne at det egentlig ikke var ment sånn, men med skriftlig kommunikasjon, og spesielt ufullstendige setninger og uten tegnsetting, er det veldig lett å misforstå tone og humør i det som blir sagt.

Når rød spør hva du vil og du sier "vet ikke", kan det fort tolkes som at du ikke har gode hensikter. Kunne svart med hva som var bekymringen for å åpne samtalen mer opp, men igjen er det avgjørende hvordan det blir sagt for at rød ikke skal føle seg angrepet. 

Jeg skulle ønske at så unge jenter ikke ble utsatt for sånt språk fra gutter, for her virker det for meg som det har blitt normalisert for rød, og at det sexuelle er de enkleste komplimentene hun kan fiske etter. Når hun da får de komplimentene hun tror hun ønsker og du antyder at hun ikke bør få dem, er det ikke så rart at hun reagerer med sinne. Da er samtalen allerede lukket og det vil bli ekstremt vanskelig for deg å få henne til å åpne seg uten å virkelig forklare at din bekymring kommer fra et godt sted. Jeg klarer ikke å se at du prøver på det. 

Jeg håper dere kan sette dere ned sammen en gang slik at du kan beklage at du virket så angripende og overbevise henne om at du ønsker hun kan få hyggeligere kommentarer, siden du synes hun fortjener det, for da kan tonefall, ansiktsuttrykk og kroppsspråk hjelpe henne å tro på det. Jeg er selvfølgelig enig i at det er hun som snakker styggest, men jeg tror dette er en situasjon der hun føler seg så usikker og angrepet at det er du som har størst sjanse for å rydde opp igjen. 

Hvis ikke du klarer å redde henne fra å godta denne måten å bli snakket til(altså fra guttene), håper jeg at du klarer det for deg selv. Det blir lettere å få bedre selvtillit og selvfølelse hvis dine verdier defineres på andre områder. Og hold ut, livet blir enklere når dere blir 25. 

Her har jeg antatt ting og gjettet meg til ting som kanskje ikke er tilfellet, så hvis det jeg sier er feil, så får du se bort fra det, men det er sånn dette ser ut for meg. Hilsen mamma til tenåringer som jobber med studenter på universitet og synes livet som ung virker enda vanskeligere nå enn da jeg var ung (selv om hormoner osv gjorde det vanskelig før også)

Anonymkode: ead4f...0bb

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...