L@dy Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har Avent pumpe, men jeg får ikke helt "dreisen" på det. Aner ikke hvor lenge en skal sitte der og forsøke å få ut noen dråper, men det går jaggu seint. Derfor har jeg hånd pumpet litt og fryser det etterhvert. Men... det går jo ikke fort det heller. ;-) Derfor har jeg tenkt på elektrisk pumpe, kanskje det vil fungere litt bedre. En slipper forhåpentligvis å belaste armen så veldig mye da. Jeg ammer vanligvis, så det er for å ha litt i reserve. Men noen som vet hvor en kan få leie / låne elektronisk pumpe og hva det koster?om helsestasjonen har det, eller eventuelt butikker ?
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Jeg lånte på helsestasjonen, det var gratis og jeg fikk ha den så lenge jeg ville.
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Ta kontakt med ammehjelppen i din kommune , lurer på om det var ca 100 kr uka jeg
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har Avent pumpe, men jeg får ikke helt "dreisen" på det. Aner ikke hvor lenge en skal sitte der og forsøke å få ut noen dråper, men det går jaggu seint. Derfor har jeg hånd pumpet litt og fryser det etterhvert. Men... det går jo ikke fort det heller. ;-) Derfor har jeg tenkt på elektrisk pumpe, kanskje det vil fungere litt bedre. En slipper forhåpentligvis å belaste armen så veldig mye da. Jeg ammer vanligvis, så det er for å ha litt i reserve. Men noen som vet hvor en kan få leie / låne elektronisk pumpe og hva det koster?om helsestasjonen har det, eller eventuelt butikker ? ← Jeg fikk medela mini-elektrisk i gave, tror den koster ca. 600,- og den fungerer fint for meg. Ammer ikke, og hadde lite melk, men lillegutt er 3 mnd nå og får fortsatt mm.. Så jeg er kjempefornøyd med denne. (Bråker som et uvær, men gjør jobben sin) Ellers så er det mulig å leie pumpe gjennom ammehjelpen, ulike bandagister, og de fleste helsestasjoner. Men det kan bli dyrt å leie i lengden....
Hermula Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Min medelapumpe med 2 flasker kostet 800 kroner. Ser at de også selges brukt på www.finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå