AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jeg tenker å booke time hos en dyktig bryns stylist for å forme brynene mine. Denne salongen har sjelden ledige timer, men de har ledig nå på mandag. Casen er at jeg nappet brynene mine for en uke siden, har det noe å si? Foretrekker behandler at man helst har spart litt før man har time? Anonymkode: e9701...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det går fint. Hun jeg går til tryller virkelig og jeg går inn med pistrete små lyse bryn, og ut med flotte mørke og velformede bryn. Bare ikke rør dem mer før du går. Anonymkode: a7138...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går fint. Hun jeg går til tryller virkelig og jeg går inn med pistrete små lyse bryn, og ut med flotte mørke og velformede bryn. Bare ikke rør dem mer før du går. Anonymkode: a7138...f29 Takk for svar☺️ Jeg tenkte i første omgang å bare forme dem, ikke farge, er livredd for mørke dominerende bryn😬 Anonymkode: e9701...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 Bare pass på så du ikke ender opp som uncle Leo Anonymkode: 47a4b...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ser ikke poenget med å betale for brynsstyling når du nylig har nappet i en form. Da har ikke stylisten noe bra utgangspunkt for å forme i den formen hun mener passer best. Anonymkode: f0145...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå