GĂ„ til innhold

Han svarer alltid merkeligđŸ€”

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterrer meg at fyren jeg dater alltid bruker utropstegn enten han legger ut ting pÄ insta eller snapchat utropstegn. Hver setning.. nÄr han skriver melding til meg f.eks sÄ fin du er. Legger til utropstegn. UndÞvendig, virker kaldt og kynisk. Vil heller det skal legges til en emoji med hjerter eller noe. Istedet for utropstegn, bruker aldri utropstegn sjÞÞl. Er det vanlig blant menn i 40 Ärene og bruke det? Bare der virker sÄ surt Ä bruke det.

Anonymkode: 7d7c2...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig!

Anonymkode: da966...d36

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kaldt er det jo ikke, det er ropete.

Og viser at han ikke kan tegnsetting.

Du er bedre menneske enn meg, for jeg hadde kommentert det 😛

Anonymkode: c8a2b...c67

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

"SĂ„ fin du er!"

"Jeg er ikke dauhĂžrt..."

• Liker 3
Skrevet

Mange menn er forskjellig, nÄr det er snakk om texting og alle har sin mÄte Ä tolke det pÄ. 

Anonymkode: 69c6c...2ea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Irriterrer meg at fyren jeg dater alltid bruker utropstegn enten han legger ut ting pÄ insta eller snapchat utropstegn. Hver setning.. nÄr han skriver melding til meg f.eks sÄ fin du er. Legger til utropstegn. UndÞvendig, virker kaldt og kynisk. Vil heller det skal legges til en emoji med hjerter eller noe. Istedet for utropstegn, bruker aldri utropstegn sjÞÞl. Er det vanlig blant menn i 40 Ärene og bruke det? Bare der virker sÄ surt Ä bruke det.

Han mĂ„ du droppe đŸ€­

Anonymkode: b03ea...0e1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kaldt er det jo ikke, det er ropete.

Og viser at han ikke kan tegnsetting.

Du er bedre menneske enn meg, for jeg hadde kommentert det 😛

Ja, enig. Nei har jo latet som ingenting. Selvom det innerst inne holder pĂ„ Ă„ koke av sinne...😂 tar det opp i fylla med han, du ro ned litt pĂ„ utropstegn! Neste gang jeg mĂžter han skal jeg rope hĂžyt: oii sĂ„ kjekk du er

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han mĂ„ du droppe đŸ€­

Anonymkode: b03ea...0e1

Kan nok fikses, fyren er bra. Men irriterrer meg veldig mye.

Skrevet

MEN HVA OM HAN BRUKTE CAPS-LOCK HELE JÆVLA TIDEN!!!???!!!

• Liker 6
Skrevet

AltsÄ:

SĂ„ fin du er.

vs

SĂ„ fin du er!

Virker ikke nummer to mer entusiastisk?

Jeg er en mann i fÞrtiÄra (enn sÄ lenge), og jeg har vokst opp med tegnsetting som ikke omfatter emotikoner, og det har kona ogsÄ, sÄ for oss er et utropstegn mer engasjert og entusiastisk enn et punktum eller en setning uten avslutning.

Vi er nok oldinger.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har chattet med menn som bruker null emoticons og null utropstegn.

Har ogsÄ chattet med en mann som brÞker en sinnsykt mengde emoticons, og en god andel utropstegn 

Har chattet med menn som liker Ă„ si en setning om gangen.

Og menn som skriver hele brev.

Alle er forskjellige, og fint er det. Man mÄ ikke bli sÄ smÄlig av seg at man henger seg opp i smÄtteri. Man mÄ lese det som blir sagt, og ordene mellom linjene. Du ogsÄ, skriver sikkert pÄ en mÄte som kan vÊre irriterende for andre.

Anonymkode: b157f...fa1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dump! dump! dump!

Anonymkode: 2ff21...cac

Skrevet

Menn over 40 bruker ikke emojis og i hvertfall ikke hjerte emojis 

Anonymkode: 69074...704

Skrevet

Dropp han, det lyser RĂždt flagg đŸš©

Anonymkode: bd9e1...f35

Skrevet

Virker vel mer ropete enn kynisk?

Jeg synes for den saks skyld at ts virker flat i humÞret, nÄr hun ikke bruker ett eneste utropstegn og liksom er irritert/sint. 

Anonymkode: 6a169...135

• Liker 1
Skrevet

Menn er kanskje noe mindre opptatt av korrekt tegnsetting enn kvinner.

Kjenner et par menn i 50-Ärene som bruker tre eller flere punktum pÄ slutten av en setning, nesten samme hva det gjelder. De tror nok det er kunstpauser, men de fremstÄr veldig irriterte. Kjenner en annen som er over 70 og bruker emojis som om han var 40 Är yngre og det er altsÄ sÄ sÞtt at jeg nesten besvimer.

Men TS, jeg ville bare forsĂžkt Ă„ overse det. Ettersom du blir bedre kjent med han vil du "hĂžre hans stemme" i chatten og den vil vĂŠre hĂžyere enn noen utropstegn. ❀

Anonymkode: 992eb...856

Skrevet
Hansehan skrev (8 timer siden):

AltsÄ:

SĂ„ fin du er.

vs

SĂ„ fin du er!

Virker ikke nummer to mer entusiastisk?

Jeg er en mann i fÞrtiÄra (enn sÄ lenge), og jeg har vokst opp med tegnsetting som ikke omfatter emotikoner, og det har kona ogsÄ, sÄ for oss er et utropstegn mer engasjert og entusiastisk enn et punktum eller en setning uten avslutning.

Vi er nok oldinger.

Men utropstegnet mister sin funksjon om man benytter det hele tiden. Er man sÄ engasjert og entusiastisk at man fÞler det passer Ä bruke det etter enhver setning, virker man jo manisk.

Anonymkode: 717fa...d17

• Liker 1
Skrevet

Dumpe en mann fordi han bruker utropstegn nĂ„r han sender melding? đŸ€ŁđŸ€Ł

Ts: Er det ikke bare Ä forholde seg til at han hverken roper eller er sint nÄr han bruker utropstegn, nÄ har du lÊrt at det bare er sÄnn han skriver?

• Liker 2
Skrevet

Virker rart Ä bruke det hele tiden. Jeg kjenner en kvinne som gjÞr det ofte pÄ sms. Da tolker jeg det som at hun roper ut og er sint.

Jeg hadde rett og slett spurt han hvorfor han bruker sÄ mye utropstegn. En gang det var god stemning sÄ han ikke tar det som en bebreidelse. 

Skrevet
mcs skrev (22 minutter siden):

Dumpe en mann fordi han bruker utropstegn nĂ„r han sender melding? đŸ€ŁđŸ€Ł

Ts: Er det ikke bare Ä forholde seg til at han hverken roper eller er sint nÄr han bruker utropstegn, nÄ har du lÊrt at det bare er sÄnn han skriver?

Hvorfor skal ts mĂ„tte tilpasse seg denne mannen?. Utropstegn er bare en liten del av et mye stĂžrre problem kan med 100% sikkert si at denne mannen ville jeg styrt unna đŸš© lĂžp.

Anonymkode: bd9e1...f35

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...