AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Hva er den best betalte deltidsjobben for ungdom? Har hørt industri og kommunale jobber (særlig omsorgsboliger) har ganske bra betalt for ungdommer. Noen som kan bekrefte? Eventuelt anbefale andre jobber som er bra betalt. Gjerne skriv hva timelønnen er. Anonymkode: 1958c...cb9
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Tjenester innenfor helsetjenester som du selv nevner i tillegg til alle andre (innenfor helsetjenester). Det er bare viktig at ungdommen selv er innstilt for å jobbe, og ikke bare tjene penger da det er viktige og avgjørende jobber.😊 Timelønna antar jeg at ligger mellom 200-300kr, og vil heretter bare øke med alder og erfaring.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Er noen år siden nå, men jeg tjente veldig mye mer ved å stå i oppvask enn venner som jobbet i butikk! Hadde vel rundt 50% høyere lønn, i tillegg til at jeg jobbet mest kveld, og dermed også fikk kveldstillegg på nesten alle vakter. Anonymkode: 696d1...005 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Jeg jobbet som assistent kommunalt i hjemmesykepleien 2014-2016 som deltidsjobb ved siden av studier. Timelønna var rundt 150 kroner den tiden. Forskjell fra butikker og andre private selskaper er at du får kveldstillegg og helgetillegg selv om du kun jobber 1 vakt i løpet av måneden. Butikker osv krever gjerne at du har et visst antall timer før du får UB tillegg. Det er vel hovedgrunnen til at det er bedre betalt. Timelønna var ca. lik som butikk tariff. Det var også vesentlig lettere å få ekstravakter i helsevesenet enn i butikk. Samt at en kan jobber søndager og andre helligdager. Anonymkode: 3ac32...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå