Gå til innhold

Jeg avviste han så tok jeg det tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant tonen god kjemi, men så etter 1 døgn med litt prat avviste jeg han siden jeg er gift, det er han også, men han mente det ikke gjorde noe, jeg sa at jeg klarte ikke det alikavel

men ja så har vi pratet litt til, hvor han får et nytt håp, men blir avvist igjen, etter 1 døgn hvor jeg har tenkt mye på han klarer jeg ikke mere og faller for han, sier det at vi kan være elskere , men da sier han nei  vi holder oss til venner ? 24 timer før var han klar for å hoppe til sengs . 

Kan noen hjelpe meg og forstå? 

Anonymkode: 6027f...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sikkert bare spennende i fantasien for han og ikke i virkeligheten. Det må du akseptere og respektere.

Anonymkode: 7d39b...e20

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var sikkert bare spennende i fantasien for han og ikke i virkeligheten. Det må du akseptere og respektere.

Hva mener du? 
ca 5 min før han bestemte seg for å si vi var venner , var han også  klar til å hoppe til køys 

Skrevet

Synes synd på mannen din!

Anonymkode: 0bc2b...f39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva mener du? 
ca 5 min før han bestemte seg for å si vi var venner , var han også  klar til å hoppe til køys 

Det er langt fra tanke til handling. 

• Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi fant tonen god kjemi, men så etter 1 døgn med litt prat avviste jeg han siden jeg er gift, det er han også, men han mente det ikke gjorde noe, jeg sa at jeg klarte ikke det alikavel

men ja så har vi pratet litt til, hvor han får et nytt håp, men blir avvist igjen, etter 1 døgn hvor jeg har tenkt mye på han klarer jeg ikke mere og faller for han, sier det at vi kan være elskere , men da sier han nei  vi holder oss til venner ? 24 timer før var han klar for å hoppe til sengs . 

Kan noen hjelpe meg og forstå? 

Du er gift. Hold opp med det der. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han ble vel lei vinglingen din.

Anonymkode: 02d3a...caf

Skrevet

Du var usikker allerede før sex, tenk hvor usikker du vil være etter sex. 

Han tenker nok at du ikke har samvittighet til å være utro, så han vil ikke risikere at du "letter på hjertet" til ektemann etter sex.

Anonymkode: efb2a...00b

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke invester mer i han TS. Kan bli forferdelig vanskelig å komme seg ut av. Bedre nå enn om tre måneder, jeg lover. Jeg er singel, men har rotet meg bort i en som er samboer. Skulle aldri gjort. Er blitt forelsket, og nå må jeg løsrive meg. 

Anonymkode: 2f053...5e0

• Nyttig 1
Skrevet

Enten så var han lei av å få følelsene sine lekt med av deg, og/eller så innså han hvor skadelig det dere begynte på kunne bli.

Anonymkode: 6b322...e4c

• Nyttig 2
Skrevet

Vær voksen, og ikke la 1 døgn med ditt og datt bety allverdens.. skill deg fra din mann hvis du ikke liker å være trofast.

Anonymkode: d3d7a...6ca

• Nyttig 1
Skrevet

Skal jeg ta kontakt med han ? Eller er det desperat?

Skrevet

Forhåpentligvis har han innsett at du ikke er verdt å risikere ekteskapet for. Og det burde du innse også. Eller ha nok respekt for din partner at du lar vedkommende gå før du har sex med andre.

Anonymkode: 75a50...ebe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forhåpentligvis har han innsett at du ikke er verdt å risikere ekteskapet for. Og det burde du innse også. Eller ha nok respekt for din partner at du lar vedkommende gå før du har sex med andre.

Anonymkode: 75a50...ebe

Jeg har latt ekteskapet gå, hvordan kan jeg komme i kontakt igjen uten å virke desperat? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 1.26):

Enten så var han lei av å få følelsene sine lekt med av deg, og/eller så innså han hvor skadelig det dere begynte på kunne bli.

Anonymkode: 6b322...e4c

Dette! Han våknet nok opp - og samtidig var han nok ikke så veldig happy med at du avviste, ombestemte deg, avviste and so on....Ikke bra på noe som helst måte, så han gjør seg kanskje kostbar - eller best av alt: Skjønner at dette ikke er smart å gjøre. Det håper jeg du også forstår. Gjør slutt på hjemmebane før dere går den veien der.....

Anonymkode: 8cd4e...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har latt ekteskapet gå, hvordan kan jeg komme i kontakt igjen uten å virke desperat? 

Noen som Kan hjelpe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...