AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Lurer du noen gang på hvordan det ville vært om du ble singel idag? Jeg har en fantastisk mann som er omsorgsfull, intelligent, sjarmerende, kjekk. Jeg leser noen ganger tråder på singelliv og dating og det slår meg at jeg tror det ville vært veldig vanskelig å finne en like bra mann om jeg skulle datet nå. Om det skulle bli brudd, så ser jeg ikke for meg at jeg kunne funnet en like bra mann. Jeg føler meg ekstremt heldig som allerede har en. Hva tenker dere som har vært i forhold i mange år? Tror dere det ville væt enkelt å date nå om det ble brudd eller dødsfall? Er alle de bra mannfolka tatt? Anonymkode: cc9dc...e95 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Hadde jeg blitt alene nå, ville jeg ikke hatt noen ny mann. Jeg hadde nytt mitt eget, og venners, selskap. Kanskje en elsker (enslig), om lysten skulle bli stor, men ingen ny mann i mitt hjem. Har pr i dag det man kaller en grei å solid mann, og et godt forhold, men likevel...Sånn er det bare. Anonymkode: 75e84...5ac 3 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Det kommer jo stadig nye gode, men de er for unge Jo eldre man blir, jo vanskeligere blir det som regel.
Rosakatt Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Har nylig blitt singel etter over 11 år med det jeg føler er en unormalt snill mann. (Vi er enda gode vennner 😊) Lurer på om jeg noen sinne vil bli kjennt med noen igjen. Virker bare rart og skummelt. Føler det samme som deg. Nå er jo jeg singel da, men føler ikke jeg skal date, det høres ikke gøy ut der ute 😅 krysser fingrene for å bli så forelsket at jeg blir lurt til å date uten å måtte tenke så mye på hvor vanskelig det kan være 🤞😁 men noen ganger må man på date for å bli forelsket.. hoff! 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Har vært sammen siden 2007. Hadde ikke orket et nytt forhold. Blir jeg singel så blir jeg alene, med barna da. Anonymkode: b6d5b...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg ville ikke hatt en annen mann. Heller levd som singel sammen med barna mine. Anonymkode: e6045...fab 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Menn er til for sex og hygge, men ikke til å bo med. Anonymkode: b09d4...cf4 5 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg møtte samboeren min for 12 år siden. Da var han 23 og jeg 42 og vi er like forelsket som vi var den gang. Ingen barn, bare oss og det har fungert ganske bra hittil. Anonymkode: c64aa...ed5 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Lurer du noen gang på hvordan det ville vært om du ble singel idag? Jeg har en fantastisk mann som er omsorgsfull, intelligent, sjarmerende, kjekk. Jeg leser noen ganger tråder på singelliv og dating og det slår meg at jeg tror det ville vært veldig vanskelig å finne en like bra mann om jeg skulle datet nå. Om det skulle bli brudd, så ser jeg ikke for meg at jeg kunne funnet en like bra mann. Jeg føler meg ekstremt heldig som allerede har en. Hva tenker dere som har vært i forhold i mange år? Tror dere det ville væt enkelt å date nå om det ble brudd eller dødsfall? Er alle de bra mannfolka tatt? Anonymkode: cc9dc...e95 Tror ikke det hadde vært så lett å finne en ny som er stødig og skikkelig, uten mye bagasje. Min mann har sine sider, men jeg må minne meg selv på at han er et ordentlig kupp egentlig. Det skal mye til for at jeg skal bytte han ut. Da måtte det være fordi han var utro eller gjorde noe annet graverende. Anonymkode: 40b97...56d 1 1
Fremmed fugl Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Hadde min kone dødt. Da vet jeg at jeg vil og vår sønn vil bli gutteklubb, til han blir voksen. Ikke noen andre som skal inn der. Verdens herligste lille gutt, jobb, og venner. Kommer være utrolig trist men er min plikt å se til at det blir bra. 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Å bryte utav "skapet" etter vel 40 år vil innebere en stor omstilling, og bare tanken på å begynne på nytt igjenn er nokså fjærn. Vi er vel det mange vil omtale som veleatblerte, og økonomien er bra, og hun trviet best bak strikkepinnen, og ein tur ut å røyke engang iblandt. Kiloen er etterhvert blitt gått synleg, og merker det tidvis på humøret hennes. Har imidlertid de senere årene innsett at eg på mange måter kunne hatt det vel så bra som singel ettersom vi har vokst ifra hverandre på en rekke områder. Vi spiser ved samme bord, og deler ekteseng, men sexen er fraverende, og kommunikasjonen like så. Anonymkode: bbc11...cc1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 Spørs hva du mener med å date? Det virker som du tenker at dating er en prosess som skal lede til en ny fast langvarige relasjon. Og det er det jo egentlig ikke. Dating er en ekstremt givende og morro aktivitet, men den blir rævkjørt av folk som desper etter «å finne noen». Om jeg skulle bli singel det hadde vært helt utmerket. Hadde gått supert. Hadde datet som bare det. Truffet så mange nye spennende mennesker jeg hadde rukket over. Reist. Levd. Anonymkode: f9d4a...219 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 På sett og vis vet jeg ikke om jeg da hadde villet ha noen ny mann inn i livet på en stund, utover kanskje en (singel) elsker/venn med fordeler. Da hadde jeg kunnet konsentrere meg mer om mine svakheter/å bygge meg opp igjen, og om barnet vårt. Dessuten ville jeg vært på vakt med tanke på giftige trekk/dynamikk i familien til en eventuell ny mann. Svigermoren jeg har nå er av den giftige og manipulative sorten, og mannen har alltid hatt et nært forhold til henne. Jeg sank dypt ned i kvikksanden før mannen evnet å ta innover seg hvor ille det faktisk var for meg. Anonymkode: 7f363...7b7
tussi84 Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 ikke helt gått 10 år enda, men 9,5 ca. Jeg klarer ikke å forestille meg selv som singel lenger. Jeg er på en måte blitt så vant til at jeg har en partner. Jeg tror det ville gått langt tid etter et brudd før jeg følte meg klar for å date noen andre. Hvis dødsfall tror jeg at det kunne tatt enda lenger tid. Ville kanskje på en måte følt at jeg bedro min avdøde ektemann med en ny en selv om det ikke er tilfellet. Når det er sagt så tror jeg at det finnes flere menn der ute som jeg kunne hatt en god match med. Selv om jeg trives stort sett i forholdet mitt så er det også perioder hvor mannen irriterer vettet av meg, og jeg kunne ønske et kort sekund at jeg hadde en mann som hadde de egenskapene som jeg irriterer meg over at mannen ikke har. Uansett så er jeg av den trofaste sorten, og så lenge forholdet gir meg mer positivt enn negativt generelt sett så er det hos min nåværende mann jeg vil være. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn er til for sex og hygge, men ikke til å bo med. Anonymkode: b09d4...cf4 Etter jeg ble skilt så er jeg 100% enig Anonymkode: aa040...245 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Skrevet 29. oktober 2022 Han forrige jeg var gift med (10 år sammen) tenkte jeg mye på det. At jeg hadde lyst til å date andre, og se hva annet jeg kunne finne. Selvom han var en bra og snill mann. Hadde en lang periode i mellom hvor jeg datet en hel del kg fikk sjekket markedet, men nå har jeg virkelig ikke lyst til å date noen andre. Mener virkelig jeg ikke vil finne noen som er en bedre match for meg enn nåværende mann. Vi har nå vært sammen i 10 år. Anonymkode: dafbf...59d
Drizzt Skrevet 29. oktober 2022 #18 Skrevet 29. oktober 2022 Skulle jeg blitt alene, ville det vært en høy terskel før en ny mann introduseres til barna. Rent økonomisk er det lettere å være 2 enn å klare seg med 1 inntekt og 3 barn. Jeg er svært monogam og selektiv på den fronten, så det blir ikke bare-bare.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #19 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lurer du noen gang på hvordan det ville vært om du ble singel idag? Jeg har en fantastisk mann som er omsorgsfull, intelligent, sjarmerende, kjekk. Jeg leser noen ganger tråder på singelliv og dating og det slår meg at jeg tror det ville vært veldig vanskelig å finne en like bra mann om jeg skulle datet nå. Om det skulle bli brudd, så ser jeg ikke for meg at jeg kunne funnet en like bra mann. Jeg føler meg ekstremt heldig som allerede har en. Hva tenker dere som har vært i forhold i mange år? Tror dere det ville væt enkelt å date nå om det ble brudd eller dødsfall? Er alle de bra mannfolka tatt? Anonymkode: cc9dc...e95 Jeg har ikke så stor tro på at noen er generelt bedre enn andre, bare bedre match med en person enn en annen. Det er aldri enkelt å date. Men med erfaring med hva man liker, og hva man selv kan bidra med, blir det lettere. Anonymkode: 54a7b...161 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå