Gå til innhold

Leie (bryst) pumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Avent pumpe, men jeg får ikke helt "dreisen" på det. Aner ikke hvor lenge en skal sitte der og forsøke å få ut noen dråper, men det går jaggu seint. Derfor har jeg hånd pumpet litt og fryser det etterhvert. Men... det går jo ikke fort det heller. ;-) Derfor har jeg tenkt på elektrisk pumpe, kanskje det vil fungere litt bedre. En slipper forhåpentligvis å belaste armen så veldig mye da.

Jeg ammer vanligvis, så det er for å ha litt i reserve.

Men noen som vet hvor en kan få leie / låne elektronisk pumpe og hva det koster?om helsestasjonen har det, eller eventuelt butikker ?

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Jeg lånte på helsestasjonen, det var gratis og jeg fikk ha den så lenge jeg ville.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Ta kontakt med ammehjelppen i din kommune , lurer på om det var ca 100 kr uka jeg

Skrevet
Jeg har Avent pumpe, men jeg får ikke helt "dreisen" på det. Aner ikke hvor lenge en skal sitte der og forsøke å få ut noen dråper, men det går jaggu seint. Derfor har jeg hånd pumpet litt og fryser det etterhvert. Men... det går jo ikke fort det heller. ;-) Derfor har jeg tenkt på elektrisk pumpe, kanskje det vil fungere litt bedre. En slipper forhåpentligvis å belaste armen så veldig mye da.

Jeg ammer vanligvis, så det er for å ha litt i reserve.

Men noen som vet hvor en kan få leie / låne elektronisk pumpe og hva det koster?om helsestasjonen har det, eller eventuelt butikker ?

Jeg fikk medela mini-elektrisk i gave, tror den koster ca. 600,- og den fungerer fint for meg. Ammer ikke, og hadde lite melk, men lillegutt er 3 mnd nå og får fortsatt mm.. Så jeg er kjempefornøyd med denne. (Bråker som et uvær, men gjør jobben sin) Ellers så er det mulig å leie pumpe gjennom ammehjelpen, ulike bandagister, og de fleste helsestasjoner. Men det kan bli dyrt å leie i lengden....

Skrevet

Min medelapumpe med 2 flasker kostet 800 kroner.

Ser at de også selges brukt på www.finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...