sommermor Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 I dag har jeg sett en episode av en ny krimserie på kanal fem. Det nå være noe av det sterkeste jeg har sett på lang tid. Her fikk vi historien om en ung gutt fra han var liten, til alt gikk så alt for galt da han var 16. Faren hans ble intervjuet og han gav et realistisk bilde av oppveksten til sønnen. Gutten hadde et voldsomt sinne, en gang slo han ut et vindu på rommet sitt. Alt kulminerte med at gutten som 16 åring ble trippelmorder. Han skulle overnatte hos en venn og endte med å drepe foreldrene til vennen og vennen sin. Vi ser mye true crime, men her er det ikke voldsomme åstedsbilder. Men historien bak, hva som kan ha utløst den grusomme gjerningen. Og her er det faktisk faren hans som anmelder sønnen til politiet,etter at sønnen har tilstått. Gutten får tre livstidsdommer, og ender med å ta livet sitt i fengsel etter 10 år. Jeg husker ikke akkurat hva serien heter, men det var noe med ondskap. Den er amerikansk. Jeg kan ikke en gang greie å sette meg inn i hvordan det må være for de foreldrene som måtte leve med at sønnen begikk 3 drap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tok meg to sekunder å google på vg's tvguide. For de som vil se den heter den altså: Evil Lives Here: I Have To Do The Right Thing Anonymkode: db8f2...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå