Gå til innhold

Tørke som gjør at fornuften forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var fest hjemme hos meg som min sønn( 25 år ) hadde . Jeg kjente de fleste av dem siden de ofte var hos oss enten på besøk hos min sønn eller mine døtre. Jeg kom hjem fra jobb  kl.02.00 etter nattevakt. Noe som ingen hadde noe i mot. Men da de hadde drukket en del allerede, falt den ene etter den andre fra, og til slutt var det bare meg, og 2 av gutta igjen. Vi fikk stabla sønnen min til sengs, jeg hadde ikke blitt fullere enn at jeg fint klarte å tenne på disse 2 og ga dem en tett og god klem, og som en vet, det skjer jo noe hos  gutta da😅 Vi endte opp i senga mi, og hadde oss lenge og røft.  For meg var det en positiv opplevelse etter tørke i sikkert 4 år, men har i ettertid tenkt at dette var lite smart. Møter disse ofte og igjen både i jobben min og på besøk hos min sønn, og dei har ikke sagt noe om dette. Men er redd at en eller annen gang blir dette kjent.

Lurer på om de er andre voksne kvinner etter lang tids tørke har gjort det samme, føler meg dum men der og da forsvant fornuften.

Noen hemmeligheter, er greit å bare forbli en hemmelighet og har nå et aktiv sex-liv, men den gangen for 5 år siden var det tørketid.

Endret av Modent
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha, tidligere så skrev du at du har jevnlig sex, og når hadde du plutselig tørke 😂

Roberto

Anonymkode: e750d...a3f

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke at ikke kvinneguiden banner de runketrollene som bare er her for sexhistorier og tull. Dette er ikke Cupido! Det er barn som henger her!

Anonymkode: 20c79...0bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...