Gå til innhold

Kjenner at det er noe med høyre kneet. Jeg jogger mye. Merker det om nettene at plutselig kjenner jeg det i kneet. Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jogger mye, og har jogget mye de siste månedene. Men er kun i høyre kneet jeg merker det. Men er såpass lite plagsomt at jeg merker til det kun sånn plutselig 1-2 ganger om natten kanskje, og når jeg tar høyre beinet opp og fram og ned igjen (altså når jeg kun prøver å kjenne etter) at jeg merker at det er noe. Noen som har peiling? Kan jeg fortsette å jogge eller bør jeg ta pause? Kan det bli verre visst jeg jogger? Evt. hvor lang pause bør jeg ta? Og bør jeg gå til lege for å sjekke?

Anonymkode: 3ece8...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at du kjenner noe, som om det er noe inni, du enten kjenner det som en dump på flat vei på en måte eller?

Anonymkode: 51fa1...a31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen som har peiling?

Ja, legen din har.

Anonymkode: fe982...d57

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva mener du at du kjenner noe, som om det er noe inni, du enten kjenner det som en dump på flat vei på en måte eller?

Litt smerte, liksom, men kun når jeg prøver å kjenne etter, og noen ganger om nettene. Ellers merker jeg ikke noe når jeg jogger og går rundt omkring, osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt smerte, liksom, men kun når jeg prøver å kjenne etter, og noen ganger om nettene. Ellers merker jeg ikke noe når jeg jogger og går rundt omkring, osv.

Hm jeg ville vært forsiktig med greier med kneet, kneskader og problemer er noe av det som bruker lengst tid på å bli bra. Fallt på ski for 13 år siden og fikk en smell i kneskålen, masse trening og fysioterapi og likevel klarer jeg ikke å sitte gjennom en 2 timers kinofilm før hele kneet er i fyr og flamme, men ellers greit. 

Ta deg en tur til lege så de får klemt og tafsa litt på kneet og kjent etter.

• Hjerte 1
Skrevet

Slutt å kjenn etter, er sikkert bare regn på vei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg jogger mye, og har jogget mye de siste månedene. Men er kun i høyre kneet jeg merker det. Men er såpass lite plagsomt at jeg merker til det kun sånn plutselig 1-2 ganger om natten kanskje, og når jeg tar høyre beinet opp og fram og ned igjen (altså når jeg kun prøver å kjenne etter) at jeg merker at det er noe. Noen som har peiling? Kan jeg fortsette å jogge eller bør jeg ta pause? Kan det bli verre visst jeg jogger? Evt. hvor lang pause bør jeg ta? Og bør jeg gå til lege for å sjekke?

Ville tatt 2 vekers pause og så begynt forsiktig å jogge igjen. Viss det framleis var vondt ville eg tatt ein tur til legen.

Og uansett aldri aldri aldri jogge på asfalt!

Anonymkode: 01d8e...483

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Ville droppet joggingen og trent på en mindre belastende måte. Vondt I kneet kan være flere ring. Kommer ann på hvordan vondt, hvor og om det stråler til fra noe sted.  

Skrevet

Menisken kanskje 🤷‍♀️

Anonymkode: 6ea1e...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...