AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Nå svarer hun meg ikke på meldinger lenger. Jeg fortalte henne hva som hadde skjedd. Nå ignorerer hun meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: 69686...d26
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Det sier vel like mye om din venninne, at hun har en datter som mobber og i tillegg ikke er med på å løse det. Kvitt deg med henne. Anonymkode: 002ae...df4 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 En veldig merkelig reaksjon. Enten benekter hun det, eller så er det noe med datteren hennes hun ikke vil fortelle deg. Men uansett, om det er det siste, så burde hun uansett litt folkevett og støttet deg på et vis. Undelig reaksjon med andre ord. Anonymkode: f39f4...37e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det sier vel like mye om din venninne, at hun har en datter som mobber og i tillegg ikke er med på å løse det. Kvitt deg med henne. Anonymkode: 002ae...df4 Jeg vet det, men samtidig så har vi vært nære venninner. Hun har støttet meg ved dødsfall i familen m.m. Mulig jeg er naiv, men skjønner det ikke. Er helt knust! Anonymkode: 69686...d26
Gjest Wrightandrong Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Her bør du ikke gi deg før du får et godt svar. En god venninne tar slikt på alvor, og viser vilje til å ordne opp, selv om det kan være en vanskelig sak. Så her kan du jo si at du forventer at saken blir prioritert. Fortsetter hun slik du beskriver, viser det bare hva slags type hun egentlig er. Uansett skal dette bli ordnet opp i, med eller uten hennes vilje.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Wrightandrong skrev (22 minutter siden): Her bør du ikke gi deg før du får et godt svar. En god venninne tar slikt på alvor, og viser vilje til å ordne opp, selv om det kan være en vanskelig sak. Så her kan du jo si at du forventer at saken blir prioritert. Fortsetter hun slik du beskriver, viser det bare hva slags type hun egentlig er. Uansett skal dette bli ordnet opp i, med eller uten hennes vilje. Vet uke hvordan jeg ikke gir meg her. Hvordan kan jeg i så fall gå frem? TS Anonymkode: 69686...d26
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Ble hun mobbet av flere barn? Hadde venninnen din null reaksjon til at datteren hennes mobbet din datter? Anonymkode: e0341...387
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble hun mobbet av flere barn? Hadde venninnen din null reaksjon til at datteren hennes mobbet din datter? Anonymkode: e0341...387 Ja, flere. Hun sier at datteren ikke forstår. Vi er knust TS Anonymkode: 69686...d26
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vet uke hvordan jeg ikke gir meg her. Hvordan kan jeg i så fall gå frem? TS Anonymkode: 69686...d26 Hvis dere er så nære venninner så hadde jeg jammen meg dratt på et aldri så lite hjemmebesøk. Hun må tåle at dere kan diskutere situasjoner mellom barna deres, uten at det skal gå utover deres relasjon. Anonymkode: 002ae...df4
Gjest Wrightandrong Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet uke hvordan jeg ikke gir meg her. Hvordan kan jeg i så fall gå frem? TS Anonymkode: 69686...d26 Er litt usikker på den første setningen din, men jeg tror jeg forstår hva du mener. Når dette har skjedd i skolesammenheng, har de faktisk en plikt til å ta dette på alvor. Det kommer klart frem i opplæringsloven. Vil eller klarer ikke skolen å ta tak i dette på en tilfredsstillende måte, kan dere gå videre til fylkesmannen. Samler dere sammen så mye dokumentasjon som mulig (alt fra møter til beskrivelse av konkrete episoder med mobbing), kan det være til stor hjelp for videre saksgang. Endret 28. oktober 2022 av Wrightandrong
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet uke hvordan jeg ikke gir meg her. Hvordan kan jeg i så fall gå frem? TS Anonymkode: 69686...d26 Kommer helt an på hva du skrev til henne i meldingen. Det kan jo tenkes at hennes datter har en annen versjon enn din datter. Men du kan jo eventuelt dra hjem til henne, og prøve å få til en konstruktiv samtale hvor du ikke dømmer noen før alle sider har kommet frem Anonymkode: 908c1...ee8
Aragon Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sier vel like mye om din venninne, at hun har en datter som mobber og i tillegg ikke er med på å løse det. Kvitt deg med henne. Anonymkode: 002ae...df4 Dette 👆🏼 👍🏻 Man er ikke med ungene hele tiden , og ting kan skje . Men man må kunne forvente av foreldrene at de tar tak i det og likevel kan snakke med de som tok det opp, selv om det er kjipt . Når dette skal være en venninne er det bare tragisk at hun oppfører seg sånn, ikke no vennskap å bruke mer tid på . Skjønner at du synes det er leit ❤️ Endret 28. oktober 2022 av Aragon 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå svarer hun meg ikke på meldinger lenger. Jeg fortalte henne hva som hadde skjedd. Nå ignorerer hun meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: 69686...d26 Dette er klassisk. hun er fornærmet, skamfull og mulig sint på deg fordi du har «pekt» mot datteren hennes. Dette er hennes problem og ikke ditt. Bra du sier fra 💪🏼 Hun hadde nok gjort det samme hadde det vært motsatt. Støtt datteren din Anonymkode: c6983...064 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå