AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 roomien min snakker ikke med meg. flørter ikke heller. spurte om han ville se pupper, så ville han ikke. det er virkelig plagsomt. når menn er alle etter deg på utested. så er han her tør. han er en jeg kunne tenkt forhold med. ser han hver dag og han er meget snill kvinne 23, tror han er 30 eller over (ikke norsk) Anonymkode: f3b12...f30
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Håper han har hørt om #metoo. Slutt å trakassere han Anonymkode: 67e14...832 7 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper han har hørt om #metoo. Slutt å trakassere han Anonymkode: 67e14...832 trakassere? hallo vi bor sammen da. dette skader egoet mitt. virkelig skader det. jeg flytter ut snart dersom han ikke kommer å prater til meg. Anonymkode: f3b12...f30
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Du får begynne å gå naken rundt i leiligheten. Kanskje damer ikke er hans greie? Anonymkode: cf486...7d9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Nei betyr nei. Han vil ikke. Han har ikke lyst på deg. Sånt er helt normalt, og om egoet ditt ikke tåler det, bør du oppsøke terapi. Anonymkode: 9f4e8...0ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Du får begynne å gå naken rundt i leiligheten. Kanskje damer ikke er hans greie? Anonymkode: cf486...7d9 Kanskje blotting ikke er lov? Anonymkode: 9f4e8...0ad
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Du og du, så mojjsomt atte. Anonymkode: c225e...660 1
Blåjojo Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 Stakkars mann som bor sammen med deg! Foreslår at du bare flytter ut i stedet for å plage han. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Du trenger psykolog om du fortsatt lurer på dette etter svarene du fikk i den forrige tråden. Eller faktisk bare det at du lurer på dette og oppfører deg sånn viser at du har abnormal oppførsel, kanskje du bør utredes for autisme eller borderline Anonymkode: 4e355...b53 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Tror du virkelig at ALLE menn liker deg??? Går det an å være så innbilsk?? Anonymkode: 96cbf...e7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 Men slik jeg har forstått det, så bor dere i kollektiv og har hvert deres soverom? Dere er IKKE kjærester som DELER soverom? Det er ikke slik at man vil bli kjæreste med de man bor i kollektiv med. Han er rett og slett ikke interessert i deg. Og slutt å tilby han å se puppene dine. Stakkars mann 😱 Er dette tull? Det er ikke normal oppførsel, og du skremmer han vekk! Anonymkode: e77db...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #14 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg flytter ut snart dersom han ikke kommer å prater til meg. Anonymkode: f3b12...f30 Sikkert best for alle det. Anonymkode: 531ee...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg bor på studenthybel og deler kjøkken og bad med en annen fyr. Det har gått bra til nå, for han virker hyggelig og renslig, men de siste ukene har han begynt å mase en del, og nå begynner han å bli skikkelig ekkel, og han begynner å skremme meg. Jeg har ikke tid til flere venner og jeg ønsker ikke å bli sånn kjent med ham, men etter å ha avvist å henge sammen, har han begynt å spør om jeg vil kjenne på brystkassa hans eller se ham i bare boxeren. Jeg blir snart redd for at han skal vise meg pikken sin. Må jeg flytte, eller er det noe jeg kan si som får ham til å slutte? Anonymkode: 8dec6...303
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bor på studenthybel og deler kjøkken og bad med en annen fyr. Det har gått bra til nå, for han virker hyggelig og renslig, men de siste ukene har han begynt å mase en del, og nå begynner han å bli skikkelig ekkel, og han begynner å skremme meg. Jeg har ikke tid til flere venner og jeg ønsker ikke å bli sånn kjent med ham, men etter å ha avvist å henge sammen, har han begynt å spør om jeg vil kjenne på brystkassa hans eller se ham i bare boxeren. Jeg blir snart redd for at han skal vise meg pikken sin. Må jeg flytte, eller er det noe jeg kan si som får ham til å slutte? Anonymkode: 8dec6...303 ja kjenner til slike historier. har opplevd slikt selv. særlig av de innflyttende bonde guttene som har valgt å studerer av en merkelig grunn. han her liker jeg fordi han er så snill, men synd at han ikke liker meg. jeg spurte han ikke om han ville se puppene mine for å være ekkel, gjorde det for å være snill, på en måte rekke ut hånda for vennskap siden jeg vet at utenlandske menn elsker norske pupper, men det er Vansklig for dem å få tak i. Anonymkode: f3b12...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå